Pasibus z burgerami w warszawskiej Galerii Młociny
Kategoria: Miejsca

Burgery Pasibusa są cenione za świeżość użytych składników, autorskie receptury i pomysłowe połączenia smakowe. Sieć uruchomiła drugi swój lokal w Warszawie - w nowootwartej Galerii Młociny.

Sieciówka jest już obecna w kilkunastu lokalizacjach w kraju, m. in. we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi i Warszawie (Złote Tarasy). Lokal na Młocinach to pierwszy Pasibus stworzony we współpracy ze spółką Helios, operatorem sieci kin w Polsce. W ramach tej współpracy planowane jest otwarcie ok. 40 burgerowni.
Burgery Pasibusa są robione w 100% z wołowiny – mięso jest mielone i doprawiane ręcznie, a jego wyrazisty smak to jeden ze znaków rozpoznawczych marki. Goście odwiedzający nowy lokal Pasibusa w Galerii Młociny będą mogli spróbować m. in. kultowych burgerów: klasycznego Włoskiego Pastucha z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Bebka Juniora z autorskim sosem BBQ, ostrego Gonzalesa z nachosami czy Awokadusa z domowym guacamole. W menu burgerowni można znaleźć także Pasi sałatki, zestawy dla dzieci (Pasi Kids), dodatki (m. in. frytki i kulki serowe) oraz napoje (m. in. Pasi Lemoniada) i alkohole (m. in. własną markę piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się także zupełnie nowa propozycja – burger miesiąca.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Mateusz Gessler otworzy restaurację w Elektrowni Powiśle

Elektrownia Powiśle przyciąga interesujące koncepty - to tu swoją nową restaurację otworzy Mateusz Gessler, znany kucharz i restaurator. Chce w niej serwować dania łączące polską tradycję z orientalnymi inspiracjami.

Bobby Burger otwiera 40 lokal - na warszawskich Bielanach

Siedem lat temu jeden food truck, dziś 40 barów w dużych polskich miastach - takim wynikiem może pochwalić się Bobby Burger. Sieciówka właśnie uruchomiła swoją pierwszą burgerownię na warszawskich Bielanach.

2 KOMA 7 BAR

Warszawska mapa gastronomiczna wzbogaciła się właśnie o nowe miejsce ze zdrowym, najwyższej jakości jedzeniem. Lokal 2 KOMA 7 BAR powstał jako nieoczekiwana i niestandardowa kreacji agencji marketingowej 2 KOMA 7.

Van Dog - nowa marka Foodio Concepts

Od 26 kwietnia 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie Foodio Concepts z grupy Helios otworzyło nowy lokal. Jego klienci będą mogli skosztować zarówno meksykańskich przysmaków Papa Diego, jak i oferty zupełnie nowej marki Van Dog.

Bobby Burger łączy siły z Wegeguru

Do sieci Bobby Burger dołączył Michał Kiciński z konceptem Wegeguru, tworząc Real Food SA. Nowy podmiot wystartuje w maju ze zbiórką crowdfundingową na Crowdway.pl. Chce pozyskać 4 miliony złotych na nowe lokale.

Koku Sushi w Gnieźnie i w Grudziądzu

Sieć Koku Sushi powiększyła się o dwa nowe sushi bary - w marcu otwarto je w Gnieźnie i w Grudziądzu. Pod szyldem marki działają już 22 lokale w 19 polskich miastach.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej