x

Transgourmet i Selgros Cash&Carry na Eurogastro

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Wszechstronność to hasło przewodnie dla tegorocznej obecności Transgourmet i Selgros podczas targów EuroGastro 2019. Obie marki słyną nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także z intensywnego wspierania rozwoju branży gastronomicznej w Polsce.

Na stoisku Transgourment i Selgros zaprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów oraz wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy.

Odbywające się na stoisku pokazy kulinarne poprowadzili: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do  aromatyzowany olej w każdym z dań. Kucharz wykorzystywał oleje na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

– Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Obie marki starają się nie tylko dostarczać najwyższej jakości produkty dla gastronomii, ale również intensywnie wspierać rozwój branży HoReCa w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

– Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 000 klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi Klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2300 osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Targi HoReCa Kraków za nami

Niemal 400 wystawców z 20 krajów, ponad 15 tys. zwiedzających, kilkadziesiąt godzin pokazów szefów w ramach Kuchni Mistrzów, kilkanaście tysięcy butelek win z całego świata - tak wyglądała 25. edycja Targów HoReCa/Gastro Food/Eno Expo, która odbyła się w dniach 15-17 listopada w Expo Kraków.

BACARDI LEGACY GLOBAL COCKTAIL COMPETITION

To jeden z najbardziej znanych konkursów barmańskich, skierowany do najlepszych barmanów na świecie. Zwycięzcą etapu regionalnego został Grzegorz Nowicki.

Co w menu Kulinarnego Pucharu Polski 2018?

W dniach 2-3 października odbędzie się 18. edycja Kulinarnego Pucharu Polski. Co zaserwują najlepsi kucharze w Polsce? Ich zadaniem będzie przygotowanie przystawki, dania głównego oraz deseru. Wszystko to z wykorzystaniem określonych przez dyrekcję konkursu składników.

GRAJMY FAIR!

14 marca w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbyła się 4. edycja "Food Service Summit". Wydarzenie z roku na rok nabiera rozpędu. Tegoroczna edycja zgromadziła najwięcej jak do tej pory, bo ponad 300 uczestników.

Uczniowie z Torunia zwyciężyli w trzeciej edycji konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa

Celem organizowanego przez MAKRO konkursu jest promowanie polskiej kuchni historycznej oraz produktów marek własnych, w tym MAKRO Chef, linii wysokiej jakości składników lokalnego pochodzenia.

Preeliminacje Bocuse d’Or Poland

Przygotowania do krajowych eliminacji Bocuse d’Or ruszyły pełną parą. Preeliminacje krajowe Bocuse d’Or Polska odbędą się 11 grudnia 2017 r. w Centrum Techniki Kulinarnej Doram w Warszawie przy ul. Racjonalizacji 5.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej