x

2 KOMA 7 BAR

Kategoria: Miejsca

Warszawska mapa gastronomiczna wzbogaciła się właśnie o nowe miejsce ze zdrowym, najwyższej jakości jedzeniem. Lokal 2 KOMA 7 BAR powstał jako nieoczekiwana i niestandardowa kreacji agencji marketingowej 2 KOMA 7.

2 KOMA 7 BAR. Foto: materiały prasowe.
2 KOMA 7 BAR. Foto: materiały prasowe.
W piątek, 31 maja nastąpiło uroczyste otwarcie nowego lokalu przy placu Zbawiciela. 2 KOMA 7 BAR to miejsce, które stawia na smak, produkty najwyższej jakości oraz podejście „no waste”. Coś dla siebie znajdzie tam każdy ceniący jakość i zdrowe jedzenie: weganie, wegetarianie, osoby z alergiami pokarmowymi czy miłośnicy chleba z glutenem – nikt nie wyjdzie z pustymi rękami.

– Pomysł stworzenia 2 KOMA 7 BARU powstał dość spontanicznie, ale ma bardzo mocne podwaliny – od lat żyję i pracuję w biegu wśród ludzi, którzy cenią jakość, chcą się zdrowo i smacznie odżywiać, ale brakuje im do tego, jednego, bardzo cennego składnika – czasu. My chcemy im tę najcenniejszą w dzisiejszych czasach walutę ofiarować. U nas można szybko zaopatrzyć się w najlepszej jakości jedzenie, które nie tylko pięknie wygląda, ale przede wszystkim smakuje – mówi Ewelina Spólna, właścicielka agencji 2 KOMA 7.

Menu 2 KOMA 7 BARU to m.in.: kawa, soki z wyciskarki wolnoobrotowej, sałatki, zupy i kanapki. Szefową kuchni jest Justyna Pyrgiel, która doświadczenia nabierała w Solcu 44, pod okiem Aleksandra Barona.

– Wyznaję zasadę, że bez dobrego produktu nie można stworzyć dobrego dania, nawet jeśli mowa o czymś tak prostym jak kanapka czy zupa. Bazą wszystkiego co serwuję w 2 KOMA 7 BAR są maksymalnie świeże i, w większości, lokalne składniki. Menu będzie zmieniało się sezonowo, nie zabraknie w nim także pozycji dla gości z problemami zdrowotnymi – mówi Justyna Pyrgiel.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Trzy lokale na magnum

Poznajcie trzy restauracje, w których napijecie się magnum.

Pasibus z burgerami w warszawskiej Galerii Młociny

Burgery Pasibusa są cenione za świeżość użytych składników, autorskie receptury i pomysłowe połączenia smakowe. Sieć uruchomiła drugi swój lokal w Warszawie - w nowootwartej Galerii Młociny.

Ekologicznie w warszawskiej Werandzie Bistro

Werandę Bistro w stołecznej Hali Koszyki przy ul. Koszykowej 63 śmiało można określić mianem eco-friendly. To prawdziwa miejska dżungla w centrum miasta, w której postawiono na liczne aktywności związane z ekologią.

Warszawska Restauracja Forty

Na terenie industrialnego Fortu Mokotów stoi otoczony starymi drzewami zabytkowy budynek z czerwonej cegły. Do niedawna funkcjonował jako przestrzeń eventowa, a po trzymiesięcznym remoncie powstała w nim restauracja Forty, która pierwszych gości przyjęła w grudniu.

Bobby Burger łączy siły z Wegeguru

Do sieci Bobby Burger dołączył Michał Kiciński z konceptem Wegeguru, tworząc Real Food SA. Nowy podmiot wystartuje w maju ze zbiórką crowdfundingową na Crowdway.pl. Chce pozyskać 4 miliony złotych na nowe lokale.

Sfinks z pierwszą restauracją Lepione & Pieczone

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Wook, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny, działający w coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie segmencie fast casual dining.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej