Van Dog - nowa marka Foodio Concepts
Kategoria: Miejsca

Od 26 kwietnia 2019 r. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie Foodio Concepts z grupy Helios otworzyło nowy lokal. Jego klienci będą mogli skosztować zarówno meksykańskich przysmaków Papa Diego, jak i oferty zupełnie nowej marki Van Dog.

Wnętrze lokalu Van Dog. Foto: materiały prasowe.
Wnętrze lokalu Van Dog. Foto: materiały prasowe.
Van Dog to marka dla miłośników street foodu i wielbicieli hot-dogów w wersji gourmet. Van Dogi to autorskie kiełbaski przygotowane według receptur lokalnych masaży, podawane w chrupiących Van Bułkach wypiekanych specjalnie dla sieci przez rodzinną piekarnię z województwa mazowieckiego. Do tego mnóstwo nietypowych i zaskakujących dodatków oraz oryginalnych sosów. Goście restauracji mogą zamówić również Van Fryty podawane na wiele zdumiewających sposobów i wybrać jednego z kolorowych freak shake’ów.

Receptury Van Doga są inspirowane kuchniami z całego świata, w tym także tradycyjnymi polskimi smakami i lokalnymi produktami. W menu znalazły się m.in.:

  • Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem;
  • Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów;
  • orientalny Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango,
  • wegański Bez-Dog z tofu,
  • kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem.

Lokal w Centrum Praskim Koneser to dwa debiuty jednocześnie – to pierwszy w Polsce lokal marki Van Dog oraz pierwszy warszawski lokal konceptu Papa Diego.

Lokal o powierzchni 166 mkw mieści stoliki dla 45 osób oraz wspólny bar, który serwuje kraftowe piwa, margarity (także w wersji bezalkoholowej) oraz chelady – oryginalny mix lemoniady cytrynowej i piwa Corona. Lokal posiada również ogródek z dodatkowymi 40 miejscami siedzącymi.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej