WIOSENNA EDYCJA RESTAURANT WEEK
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Około 400 restauracji z 35 polskich miast weźmie udział w wiosennej odsłonie Restaurant Week. Festiwal organizowany jest od 3 do 17 kwietnia, tym razem pod hasłem #SzanujJedzenie.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Część restauracji przygotowała specjalne popisowe menu oparte na filozofii zero waste. W ten sposób Restaurant Week przyłącza się do wiodących inicjatyw promujących świadomą konsumpcję oraz systemowe ograniczenie zjawiska marnowania żywności. Sama formuła festiwalu również odbywa się w duchu zero waste. Podczas imprezy restauratorzy nie marnują żywności, ponieważ dzięki internetowej rezerwacji miejsc i menu przez gości festiwalu – mogą dokładnie zaplanować liczbę i rodzaj przygotowywanych dań.

Podczas kwietniowej edycji Restaurant Week organizatorzy spodziewają się nawet 100 tysięcy gości. Odwiedzą oni restauracje m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, na Śląsku, w Lubelskiem, Łodzi, Szczecinie, Białymstoku, Rzeszowie czy na Podhalu. Na festiwalowej scenie zadebiutują m.in. Mokolove, Tel Aviv Urban Food, The Cool Cat TR i Żywa Kuchnia.

Goście będą mieli szansę wygrać dwuosobowy rejs LOT-em do Włoch oraz dwuosobową kolację w Osteria Francescana, najbardziej obleganej restauracji świata z trzema gwiazdkami Michelin. Jej właścicielem i szefem kuchni jest Massimo Bottura, również promujący ideę #RespectFood.

Rezerwacje stolików i menu na stronie www.RestaurantWeek.pl.

„Food Service” jest patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

Selgros Cash&Carry wspiera potrzebujących

Selgros Cash&Carry kontynuuje wieloletnią współpracę z Caritas Poznań. Firma przekazała właśnie samochód dostawczy, dzięki któremu możliwe będzie usprawnienie dostaw żywności do jadłodajni i placówek żywieniowych, a tym samym jeszcze większe wsparcie dla ubogich i potrzebujących.

Lavazza po raz 9 oficjalną kawą Wimbledonu

Lavazza już dziewiąty rok z rzędu jest Oficjalną Kawą Wimbledonu. W tym zaprezentuje się również jako partner ubiegłorocznej mistrzyni turnieju - Angelique Kerber.

Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.

Letnia trasa Prymat Mega Food Truck

Prymat po raz kolejny rusza w letnią trasę ze swoim Mega Food Truckiem. Tego lata będzie można spotkać kulinarną ekipę w plenerze, gdzie amatorzy dobrego jedzenia będą mieli okazję zobaczyć Prymat w zupełnie nowej odsłonie!

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej