- Stoisko California Prune Board. Foto: materiały prasowe.
Na początku kwietnia podsumowano VI edycję Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland, która odbyła się w Warszawie w dniach 7-9 marca 2019 r. W targach uczestniczyła również
California Prune Board – organizacja zrzeszająca 800 kalifornijskich plantatorów oraz 29 firm konfekcjonujących śliwki kalifornijskie. Jest to cześć realizowanego od 2014 r. planu marketingowego, mającego na celu prezentację możliwości wykorzystania suszonych śliwek w przemyśle spożywczym. Na stoisku California Prune Board można było porozmawiać z ekspertami i dowiedzieć się, jak wszechstronne zastosowanie ma śliwka kalifornijska oraz jakie są jej wartości odżywcze i zdrowotne. Informacje te są szczególnie istotne ze względu na rosnący w Polsce trend związany ze zdrowym żywieniem. Według przeprowadzonych w 2017 r. na zlecenie California Prune Board w 2017 r. badań
na znaczeniu traci cena produktu, rośnie natomiast waga zdrowotnych właściwości żywności. Wśród badanych odnotowano wzrost wpływu kryterium zdrowotnego na zakup tego owocu z 17 proc. w 2014 do 21 proc. w 2017 roku.
– Cieszymy się, że mamy możliwość rozmawiania i słuchania firm działających w branży spożywczej w Polsce w czasie biznesowych wydarzeń. Śliwki kalifornijska są idealną odpowiedzią na rozwijające się trendy prozdrowotne, które wymuszają zmiany na rynku. To dobry czas aby włączać produkty wysokiej jakości w swoje oferty i odpowiedzieć na obecne oczekiwania klientów. Plantatorzy suszonej śliwki z Kalifornii wsłuchują się w potrzeby konsumentów, dlatego nieustannie inwestują w badania oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne, aby oferować najlepszy produkt – podsumowuje Esther Ritson-Elliott, Director of International Marketing and Communications, California Prune Board.
Facebook: facebook.com/sliwkikalifornijskie
Instagram: Instagram.com/sliwki_kalifornijskie