x

WSZYSTKO, CO POTRZEBNE DO KAWY I HERBATY!

Kategoria: Produkty

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka - Espresso Warehouse - należąca do Tchibo Coffee Service.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Portfolio marki obejmuje m.in. herbatę liściastą, czekoladę na gorąco, syropy do kawy i herbaty, akcesoria do przygotowywania i serwowania napojów. Klienci podejmujący współpracę z Espresso Warehouse mogą liczyć na wsparcie: dostęp do przepisów zgodnych z sezonowymi trendami, materiały promocyjne oraz porady, jak w oparciu o produkty marki zwiększyć obroty i rentowność w lokalu. Pełna oferta prezentowana jest dwa razy do roku (marzec i wrzesień) w katalogu marki.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej