x

FOOD INTERACTIVE DAYS

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Na początku lutego w gdańskim AmberExpo odbyło się zupełnie nowe wydarzenie skierowane do branży HoReCa - Food Interactive Days. Dwudniowy cykl warsztatów z ekspertami i profesjonalistami z branży miał na celu przybliżenie sposobów budowania strategii ukierunkowanej na sukces.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Food Interactive Days to trwający dwa dni trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Wydarzenie połączone było z targami, na których uczestnicy mogli spotkać czołowych polskich producentów i dystrybutorów wyposażenia gastronomicznego i produktów spożywczych. W trakcie Food Interactive Days zadbano również o networking – specjalna przestrzeń barowa miała na celu integrację uczestników.

W trakcie warsztatów poruszono kilka ważnych z perspektywy prowadzenia biznesu tematów: budowanie zgranego zespołu, sprawne zarządzanie, dobór strategii promocyjnej oraz kształtowanie wizerunku marki. W roli ekspertów wystąpiły osoby, które posiadają na swoim koncie sukcesy w budowaniu i rozwijaniu strategii marek na rynku HoReCa.

Wśród prowadzących warsztaty znaleźli się m.in.: Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli, Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy oraz Jola Słoma i Mirosław Trybulak, którzy od lat konsekwentnie budują markę Atelier Smaku.

Organizatorem wydarzenia były Targi w Krakowie Sp. z o.o., firma, która od lat organizuje najważniejsze branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA.

„Food Service” był patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej