x

GRZAŃCA GRZEJEMY NA ŻOŁĄDKOWEJ GORZKIEJ

Kategoria: Produkty

Grzaniec na Żołądkowej Gorzkiej to innowacyjny, prosty sposób podania tego kultowego już trunku - doskonale sprawdzi się, gdy za oknem śnieg i plucha, a my nie marzymy o niczym innym, tylko o szklance czegoś rozgrzewającego i pysznego.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Unikalny słodko-gorzki smak Żołądkowej Gorzkiej znakomicie współgra z sokiem jabłkowym, cynamonem i goździkami. Całość kompozycji zwieńczy otarta skórka pomarańczy. Po podgrzaniu otrzymujemy aromatyczny napój, który idealnie nadaje się na chłodne dni. Daj się rozgrzać tym, co dobre – grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

NOWA ODSŁONA SŁODKICH SOSÓW FANEX

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru.

NOWA LINIA FRYTEK MCCAIN STAYCRISP

Dostawa jedzenia to rosnący trend na rynku gastronomicznym. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta odnośnie do lepszej jakości dostarczanych posiłków, McCain wprowadził nową linię frytek powlekanych − McCain StayCrisp.

POMIDORY PELATI (BEZ SKÓRKI) − FLAGOWY PRODUKT CIRIO

Do produkcji wykorzystywane są pomidory pochodzące z okolic Salento, czyli z terenów znanych z gleb bogatych w wodę i sole mineralne. Wyselekcjonowane pomidory są jednorodne pod względem wielkości, koloru i konsystencji.

PEPITKI B’CREATIVE - REWOLUCJA W ŚWIECIE WARZYW!

Celem firmy Bonduelle jest bycie światowym liderem w dziedzinie zdrowego stylu życia opartego na produktach pochodzenia roślinnego. Najnowsza innowacja Bonduelle Food Service to rewolucyjna linia produktów B’Creative.

MULTI MIX BEZGLUTEN

Multi Mix Bezgluten to mieszanka do ogólnego zastosowania. Jej użycie sprawia, że przygotowanie bezglutenowych potraw staje się łatwe i przyjemne.

NOWOŚĆ - ERLENBACHER CASUAL CAKES

Czy wkrótce torty w "starym stylu" odejdą do lamusa? To pytanie pojawia się, gdy bierzemy pod uwagę nawyki żywieniowe młodego pokolenia - milenialsów. Odpowiedź brzmi: oczywiście, że nie. Jedyne, czego potrzeba, to odświeżenie i unowocześnienie oferty.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu casual?

Karta napojów w restauracji casualowej to jeden z filarów przychodów lokalu i należy ją traktować równie poważnie jak kartę dań, a zatem tworzyć na podstawie profesjonalnej wiedzy i umiejętnie sprzedawać.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej