x

Zdrowe śliwki

Kategoria: Produkty

Na polskim rynku rośnie zainteresowanie zdrową żywnością wysokiej jakości. W trend ten wpisuje się również śliwka kalifornijska, o której właściwościach kulinarnych, odżywczych i zdrowotnych można było porozmawiać z ekspertami w trakcie WorldFood Poland.

Stoisko California Prune Board. Foto: materiały prasowe.
Stoisko California Prune Board. Foto: materiały prasowe.
Na początku kwietnia podsumowano VI edycję Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland, która odbyła się w Warszawie w dniach 7-9 marca 2019 r. W targach uczestniczyła również California Prune Board – organizacja zrzeszająca 800 kalifornijskich plantatorów oraz 29 firm konfekcjonujących śliwki kalifornijskie. Jest to cześć realizowanego od 2014 r. planu marketingowego, mającego na celu prezentację możliwości wykorzystania suszonych śliwek w przemyśle spożywczym. Na stoisku California Prune Board można było porozmawiać z ekspertami i dowiedzieć się, jak wszechstronne zastosowanie ma śliwka kalifornijska oraz jakie są jej wartości odżywcze i zdrowotne. Informacje te są szczególnie istotne ze względu na rosnący w Polsce trend związany ze zdrowym żywieniem. Według przeprowadzonych w 2017 r. na zlecenie California Prune Board w 2017 r. badań na znaczeniu traci cena produktu, rośnie natomiast waga zdrowotnych właściwości żywności. Wśród badanych odnotowano wzrost wpływu kryterium zdrowotnego na zakup tego owocu z 17 proc. w 2014 do 21 proc. w 2017 roku.

– Cieszymy się, że mamy możliwość rozmawiania i słuchania firm działających w branży spożywczej w Polsce w czasie biznesowych wydarzeń. Śliwki kalifornijska są idealną odpowiedzią na rozwijające się trendy prozdrowotne, które wymuszają zmiany na rynku. To dobry czas aby włączać  produkty wysokiej  jakości w swoje oferty i odpowiedzieć na obecne oczekiwania klientów. Plantatorzy suszonej śliwki z Kalifornii wsłuchują się w potrzeby konsumentów, dlatego nieustannie inwestują w badania oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne, aby oferować najlepszy produkt – podsumowuje Esther Ritson-Elliott, Director of International Marketing and Communications, California Prune Board.

Facebook: facebook.com/sliwkikalifornijskie

Instagram: Instagram.com/sliwki_kalifornijskie

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej