Transgourmet i Selgros Cash&Carry na Eurogastro
Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Wszechstronność to hasło przewodnie dla tegorocznej obecności Transgourmet i Selgros podczas targów EuroGastro 2019. Obie marki słyną nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także z intensywnego wspierania rozwoju branży gastronomicznej w Polsce.

Na stoisku Transgourment i Selgros zaprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów oraz wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy.

Odbywające się na stoisku pokazy kulinarne poprowadzili: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do  aromatyzowany olej w każdym z dań. Kucharz wykorzystywał oleje na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

– Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Obie marki starają się nie tylko dostarczać najwyższej jakości produkty dla gastronomii, ale również intensywnie wspierać rozwój branży HoReCa w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

– Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 000 klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi Klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2300 osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
4 Polaków w półfinałach S.Pellegrino Young Chef 2020

Za nami pierwszy etap międzynarodowego konkursu S.Pellegrino Young Chef 2020. Spośród 2400 kandydatów wyłoniono 135 półfinalistów - w tej grupie znalazło się aż 4 Polaków.

Finał I edycji Poland Sushi Cup 2019

W sobotę, 15 czerwca w Centrum Techniki Kulinarnej Dora Metal w Warszawie odbył się finał Poland Sushi Cup 2019. Jego zwycięzca będzie reprezentował Polskę na World Sushi Cup w dniach 21-23 sierpnia 2019 w Tokio.

Ośmiu szefów kuchni w preeliminacjach Bocuse d’Or Poland 2019

Udział w prestiżowym konkursie kulinarnym Bocuse d’Or jest marzeniem większości młodych kucharzy. Żeby je spełnić trzeba mieć wyobraźnię, motywację i determinację. Czy kandydaci startujący w Bocuse d’Or Poland 2019 posiadają te cechy? O tym przekonamy się niebawem!

Mikser Kulinarny w Olsztynie

W zorganizowanym przez MAKRO Polska Mikserze Kulinarnym w Olsztynie wzięło udział aż 150 młodych adeptów sztuki kulinarnej. Pokaz poprowadzili Cezary Powała i Michał Grzywacz, szefowie kuchni pokazowej MAKRO, z pomocą Junior Ambasadora programu - Pawła Kosiorka.

Ruszyły zgłoszenia do Bocuse d’Or Poland 2019

24 czerwca 2019 roku w w Akademii Kurta Schellera w Jawczycach odbędą się preeliminacje do Bocuse d’Or Poland 2019. Zgłoszenia można nadsyłać do 3 czerwca.

World Class Poland ogłosił 12 finalistów konkursu

Do piątego finału konkursu zakwalifikowało się 12 barmanów z Gdańska, Sopotu, Warszawy, Łodzi, Krakowa i Wrocławia. World Class Poland to zarazem rywalizacja barów i emocjonująca bitwa miast.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej