Branża śliwki kalifornijskiej wprowadza nową markę
Kategoria: Produkty

Nowa marka śliwek kalifornijskich ma reprezentować wszystko, co decyduje o niepowtarzalności tego produktu: świetne warunki uprawy, wiedzę pokoleń sadowników, perfekcyjny system suszenia oraz najwyższej jakości praktyki rolnicze.

Nowe logo California Prunes. Foto: materiały prasowe.
Nowe logo California Prunes. Foto: materiały prasowe.
Nowa marka idealnie odzwierciedla wyjątkowy charakter suszonych śliwek kalifornijskich i ukazuje wszystkie płynące z nich korzyści. Logo obrazuje oryginalne pochodzenie śliwek, a komunikat: Prunes. For life („Śliwki. Dla życia”) sygnalizuje, że śliwki kalifornijskie są dobre dla zdrowia na każdym etapie życia.

– Zmieniamy postrzeganie suszonych śliwek z okazjonalnie wybieranej przekąski do codziennej przyjemności. Jest to idealne rozwiązanie, ponieważ śliwki kalifornijskie charakteryzują się licznymi właściwościami odżywczymi wpierającymi między innymi zdrowie jelit, serca czy kości – podkreśla Donn Zea, dyrektor wykonawczy California Prune Board.

Konsumenci bardziej niż kiedykolwiek zwracają uwagę na jakość jedzenia, a zatem nadszedł czas, aby promować śliwki kalifornijskie w bardziej nowatorski sposób. – Zdrowie układu pokarmowego staje się przedmiotem większego zainteresowania i zyskuje na znaczeniu, a badania kliniczne wskazują, że spożywanie pięciu lub sześciu śliwek suszonych dziennie może wspierać zdrowie kości. – mówi Donn Zea. – Jak wskazują badania rynku, pomimo tych korzyści zdrowotnych i właściwości odżywczych, jedynym powodem, który powstrzymuje ludzi przed spożywaniem suszonych śliwek w większych ilościach nie jest negatywne postrzeganie tych owoców, ale raczej niedostateczna świadomość ich dobroczynnego wpływu. – dodaje.

Śliwki kalifornijskie. Foto: materiały prasowe.
Śliwki kalifornijskie. Foto: materiały prasowe.
Tradycyjne uprawy

– Żyzne doliny Kalifornii, pradawne gleby i nieprzerwane słońce tworzą idealne warunki do uprawy tych smacznych owoców, które po prostu nie mają sobie równych. – mówi Joe Turkovich, Chairman California Prune Board i plantator śliwki kalifornijskiej z Winters w stanie Kalifornia. – Suszone śliwki z Kalifornii są produkowane w tradycyjny sposób z dbałością o to, aby każdy owoc był zebrany w najlepszym momencie, kiedy osiągnie optymalny rozmiar, wyjątkową teksturę i charakterystyczną słodycz. – dodaje.

Turkovich wyjaśnia, że śliwki kalifornijskie smakują i komponują się z innymi smakami jak żadne inne śliwki na świecie: – Mają świeży, słodki i bogaty smak oraz niezrównany, delikatny aromat.

Suszone śliwki z Kalifornii są dostarczane do ponad 60 krajów na całym świecie. Nowa marka będzie w dużym stopniu będzie prezentowana na dotychczasowych rynkach, w tym w USA, Kandzie, Unii Europejskiej, Japonii, Chinach i Korei Południowej.

 

W celu uzyskania dostępu do nowego logo California Prunes, zdjęć i przepisów, zapraszamy na nowo stworzoną stronę California Prunes: www.CaliforniaPrunes.org

Więcej informacji:
Facebook: https://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie/
Instagram: https://www.instagram.com/sliwki_kalifornijskie/

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej