x

Łosoś MOWI - sprawdza się u znanych szefów kuchni

Kategoria: Produkty

Łosoś atlantycki MOWI wyróżnia się delikatnym smakiem, jędrnością i miękkością, a proces jego przetwarzania nie wymaga stosowania sztucznych aromatów, konserwantów i wzmacniaczy smaku.

Łosoś MOWI w sosie teriyaki przyrządzony przez Alona Thana. Foto: materiały prasowe.
Łosoś MOWI w sosie teriyaki przyrządzony przez Alona Thana. Foto: materiały prasowe.
Dania z łososia MOWI serwowali znani polscy szefowie kuchni podczas organizowanego przez Żółty Przewodnik Gault & Millau festiwalu kulinarnego Taste Masters, który odbył się w Warszawie 11 i 12 maja. Podczas wydarzenia goście mieli możliwość degustacji różnorodnych potraw z łososiem w roli głównej, zarówno w tradycyjnym wydaniu, jak i w sushi oraz w kompozycjach kuchni fusion.

Łosoś MOWI był obecny nie tylko na talerzach, ale również podczas warsztatów prowadzonych przez Kamila Sadkowskiego, szefa Akademii Kulinarnej K5 w Gdyni oraz przez Alona Thana, Mistrza Świata Sushi 2015 w Japonii, który zdradził uczestnikom tajemnice przyrządzenia idealnego sushi.

– Dobre danie to nie tylko efekt umiejętnego łączenia smaków. Ogromny wpływ mają składniki: starannie dobrane, pochodzące ze sprawdzonych źródeł, wyróżniające się jakością. Jako szefowie kuchni musimy być pewni tego, co wychodzi z naszej kuchni i trafia do gości. Zaufałem MOWI, bo ten łosoś pochodzi ze zrównoważonych źródeł, jego mięso jest jędrne i sprężyste – mówi Alon Than, założyciel i szef kuchni w Izumi Sushi oraz Kago.

Dzięki swoim właściwościom odżywczym, szczególnie wysokiej zawartości kwasów Omega-3 oraz apetycznej barwie MOWI zapewnia wyjątkowe doznania smakowe. Produkt jest obecny w menu jednych z najlepszych restauracji w całej Polsce, w Warszawie to m. in. Kago Sushi, Izumi Biały Kamień, Sushi Zushi Żurawia, Pink Lobster, Zoni, Bistro Royal, w Gdańsku – Niesztuka, w Poznaniu – Matii Sushi, Autentyk, BlowUpHall5050 i Muga, w Krakowie – Trzy Rybki, Bottiglieria, Zakładka, Nago Sake&Sushi, w Gdyni – Krew i Woda, a w Katowicach – Umami.

 



Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej