x

SANTO PORTO BY MAGDA GESSLER

Kategoria: Miejsca

W samym centrum Gdyni, tuż u podnóża Kamiennej Góry i w bezpośrednim sąsiedztwie zabytkowej Willi Szczęść Boże, w połowie sierpnia 2018 r. uroczyście otwarto Santo Porto, rybny raj Magdy Gessler.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Restauracja oferuje szeroki wybór świeżych ryb z całego świata sprzedawanych w całości i przygotowywanych zgodnie z oczekiwaniem gości. Znajdziemy tu ryby dobrze znane – dorsza i sandacza – ale także bardziej egzotyczne gatunki: lucjana czerwonego czy leatherjacket z Atlantyku. Oferta ryb i owoców morza zmienia się, więc warto zaglądać do Santo Porto w poszukiwaniu nowych smaków. Sezonowe menu Santo Porto zostało stworzone przez Magdę Gessler i szefa kuchni Bartosza Rozbiegałę, który uczestniczył w tworzeniu lokalu od samego początku.

Popisowym daniem restauracji jest zupa bouillabaisse przygotowywana przez 24 godziny na wywarze z homara, langustynek, krewetek oraz ryb (32 zł). W karcie znaleźć też można bogaty wybór przekąsek (8-52 zł), dań głównych (36-89 zł), win, alkoholi i koktajli. Przepiękne, bogate i nawiązujące do śródziemnomorskiego stylu wnętrze zaprojektowane w całości przez Magdę Gessler emanuje ciepłem już od wejścia.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej