2 KOMA 7 BAR
Kategoria: Miejsca

Warszawska mapa gastronomiczna wzbogaciła się właśnie o nowe miejsce ze zdrowym, najwyższej jakości jedzeniem. Lokal 2 KOMA 7 BAR powstał jako nieoczekiwana i niestandardowa kreacji agencji marketingowej 2 KOMA 7.

2 KOMA 7 BAR. Foto: materiały prasowe.
2 KOMA 7 BAR. Foto: materiały prasowe.
W piątek, 31 maja nastąpiło uroczyste otwarcie nowego lokalu przy placu Zbawiciela. 2 KOMA 7 BAR to miejsce, które stawia na smak, produkty najwyższej jakości oraz podejście „no waste”. Coś dla siebie znajdzie tam każdy ceniący jakość i zdrowe jedzenie: weganie, wegetarianie, osoby z alergiami pokarmowymi czy miłośnicy chleba z glutenem – nikt nie wyjdzie z pustymi rękami.

– Pomysł stworzenia 2 KOMA 7 BARU powstał dość spontanicznie, ale ma bardzo mocne podwaliny – od lat żyję i pracuję w biegu wśród ludzi, którzy cenią jakość, chcą się zdrowo i smacznie odżywiać, ale brakuje im do tego, jednego, bardzo cennego składnika – czasu. My chcemy im tę najcenniejszą w dzisiejszych czasach walutę ofiarować. U nas można szybko zaopatrzyć się w najlepszej jakości jedzenie, które nie tylko pięknie wygląda, ale przede wszystkim smakuje – mówi Ewelina Spólna, właścicielka agencji 2 KOMA 7.

Menu 2 KOMA 7 BARU to m.in.: kawa, soki z wyciskarki wolnoobrotowej, sałatki, zupy i kanapki. Szefową kuchni jest Justyna Pyrgiel, która doświadczenia nabierała w Solcu 44, pod okiem Aleksandra Barona.

– Wyznaję zasadę, że bez dobrego produktu nie można stworzyć dobrego dania, nawet jeśli mowa o czymś tak prostym jak kanapka czy zupa. Bazą wszystkiego co serwuję w 2 KOMA 7 BAR są maksymalnie świeże i, w większości, lokalne składniki. Menu będzie zmieniało się sezonowo, nie zabraknie w nim także pozycji dla gości z problemami zdrowotnymi – mówi Justyna Pyrgiel.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej