x

Ruszyły zgłoszenia do Bocuse d’Or Poland 2019

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    10.05.2019

24 czerwca 2019 roku w w Akademii Kurta Schellera w Jawczycach odbędą się preeliminacje do Bocuse d’Or Poland 2019. Zgłoszenia można nadsyłać do 3 czerwca.

Preeliminacje mają na celu wyłonienie maksymalnie 6 kandydatów, którzy wystartują w finale eliminacji krajowych Bocuse d’Ore Poland, planowanych na listopad 2019 roku. Zwycięzca będzie miał szansę podjąć rywalizację na arenie międzynarodowej w Wielkim Finale Bocuse d’Or w Lyonie w styczniu 2021 roku.

Kto może się zgłosić?
Wszyscy profesjonalni, czynni zawodowo kucharze, którzy są obywatelami Polski oraz którzy w dniu Wielkiego Fianłu Bocuse d’Or w Lyonie (styczeń 2021) będą mieli ukończone 23 lata.
Każdy uczestnik dobiera sobie kucharza asystenta (commis), który w terminie Wielkiego Finału nie może mieć ukończonych 22 lat (osoby urodzone po 29 stycznia 1999).

Zasady preeliminacji
Do preeliminacji zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci, którzy będą musieli zaprezentować dwa dania:

  • danie wege (dwa talerze),
  • danie mięsne (dwa talerze).

Harmonogram

  • do 3 czerwca 2019 należy przesyłać zgłoszenia wraz z podpisanym regulaminem; adres nadsyłania zgłoszeń: zgloszenia@bocusedorpoland.pl
  • 6 czerwca 2019 – ogłoszenie wyników preeliminacji na stronie www.bocusedorpoland.pl
  • 24 czerwca 2019 – finał Bocuse d’Or Poland 2019, Akademia Kurta Schellera, ul. Piastowska 65, Jawczyce.

Ważne adresy i dokumenty
Strona konkursu: www.bocusedorpoland.pl
Formularz zgłoszeniowy: http://www.bocusedorpoland.pl/uploaded_files/15574009981000_preeliminacje-formularz.pdf
Regulamin preeliminacji: http://www.bocusedorpoland.pl/uploaded_files/15574735661000_preeliminacje-regulamin-2019.pdf
Regulamin finału konkursu: http://www.bocusedorpoland.pl/uploaded_files/15574735931000_final-regulamin-2019.pdf

Uwaga! Osoby chcące startować w preeliminacjach muszą zapoznać się z obydwoma powyższymi regulaminami przed przesłaniem zgłoszenia.

Komitet organizacyjny Bocuse d’Or Poland:

  • Adam Chrząstowski – Prezydent Akademii Bocuse d’Or Poland,
  • Łukasz Konik – Wiceprezydent Akademii,
  • Tomasz Purol,
  • Rafał Targosz,
  • Jarek Uściński,
  • Jacek Krawczyk – Prezes Zarządu Bocuse d’Or Poland.
Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

FOOD INTERACTIVE DAYS

Na początku lutego w gdańskim AmberExpo odbyło się zupełnie nowe wydarzenie skierowane do branży HoReCa - Food Interactive Days. Dwudniowy cykl warsztatów z ekspertami i profesjonalistami z branży miał na celu przybliżenie sposobów budowania strategii ukierunkowanej na sukces.

Weź udział w konkursie "Czas na rybę"!

Jesteś szefem kuchni lub uczniem szkoły gastronomicznej? Weź udział w konkursie "Czas na rybę", który odbędzie się 3-4 października na Zamku Książęcym w Niemodlinie w ramach Święta Karpia. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 10 września.

Śliwka kalifornijska w piątej ćwiartce

9 kwietnia br. w stołecznym studiu CookUp, odbędzie się warsztat dla profesjonalistów pod przewodnictwem autorytetu kulinarnego, szefa Adama Chrząstowskiego.

MAKRO Polska partnerem Gault&Millau Tour 2017

Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, MAKRO Polska prezentowało je na swoim stoisku podczas Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie.

Fika - Biznes dla Gastronomii z nagrodą Best Hospitality Marketing Agency

Polska agencja marketingowa Fika - Biznes dla Gastronomii została wyróżniona w plebiscycie organizowanym przez LUXLife Magazine. - Nagroda dla najlepszej w Polsce agencji marketingowej w branży HoReCa to sygnał, że nasze działania mają sens i przynoszą efekty - mówią właścicielki agencji.

Kinga Pienińska zdobywcą Superior Taste Award

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska ponownie została nagrodzona w plebiscycie Superior Taste Award, zdobywając odznaczenia w trzech kategoriach. Uzyskała najwyższą notę - trzy złote gwiazdki - za wodę niegazowaną. Za lekko gazowaną i gazowaną odznaczono ją dwiema złotymi gwiazdkami.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej