x

FOOD INTERACTIVE DAYS

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Na początku lutego w gdańskim AmberExpo odbyło się zupełnie nowe wydarzenie skierowane do branży HoReCa - Food Interactive Days. Dwudniowy cykl warsztatów z ekspertami i profesjonalistami z branży miał na celu przybliżenie sposobów budowania strategii ukierunkowanej na sukces.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Food Interactive Days to trwający dwa dni trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Wydarzenie połączone było z targami, na których uczestnicy mogli spotkać czołowych polskich producentów i dystrybutorów wyposażenia gastronomicznego i produktów spożywczych. W trakcie Food Interactive Days zadbano również o networking – specjalna przestrzeń barowa miała na celu integrację uczestników.

W trakcie warsztatów poruszono kilka ważnych z perspektywy prowadzenia biznesu tematów: budowanie zgranego zespołu, sprawne zarządzanie, dobór strategii promocyjnej oraz kształtowanie wizerunku marki. W roli ekspertów wystąpiły osoby, które posiadają na swoim koncie sukcesy w budowaniu i rozwijaniu strategii marek na rynku HoReCa.

Wśród prowadzących warsztaty znaleźli się m.in.: Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli, Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy oraz Jola Słoma i Mirosław Trybulak, którzy od lat konsekwentnie budują markę Atelier Smaku.

Organizatorem wydarzenia były Targi w Krakowie Sp. z o.o., firma, która od lat organizuje najważniejsze branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA.

„Food Service” był patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Smak domu za oceanem

Wydarzenie performatywne "Polish Table: Mine, Yours, Ours", koprodukcja nowojorskiego MOFAD - Museum of Food and Drink i Instytutu Adama Mickiewicza odbyło się 6 i 7 listopada 2018.

Browarnicy zrzeszeni

25 stycznia 2018 r. w Warszawie powstało Polskie Stowarzyszenie Browarów Rzemieślniczych. Władze stowarzyszenia zapowiedziały, że niezwłocznie przystąpią do operacyjnego ustanowienia stowarzyszenia oraz organizacji jego prac.

Grzegorz Bucki i Adriana Wójcikowska w finale Kulinarnego Pucharu Polski 2018

W sobotę, 2 czerwca, odbył się piąty z konkursów nominowanych do Kulinarnego Pucharu Polski - "Kuchnia Polska Wczoraj i Dziś".

GOTOWI NA ZMIANY? TAK, CHEF!

Firma Chefs Culinar Polska, funkcjonująca na naszym rynku od ponad 5 lat, zainwestuje około 150 mln zł w rozwój. Od marca stanowisko dyrektora generalnego objął Bartosz Brzoza.

S.PELLEGRINO YOUNG CHEF 2018

Znamy regionalnych półfinalistów tegorocznej edycji konkursu S.Pellegrino Young Chef - aż czterech z nich to Polacy. SPYC to międzynarodowy konkurs dla młodych szefów kuchni, który ma na celu wspieranie ich rozwoju, a co za tym idzie - również rozwoju światowej gastronomii, zwłaszcza fine diningu.

Targi HoReCa Kraków za nami

Niemal 400 wystawców z 20 krajów, ponad 15 tys. zwiedzających, kilkadziesiąt godzin pokazów szefów w ramach Kuchni Mistrzów, kilkanaście tysięcy butelek win z całego świata - tak wyglądała 25. edycja Targów HoReCa/Gastro Food/Eno Expo, która odbyła się w dniach 15-17 listopada w Expo Kraków.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu casual?

Karta napojów w restauracji casualowej to jeden z filarów przychodów lokalu i należy ją traktować równie poważnie jak kartę dań, a zatem tworzyć na podstawie profesjonalnej wiedzy i umiejętnie sprzedawać.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej