x

Zarabiaj na kawie z Segafredo Zanetti Poland

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Kawa to obowiązkowa pozycja w menu właściwie każdego lokalu gastronomicznego. Nie jest też tajemnicą, że na kawie można dobrze zarabiać. Trzeba jedynie wiedzieć jak.

Ekspres La San Marco. Foto: materiały prasowe.
Ekspres La San Marco. Foto: materiały prasowe.
W dniach 25-29 marca 2019 firma Segafredo Zanetti Polska zaprosiła do swojego  Showroom i Centrum Szkoleniowego Coffee Art Masters przy Alejach Jerozolimskich 181B w Warszawie managerów i właścicieli restauracji, hoteli i kawiarni. Goście Dni Otartych mieli okazję spotkać się z ekspertami marki i dowiedzieć się, jak zwiększyć obroty w swoim lokalu. Pierwszego dnia wydarzenia odbyły się bezpłatne warsztaty „Zarabiaj na kawie”, podczas których specjaliści i najlepsi bariści Segafredo w formie case study i networkingu opowiedzieli, jak rozwinąć kawowy biznes, jak praktycznymi narzędziami zwiększać obrót w lokalu i budować przewagę konkurencyjną. Specjalny wykład poprowadził włoski barista, Christian Tirro. Swoją obecnością wydarzenie uświetnił Marco Casasola, Export Area Manager La San Marco S.p.A.

Dni Otwarte Segafredo Zanetti Poland. Foto: materiały prasowe.
Dni Otwarte Segafredo Zanetti Poland. Foto: materiały prasowe.
W trakcie Dni Otwartych przybyli goście mogli również zapoznać się z ofertą profesjonalnych szkoleń baristycznych, włoskiego sprzętu La San Marco oraz z bogatą propozycją kaw i produktów dodatkowych. Zaprezentowano też nowości: sprzętowe – ekspres ciśnieniowy LSM V6 z najnowszą generację technologii LEVA CLASS® oraz z oferty sezonowej – Cold Brew, którego podczas wydarzenia można było spróbować w wielu wariantach smakowych. Dodatkowo każdego dnia można było wygrać atrakcyjne nagrody: iPady, szkolenia baristyczne i pakiety produktów Sagafredo.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Zagraniczne występy

Poland National Culinary Team OSSKiC wystąpi na ExpoGast Culinary World Cup 2018 w Luksemburgu.

Znamy półfinalistów World Class Poland 2019

Po raz piąty ruszyła polska edycja prestiżowego konkursu barmańskiego World Class. O tytuł mistrza rodzimej sceny koktajlowej powalczy 30 najlepszych barmanów z dziewięciu miast.

PODRÓŻ ZMYSŁÓW

Na początku listopada br. w restauracji Senses w Warszawie odbyła się kolacja, podczas której ogłoszono szefa patrona dla wprowadzenia dwóch nowych kaw z kolekcji Exclusive Selection, przeznaczonych tylko dla gwiazdkowych restauracji.

Winterhalter Polska Sponsorem Głównym EuroGastro 2019

Wielkimi krokami zbliżają się 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2019, które odbędą się w dniach 27-29 marca w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie. Winterhalter Polska, podobnie jak w latach ubiegłych wchodzi w najbardziej prestiżową rolę tego wydarzenia - Sponsora Głównego.

BĄBELKI UWOLNIONE

Smak i aromat ponad stu szampanów poznali uczestnicy pierwszej edycji Warsaw Bubbles Day, największej degustacji szampanów w Polsce, która odbyła się 22 września w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich w Warszawie.

Akademia Gastronomiczna rozdała nagrody AIG Prix i Ars Coquinaria

Laury przyznawane są wybitnym jednostkom i instytucjom, które na obszarze danego kraju wyróżniają się międzynarodowym poziomem. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m. in. współpracujący z magazynem "Food Service" prof. Jarosław Dumanowski, Patrycja Siwiec, Adam Pawłowski i Anna Oleksak.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej