World Class Cocktail Festival
Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Ruszyły rezerwacje na drugą edycję World Class Cocktail Festival, który potrwa od 5 do 16 czerwca. To największe w Polsce święto kultury koktajlowej, promujące krajową scenę barmańską.

Wydarzenie promuje odpowiedzialną i jakościową konsumpcję światowej klasy alkoholi w umiarkowanych ilościach. Biorą w nim udział wyłącznie najlepsze, starannie wyselekcjonowane koktajlbary w kraju. W nich można skosztować znanych koktajlowych klasyków, a także autorskich i popisowych kompozycji, przygotowywanych przez mistrzów sztuki barmańskiej. Ubiegłoroczny, premierowy World Class Cocktail Festival odwiedziło 8000 gości – był drugą co do wielkości imprezą tego typu po Londynie.
W tym roku w ponad 100 najlepszych barach w 15 miastach w całym kraju za jedyne 29 zł będzie można spróbować dwóch koktajli spod znaku World Class, światowego programu ustanawiającego trendy w sztuce koktajlowej. Festiwal odbędzie się w dniach 5-16 czerwca. Rezerwacje dostępne są do 15 czerwca na stronie  CocktailFestival.pl. Zakupione vouchery można zamienić na koktajle w wybranej lokalizacji.
Istotnym wątkiem festiwalu jest idea „zero waste”, czyli ograniczania niekorzystnego wpływu człowieka na środowisko naturalne. W przypadku działalności barów koncentruje się ona wokół wykorzystywania składników „od kwiatu do korzenia” oraz rezygnacji z plastikowych rurek i sztucznych ozdób koktajli.
Wszystkie festiwalowe wyjścia będą recenzowane przez gości. W rezultacie powstanie ranking najwyżej ocenianych lokali World Class Cocktail Festival. Najlepszy koktajlbar zostanie wyróżniony 16 czerwca, podczas finału World Class Poland 2019, który już po raz piąty w historii wyłoni Barmana Roku i reprezentanta Polski w najważniejszym konkursie barmańskim na świecie.
UWAGA! Festiwal jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18 roku życia – weryfikacja przy odbiorze koktajli.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej