x

SWEET EXPO 2019

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Trwające od 17 do 20 lutego 2019 r. targi Expo Sweet przyciągnęły ogromną liczbę wystawców z branży cukierniczej, lodziarskiej i piekarskiej oraz jeszcze większą liczbę odwiedzających. Program targów obfitował w atrakcje.

Główną atrakcją targów były odbywające się w kolejne dni konkursy: Mistrzostwa Polski w Dekoracji Tortów, IX Lodziarskie Mistrzostwa Polski, Mistrzostwa Polski w Przygotowaniu Deseru, Mistrzostwa Polski Uczniów Szkół Cukierniczych oraz trwający przez wszystkie dni targów Otwarty Konkurs Dekoracji Cukierniczych. W tym roku nagroda za najlepiej udekorowany tort trafiła w ręce Jowity Woszczyńskiej z Cukierni Sowa. Drugie miejsca zajęła Ewa Drzewicka z Jula Smakula Cukiernictwo Artystyczne Piotr Łyżwa, a na trzecim znalazła się Angelika Chwyć z Angel’s − Artystyczne Dekoracje Cukiernicze.

Drugi dzień targów minął pod hasłem IX Lodziarskich Mistrzostw Polski. Główna nagroda tego konkursu powędrowała do Mariusza Góreckiego i Jakuba Ćwiklińskiego z Cukiernio-Kawiarni Pawlova z Lubonia. Srebrny medal otrzymali Karol Łazarewicz-Pudłow­ski oraz Michał Koszycki z restauracji Bohema w Szczawnie-Zdroju, natomiast trzecie miejsce podium przypadło Michałowi Wiśniewskiemu i Markowi Moskwie reprezentującym hotelu Haffner z Sopotu.

Zwycięzcami Mistrzostw Polski w Przygotowaniu Deseru zostali reprezentanci Restauracji Bonerowska z Krakowa − Anna Zubtsova i Piotr Bernacki. Zaraz za nimi z minimalnie mniejszą liczbą punktów znaleźli się Tomasz Mrowiński oraz Dawid Nowak z Restauracji Bazar 1838 z Poznania, a brązowy medal mistrzostw przypadł drużynie z restauracji Halka (Hotel Aries) z Zakopanego − Michałowi Palarczykowi oraz Wojciechowi Kazanowskiemu.

Wśród młodych adeptów sztuki cukierniczej w tym roku najlepsi okazali się reprezentanci Zespołu Szkół nr 6 im. M. Reja ze Szczecina − Mo­nika Kalecińska wraz z Damianem Stępieniem. Kolejne dwie nagrody powędrowały do Bartłomieja Smolenia i Maksymiliana Czechowicza z Zespołu Szkół Usługowych i Spożywczych z Jasła (II miejsce) oraz do Natalii Trojanowskiej i Emilii Staniaszek z Zespołu Szkół Gastrono­micznych z Łodzi (III miejsce). Poza konkursami Expo Sweet 2019 oferowało odwiedzającym liczne atrakcje w postaci pokazów, warsztatów, wykładów i seminariów poświęconym najnowszym trendom na rynku cukierniczym, piekarskim i lodziarskim.

Food Service” był patronem medialnym wydarzenia.

 

 

 

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Zarabiaj na kawie z Segafredo Zanetti Poland

Kawa to obowiązkowa pozycja w menu właściwie każdego lokalu gastronomicznego. Nie jest też tajemnicą, że na kawie można dobrze zarabiać. Trzeba jedynie wiedzieć jak.

KRGiC zmienia się w Związek Pracodawców HoReCa

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu, organizacja powołana do reprezentowania i działania na rzecz polskiej branży gastronomicznej, zmieniła nazwę oraz formę prawną. Odtąd będzie działała jako Związek Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

Po godzinach

Chefs after hours to cykl spotkań edukacyjnych dla szefów kuchni, młodych kucharzy i dziennikarzy kulinarnych, które będą odbywać się raz na kwartał w Food Lab Studio w Warszawie. Pomysłodawcą spotkań jest Grzegorz Łapanowski.

JUŻ WKRÓTCE TARGI POLAGRA/INVEST HOTEL

W dniach 25-28 września br. w Poznaniu odbędzie się kolejna edycja Międzynarodowych Targów Gastronomii i Wyposażenia Hoteli - Polagra Gastro i Invest Hotel. To kompleksowe spojrzenie na rynek, solidna dawka fachowej wiedzy oraz wiele inspiracji.

Znamy finalistów Bocuse d’Or Poland 2018

11 grudnia 2017 r. w Akademii Kulinarnej Nestle Professional w Warszawie odbyły się preeliminacje konkursu Bocuse d’Or Poland 2018.

ZAJĘCIA DODATKOWE

28 listopada w warszawskim Food Lab Studio odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Chefs After Hours: dla szefów kuchni, kucharzy i dziennikarzy kulinarnych, którzy w nieformalnej atmosferze chcą zdobywać wiedzę w nowych - nieoczywistych - obszarach.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej