x

KUKBUK POLECA PO RAZ TRZECI

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

"Kukbuk Poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny Kukbuk godnym zaufania producentom za rzetelność, zaangażowanie i pasję, dzięki którym powstają wyjątkowe produkty i miejsca.

O wyróżnienie oprócz producentów żywności i rzemieślników ubiegać się mogą również producenci kosmetyków ekologicznych oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych. Zgłoszenia można przesyłać do 9 maja. Warunkiem zgłoszenia jest nadesłanie do redakcji próbek swoich produktów, a w przypadku gospodarstw agroturystycznych – opisu obiektu wraz ze zdjęciami wizerunkowymi.

Jury w składzie: Daria Pawlewska, Oliwia Gede-Niewiadomska, Lara Gessler, Laurent De Bremaeker, Piotr Więcławski „Vienio”, David Gaboriaud, Grażyna Lambach, Alina Szyrle oraz Agnieszka Saternus wnikliwie je przetestuje i oceni. Autorzy najlepszych produktów i najbardziej przyjaznych miejsc otrzymają roczne wyróżnienie „Kukbuk Poleca”.

Nagrody przyznawane są w siedmiu kategoriach: z pola i wody (produkty świeże, nieprzetworzone), ze spiżarni (produkty przetworzone), w płynie z procentami (napoje alkoholowe), w płynie bez procentów (napoje bezalkoholowe), z warsztatu (rzemiosło), dla urody (kosmetyki ekologiczne), za miastem dla relaksu (agroturystyka).

Materiały niezbędne do oceny zgłaszanych produktów razem z formularzem zgłoszeniowym (dostępnym na www.kukbuk.pl) lub numerem zgłoszenia on-line należy przesłać na adres redakcji (ul. Czerniowiecka 4B, 02-705 Warszawa) z dopiskiem „Kukbuk Poleca” do 9 maja. Zwycięzców poznamy 31 maja na uroczystej gali finałowej, która odbędzie się w Fortecy u Kręglickich w Warszawie.

„Food Service” jest patronem medialnym konkursu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej