x

PYSZNE.PL OGŁOSIŁO ZWYCIĘZCÓW BEST RESTAURANTS AWARDS

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    25.02.2019

Pizza Winchester w Krakowie zwyciężyła w konkursie organizowanym przez Pyszne.pl, pokonując ponad 614 nominowanych restauracji w całym kraju. Ich ocena była oparta na kilku czynnikach takich jak: jakość jedzenia, jakość dostawy i liczba recenzji w porównaniu do liczby zamówień.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Z tysięcy restauracji w Polsce tylko 615 zostało nominowanych do konkursu. Wyniki zostały sprawdzone pod kątem ewentualnych nieprawidłowości, a proces weryfikacji był skrupulatny.

Właściciele Pizza Winchester, Kamil Paleń i Sławomir Pietrzak, cieszą się z wygranej: „Jesteśmy szczęśliwi, że nasza kuchnia została doceniona przez klientów, co potwierdza wysiłek, jaki włożyliśmy my i nasi pracownicy w ulepszanie swoich usług. Ta nagroda mobilizuje nas do dalszej pracy i dodaje energii do działania”.

Poczynając od pierwszej edycji projektu Best Restaurant Awards w 2015 roku, Pyszne.pl co roku dopisuje nowe pozycje na listę polskich restauracji, które goście polubili najbardziej i ocenili najwyżej. W grudniu klienci Pyszne.pl ponownie zostali zaproszeni do wystawiania ocen i wspierania swoich ulubionych restauracji.

„Dobre recenzje są niezwykle ważne zarówno dla restauracji, jak i klientów” − mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl: „Restauracje osiągające wysokie oceny w obszarze jedzenia i dostawy są lepiej pozycjonowane, co stanowi dodatkową motywację do ciągłej poprawy jakości świadczonych usług. Dlatego też recenzje są integralną częścią Pyszne.pl pozwalającą zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia”.

Oprócz zwycięzcy ogólnopolskiego, Pyszne.pl wyłoniło również lokalnych wygranych w 39 miastach w Polsce. Większą część listy zapełniają pizzerie, co pokazuje, że narodowy romans z włoską kuchnią trwa w najlepsze. Nie jest to niespodzianką, ponieważ pizza pozostaje najczęściej zamawianym na Pyszne.pl w 2018 roku daniem, zaraz przed kurczakiem i hamburgerami. Pełna lista zwycięzców dostępna jest na stronie Pyszne.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

NAJWIĘKSZY FESTIWAL WHISKY W POLSCE

25 i 26 sierpnia odbędzie się IV edycja Festiwalu Whisky Jastrzębia Góra. Jego pomysłodawcą oraz organizatorem jest Dom Whisky. Festiwal Whisky Jastrzębia Góra to pierwszy w Polsce Festiwal Whisky, który premierę miał w 2014 r. w Jastrzębiej Górze.

#17milionówGroszy - kampania społeczna i wyzwanie dla gastronomii

Celem kampanii jest uzbieranie #17milionówGroszy na rehabilitację dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Chętni do uczestniczenia w niej właściciele lokali gastronomicznych czy firm cateringowych z całej Polski sami mogą wybierać formę udziału w wyzwaniu.

AMBASADA AUSTRALII ZAPRASZA NA DEGUSTACJĘ WIN

Już niebawem pojawi się okazja, by lepiej poznać wina australijskie. Degustacja tych trunków odbędzie się 30 maja w restauracji Concept 13 przy ul. Brackiej 9 w Warszawie.

Rekordowa edycja Fine Dining Week

W dniach 29 sierpnia-9 września odbyła się piąta edycja Fine Dining Week, w której uczestniczyły 64 restauracje z sześciu miast: Krakowa, Łódzi, Poznania, Trójmiasta, Warszawy oraz Wrocławia. Letnia odsłona Fine Dining Week spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony gości oraz restauratorów.

Święto whisky ponownie w Warszawie

Whisky Live Warsaw odbędzie się w 13-14 października w Sangate Hotel Airport. Festiwal to okazja poznania szerokiego spektrum kolorów, bukietów i smaków whisky. Dla fanów dobrego jedzenia nie zabraknie licznych atrakcji kulinarnych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej