Bobby Burger otwiera 40 lokal - na warszawskich Bielanach
Kategoria: Miejsca

Siedem lat temu jeden food truck, dziś 40 barów w dużych polskich miastach - takim wynikiem może pochwalić się Bobby Burger. Sieciówka właśnie uruchomiła swoją pierwszą burgerownię na warszawskich Bielanach.

Bobby Burger w Galerii Młociny. Foto: materiały prasowe.
Bobby Burger w Galerii Młociny. Foto: materiały prasowe.
Burgerownia zajmuje 82 m kw., a jej wnętrze zdobi mural zaprojektowany i wykonany przez warszawski duet artystyczny Takie Pany, nawiązujący do położonej w sąsiedztwie Huty Warszawa. Lokal otwarto w Galerii Młociny, najnowszym koncepcie rozrywkowo-handlowym w Warszawie. Mieści się w Karuzeli, czyli jednej z podstref restauracyjnych w tym obiekcie.

Zależy nam, by lokale pod szyldem Bobby Burger znajdowały się w miejscach tętniących życiem, które sprzyjają wspólnemu spędzaniu czasu. Historia marki zaczęła się w Warszawie, jednak do tej pory nie mieliśmy lokalu w stołecznej „zielonej dzielnicy”. Co więcej, Galeria Młociny oferuje ciekawy koncept łączący dobre jedzenie i rozrywkę, dlatego zdecydowaliśmy się być jego częścią – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.

W menu bielańskiego Bobby Burgera klienci znajdą klasyki: kultowe burgery ze 100 proc. wołowiny, propozycje drobiowe i aż 4 opcji wegetariańskie. Odpowiadając na potrzeby klientów, Bobby Burger wprowadził bezglutenowy wariant bułki oraz możliwość modyfikowania składników – od serów, po sosy, warzywa i kotlety. Oferta lokalu obejmuje również propozycje sezonowe, jak dostępny od czerwca burger Sex Appear, w którym fani zaskakujących połączeń smakowych znajdą sałatę, ser cheddar, ogórki konserwowe, bekon i pojedynczą lub podwójną 100 proc. wołowinę, wzbogaconą słodkim smakiem gruszki.

Lokal czynny jest codziennie od godz. 10 do 22 (w niedziele, również niehandlowe – od 10 do 21).

 

 

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej