x

Transgourmet i Selgros Cash&Carry na Eurogastro

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    04.04.2019

Wszechstronność to hasło przewodnie dla tegorocznej obecności Transgourmet i Selgros podczas targów EuroGastro 2019. Obie marki słyną nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także z intensywnego wspierania rozwoju branży gastronomicznej w Polsce.

Na stoisku Transgourment i Selgros zaprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów oraz wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy.

Odbywające się na stoisku pokazy kulinarne poprowadzili: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do  aromatyzowany olej w każdym z dań. Kucharz wykorzystywał oleje na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

– Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Obie marki starają się nie tylko dostarczać najwyższej jakości produkty dla gastronomii, ale również intensywnie wspierać rozwój branży HoReCa w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

– Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 000 klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi Klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2300 osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Michał Molenda - nowa twarz Akademii Inspiracji MAKRO

Szef kuchni Michał Molenda dołączył do zespołu Akademii Inspiracji MAKRO, gdzie swoje międzynarodowe wykształcenie wykorzysta do tworzenia nowych, atrakcyjnych tematów szkoleń dla branży gastronomicznej.

Preeliminacje Bocuse d’Or Poland

Przygotowania do krajowych eliminacji Bocuse d’Or ruszyły pełną parą. Preeliminacje krajowe Bocuse d’Or Polska odbędą się 11 grudnia 2017 r. w Centrum Techniki Kulinarnej Doram w Warszawie przy ul. Racjonalizacji 5.

The World's 50 Best Bars 2021 - pod koniec roku

Nagrody dla najlepszych barów na świecie zostaną przyznane 7 grudnia 2021 roku. Po roku przerwy konkurs The World’s 50 Best Bars powraca do Londynu.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry zachęcają do wspierania restauracji i firm cateringowych

36 restauratorów z całej Polski ma w marcu możliwość sprzedaży swoich produktów w 19 halach Selgros Cash & Carry. Ponadto oferta blisko 100 lokali oraz zniżki od czterech dostawców cateringów dietetycznych zostaną wypromowane w gazetce promocyjnej Selgros, która trafi do ponad 600 tysięcy klientów.

Biznes HoReCa to gra!

Już 6-7.02 odbędzie się w gdańskim AmberExpo konferencja Food Interactive Days. Hasło przewodnie wydarzenia to "Graj w pierwszej drużynie!", a tematyka skoncentrowana jest na czynnikach sukcesu w branży HoReCa: budowaniu zgranego zespołu, doborze strategii i konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

BIOEXPO: Międzynarodowe Targi Żywności i Produktów Ekologicznych powracają pod koniec września

Trzy dni, dwie konferencje branżowe, pięć paneli tematycznych i blisko pięćdziesięciu ekspertów - Kongres BIOEXPO to niepowtarzalna okazja do poznania i rozpoczęcia swojej drogi z produktami ekologicznymi.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej