x

W SŁUSZNEJ SPRAWIE

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    27.02.2017

5 stycznia na Stadionie Energa Gdańsk odbyła się charytatywna "Kolacja Szefów Kuchni". Kolacje przygotowywane wspólnie przez kilku szefów kuchni to zawsze świetna okazja do wymiany pomysłów i doświadczeń, zdobycia nowych inspiracji.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Po charytatywnych inicjatywach Bogdana Gałązki na Zamku w Malborku czy akcjach kucharzy z Poznania przyszedł czas na branżę z Trójmiasta: 5 stycznia na Stadionie Energa Gdańsk odbyła się „Kolacja Szefów Kuchni”. Motywem przewodnim był: „Karnawał – Święto Trzech Króli”. Amuse bouche (czyli jadalny kamień z gęsiej wątróbki) przygotował gość specjalny, poznański szef kuchni Ernest Jagodziński.

Następnie spróbowaliśmy 5-daniowego menu, które przygotowali szefowie z Trójmiasta: Philippe Abraham, Rafał Wałęsa, Jacek Koprowski, Jacek Fedde, Jan Nawrocki, Paweł Dołżonek, Marcin Popielarz, Kamil Sadkowski, Damian Mazurowski, Adam Woźniak, Grzegorz Labuda, Łukasz Lewandowski oraz cukiernik Tomasz Deker. Większość dań szefowie przygotowywali w parach – nas najbardziej zaskoczyły: gołąb z burakami oraz esencjonalna zupa grzybowa. Do każdej z potraw zostało dobrane odpowiednie wino. Było to jedno z pierwszych kulinarnych wydarzeń w 2017 r. i iście karnawałowa atmosfera udzieliła się wszystkim gościom.

Przez duże okna jednej z sal wewnątrz stadionu oglądaliśmy zaśnieżoną murawę, ale zupełnie nie czuliśmy niskich temperatur i żadna zamieć nie była nam straszna. Mimo trudnych warunków pogodowych goście dopisali, a organizatorzy i szefowie zadbali o to, by wszystkie produkty dotarły na czas. Kolacji towarzyszyły prezentacje produktów, licytacje, a także kameralny koncert.

Oprócz zaproszonych przedstawicieli branży było bardzo dużo osób, które po prostu kupiły bilety. Większość dochodu została przekazana na cel charytatywny – dla fundacji zajmującej się niedożywionymi dziećmi. Kolacja była drugim i na pewno nie ostatnim wydarzeniem w ramach inicjatywy „Serce do Garów”, z udziałem trójmiejskich szefów kuchni.

Więcej informacji na stronie internetowej: www.facebook.com/sercedogarow.

„Food Service” był patronem medialnym tego wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

CHEF CULINARY CUP 2017 JUŻ ZA NAMI

Finał drugiej edycji konkursu odbył się 5 kwietnia 2017 r. podczas Targów Euro Gastro. Zwycięzcą został Bartosz Peter. Organizatorem konkursu jest Nestlé Professional, a Jerzy Pasikowski objął patronat nad imprezą. Uczestnicy konkursu musieli przygotować danie z użyciem dowolnego fondu marki Chef.

Ajinomoto i kuchnia japońska w Polsce

W tym roku firma Ajinomoto obchodzi swoje 20-lecie działalności na rynku Polskim. Z tej okazji postanowiono również sprawdzić, co Polacy wiedzą o kuchni japońskiej i czy ją lubią.

MAKRO Polska wobec sytuacji epidemiologicznej

Kompleksowe wyposażenie placówek w środki dezynfekujące, prowadzenie kampanii informacyjnej nt. bezpieczeństwa i higieny, zwiększenie częstotliwości dezynfekcji wózków zakupowych - te i inne działania podejmuje MAKRO Polska w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa.

II edycja akcji "KUKBUK Poleca" z dwiema nowymi kategoriami

"KUKBUK Poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK.

Tłusty Czwartek z Uber Eats potrwa… tydzień

Uber Eats przygotował promocję, która potrwa cały tydzień - w ramach Tłustego Tygodnia oferuje darmową dostawę zamówień powyżej 40 zł z 460 restauracji specjalizujących się w przysmakach na słodko i na słono. Użytkownicy aplikacji mogą skosztować wypieków m.in. z Wedla oraz Charlotte.

REKORDOWA EDYCJA FESTIWALU RESTAURANT WEEK!

Za nami absolutnie rekordowa edycja największego wydarzenia kulinarnego w Polsce. Wzięło w nim udział aż 85 tysięcy Gości w 36 miastach. Odwiedzili prawie 400 restauracji, pośród których znalazła się rekordowa liczba prawie 100 debiutantów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej