W trakcie warsztatów poruszono kilka ważnych z perspektywy prowadzenia biznesu tematów: budowanie zgranego zespołu, sprawne zarządzanie, dobór strategii promocyjnej oraz kształtowanie wizerunku marki. W roli ekspertów wystąpiły osoby, które posiadają na swoim koncie sukcesy w budowaniu i rozwijaniu strategii marek na rynku HoReCa.
Wśród prowadzących warsztaty znaleźli się m.in.: Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli, Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy oraz Jola Słoma i Mirosław Trybulak, którzy od lat konsekwentnie budują markę Atelier Smaku.
Organizatorem wydarzenia były Targi w Krakowie Sp. z o.o., firma, która od lat organizuje najważniejsze branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA.
„Food Service” był patronem medialnym wydarzenia.