x

Branża śliwki kalifornijskiej wprowadza nową markę

Kategoria: Produkty

Nowa marka śliwek kalifornijskich ma reprezentować wszystko, co decyduje o niepowtarzalności tego produktu: świetne warunki uprawy, wiedzę pokoleń sadowników, perfekcyjny system suszenia oraz najwyższej jakości praktyki rolnicze.

Nowe logo California Prunes. Foto: materiały prasowe.
Nowe logo California Prunes. Foto: materiały prasowe.
Nowa marka idealnie odzwierciedla wyjątkowy charakter suszonych śliwek kalifornijskich i ukazuje wszystkie płynące z nich korzyści. Logo obrazuje oryginalne pochodzenie śliwek, a komunikat: Prunes. For life („Śliwki. Dla życia”) sygnalizuje, że śliwki kalifornijskie są dobre dla zdrowia na każdym etapie życia.

– Zmieniamy postrzeganie suszonych śliwek z okazjonalnie wybieranej przekąski do codziennej przyjemności. Jest to idealne rozwiązanie, ponieważ śliwki kalifornijskie charakteryzują się licznymi właściwościami odżywczymi wpierającymi między innymi zdrowie jelit, serca czy kości – podkreśla Donn Zea, dyrektor wykonawczy California Prune Board.

Konsumenci bardziej niż kiedykolwiek zwracają uwagę na jakość jedzenia, a zatem nadszedł czas, aby promować śliwki kalifornijskie w bardziej nowatorski sposób. – Zdrowie układu pokarmowego staje się przedmiotem większego zainteresowania i zyskuje na znaczeniu, a badania kliniczne wskazują, że spożywanie pięciu lub sześciu śliwek suszonych dziennie może wspierać zdrowie kości. – mówi Donn Zea. – Jak wskazują badania rynku, pomimo tych korzyści zdrowotnych i właściwości odżywczych, jedynym powodem, który powstrzymuje ludzi przed spożywaniem suszonych śliwek w większych ilościach nie jest negatywne postrzeganie tych owoców, ale raczej niedostateczna świadomość ich dobroczynnego wpływu. – dodaje.

Śliwki kalifornijskie. Foto: materiały prasowe.
Śliwki kalifornijskie. Foto: materiały prasowe.
Tradycyjne uprawy

– Żyzne doliny Kalifornii, pradawne gleby i nieprzerwane słońce tworzą idealne warunki do uprawy tych smacznych owoców, które po prostu nie mają sobie równych. – mówi Joe Turkovich, Chairman California Prune Board i plantator śliwki kalifornijskiej z Winters w stanie Kalifornia. – Suszone śliwki z Kalifornii są produkowane w tradycyjny sposób z dbałością o to, aby każdy owoc był zebrany w najlepszym momencie, kiedy osiągnie optymalny rozmiar, wyjątkową teksturę i charakterystyczną słodycz. – dodaje.

Turkovich wyjaśnia, że śliwki kalifornijskie smakują i komponują się z innymi smakami jak żadne inne śliwki na świecie: – Mają świeży, słodki i bogaty smak oraz niezrównany, delikatny aromat.

Suszone śliwki z Kalifornii są dostarczane do ponad 60 krajów na całym świecie. Nowa marka będzie w dużym stopniu będzie prezentowana na dotychczasowych rynkach, w tym w USA, Kandzie, Unii Europejskiej, Japonii, Chinach i Korei Południowej.

 

W celu uzyskania dostępu do nowego logo California Prunes, zdjęć i przepisów, zapraszamy na nowo stworzoną stronę California Prunes: www.CaliforniaPrunes.org

Więcej informacji:
Facebook: https://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie/
Instagram: https://www.instagram.com/sliwki_kalifornijskie/

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

KINLEY TONIC

Kinley Tonic już od ponad 40 lat jest uważany za najlepszy dodatek do napojów alkoholowych. Gdy w latach 70. pojawił się w Europie, został określony mianem "musującego odświeżenia" i szybko zdobył popularność.

Zdrowe śliwki

Na polskim rynku rośnie zainteresowanie zdrową żywnością wysokiej jakości. W trend ten wpisuje się również śliwka kalifornijska, o której właściwościach kulinarnych, odżywczych i zdrowotnych można było porozmawiać z ekspertami w trakcie WorldFood Poland.

DREWNO CZYNI WHISKY

Około 75% ostatecznego smaku whisky pochodzi z beczki. Ekstrakty drewna zazwyczaj nadają destylatom złoty kolor i słodkie nuty. Liczące się destylarnie trzymają się bardzo sztywnych zasad regulujących procesy dojrzewania "wody życia" w beczkach.

POLICZKI Z SANDACZA, NIE TYLKO DLA SMAKOSZY

Ryby do menu można wprowadzać na wiele sposobów, jednak kreacja z reguły zaczyna się od filetów albo tuszek. Nowością na polskich stołach i - od niedawna także w ofercie Bidfood Farutex - są policzki z sandacza.

PEPITKI B’CREATIVE - REWOLUCJA W ŚWIECIE WARZYW!

Celem firmy Bonduelle jest bycie światowym liderem w dziedzinie zdrowego stylu życia opartego na produktach pochodzenia roślinnego. Najnowsza innowacja Bonduelle Food Service to rewolucyjna linia produktów B’Creative.

ŚNIADANIOWA KLASYCZNA

Śniadaniowa Klasyczna to produkt, którego sekretem jest wyjątkowa, niezmienna od lat receptura bazująca na najwyższej jakości olejach roślinnych i mleku ukwaszonym.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej