x

Zarabiaj na kawie z Segafredo Zanetti Poland

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    09.04.2019

Kawa to obowiązkowa pozycja w menu właściwie każdego lokalu gastronomicznego. Nie jest też tajemnicą, że na kawie można dobrze zarabiać. Trzeba jedynie wiedzieć jak.

Ekspres La San Marco. Foto: materiały prasowe.
Ekspres La San Marco. Foto: materiały prasowe.
W dniach 25-29 marca 2019 firma Segafredo Zanetti Polska zaprosiła do swojego  Showroom i Centrum Szkoleniowego Coffee Art Masters przy Alejach Jerozolimskich 181B w Warszawie managerów i właścicieli restauracji, hoteli i kawiarni. Goście Dni Otartych mieli okazję spotkać się z ekspertami marki i dowiedzieć się, jak zwiększyć obroty w swoim lokalu. Pierwszego dnia wydarzenia odbyły się bezpłatne warsztaty „Zarabiaj na kawie”, podczas których specjaliści i najlepsi bariści Segafredo w formie case study i networkingu opowiedzieli, jak rozwinąć kawowy biznes, jak praktycznymi narzędziami zwiększać obrót w lokalu i budować przewagę konkurencyjną. Specjalny wykład poprowadził włoski barista, Christian Tirro. Swoją obecnością wydarzenie uświetnił Marco Casasola, Export Area Manager La San Marco S.p.A.

Dni Otwarte Segafredo Zanetti Poland. Foto: materiały prasowe.
Dni Otwarte Segafredo Zanetti Poland. Foto: materiały prasowe.
W trakcie Dni Otwartych przybyli goście mogli również zapoznać się z ofertą profesjonalnych szkoleń baristycznych, włoskiego sprzętu La San Marco oraz z bogatą propozycją kaw i produktów dodatkowych. Zaprezentowano też nowości: sprzętowe – ekspres ciśnieniowy LSM V6 z najnowszą generację technologii LEVA CLASS® oraz z oferty sezonowej – Cold Brew, którego podczas wydarzenia można było spróbować w wielu wariantach smakowych. Dodatkowo każdego dnia można było wygrać atrakcyjne nagrody: iPady, szkolenia baristyczne i pakiety produktów Sagafredo.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

XI EDYCJA PRESTIŻOWEGO KONKURSU WINE & FOOD NOBLE NIGHT

Trwa rekrutacja do pierwszego etapu konkursu. Uroczysty finał już 13 października br. w Warszawie. Iwański, Filipkiewicz, Budzik, Stężalski - to finaliści poprzednich edycji konkursu. Profesjonalne losy uczestników konkursu wskazują, że to trampolina dla najlepszych szefów kuchni w Polsce.

Patryk Kowalski i Janusz Lemiesz ambasadorami alkoholi Coca-Coli

Zza baru do pracy dla korporacji - Patryk Kowalski i Janusz Lemiesz, doświadczeni eksperci barowi od lat związani z branżą gastronomiczną zostali ambasadorami alkoholi, które Coca-Cola HBC ma w swym portfolio od kilku miesięcy.

Dwóch Polaków w finale S.Pellegrino Young Chef

Znamy już zwycięzców półfinału regionalnego dla Europy Centralnej w konkursie dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef 2020. Do finału zakwalifikowało się aż dwóch Polaków - Krzysztof Konieczny, szef Sztuczka Bistro w Sopocie oraz Łukasz Moneta, chef de partie w warszawskiej restauracji Nolita.

ZNAMY ZWYCIĘZCÓW V MISTRZOSTW POLSKI W POTRAWACH I KAWIORZE Z JESIOTRA

Do rywalizacji zorganizowanej 9 marca w hotelu Atut w Licheniu Starym stanęło aż 12 dwuosobowych zespołów z restauracji i hoteli z całego kraju. Tytuł mistrzów potraw i kawioru z jesiotra wywalczyli Grzegorz Adamarek i Jan Cup z Hotelu Blue Diamond Active SPA - Nowa Wieś.

Ostatnia nominacja do Kulinarnego Pucharu Polski

10.08 w Ustroniu odbyły się XIV Mistrzostwa Polski w Podawaniu Baraniny. Konkurs zwyciężył Kamil Tłuczek i Piotr Kuzdro z Grand Hotel Boutique w Rzeszowie, a ponieważ zespół ten jest już w finale tegorocznej edycji KPP, nominacja została przyznana Marcie Podgórskiej z Hotelu Notera w Chojnicach.

Winterhalter Polska Sponsorem Głównym EuroGastro 2019

Wielkimi krokami zbliżają się 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2019, które odbędą się w dniach 27-29 marca w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie. Winterhalter Polska, podobnie jak w latach ubiegłych wchodzi w najbardziej prestiżową rolę tego wydarzenia - Sponsora Głównego.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej