Transgourmet i Selgros Cash&Carry na Eurogastro
Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Wszechstronność to hasło przewodnie dla tegorocznej obecności Transgourmet i Selgros podczas targów EuroGastro 2019. Obie marki słyną nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także z intensywnego wspierania rozwoju branży gastronomicznej w Polsce.

Na stoisku Transgourment i Selgros zaprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów oraz wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy.

Odbywające się na stoisku pokazy kulinarne poprowadzili: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do  aromatyzowany olej w każdym z dań. Kucharz wykorzystywał oleje na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

– Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Obie marki starają się nie tylko dostarczać najwyższej jakości produkty dla gastronomii, ale również intensywnie wspierać rozwój branży HoReCa w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

– Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 000 klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi Klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2300 osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Ostatnia nominacja do Kulinarnego Pucharu Polski

10.08 w Ustroniu odbyły się XIV Mistrzostwa Polski w Podawaniu Baraniny. Konkurs zwyciężył Kamil Tłuczek i Piotr Kuzdro z Grand Hotel Boutique w Rzeszowie, a ponieważ zespół ten jest już w finale tegorocznej edycji KPP, nominacja została przyznana Marcie Podgórskiej z Hotelu Notera w Chojnicach.

MAKRO Polska na jubileuszowych X Europejskich Targach Produktów Regionalnych

Sieć hurtowni MAKRO Polska została partnerem dziesiątej edycji Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju, Promocji i Kultury.

Pierwsza edycja Race to Racer Caffè Vergnano

Miesiące przygotowań uczestników, cztery odsłony eliminacji w największych miastach Polski i wyjątkowe nagrody. 10 sierpnia ruszają pierwsze eliminacje do ogólnopolskiego konkursu baristycznego Race to Racer Caffè Vergnano.

Kulinarny Puchar Polski 2019 - składniki obowiązkowe

Już tylko kilka tygodni dzieli nas od 19. edycji Kulinarnego Pucharu Polski. Na początku lipca organizatorzy konkursu ogłosili składniki obowiązkowe, z którymi będą musieli zmierzyć się zawodnicy konkursu.

Kamil Tłuczek ponownie w finale Kulinarnego Pucharu Polski

14 lipca została przyznana ósma nominacja do Kulinarnego Pucharu Polski w ramach konkursu Smaki Galicji. Najwyższe noty od jurorów otrzymał zespół w składzie Kamil Tłuczek i Piotr Kuzdro z restauracji Patio w Grand Hotel Boutique w Rzeszowie.

Finaliści Bocuse d’Or Poland 2019

W dniach 24-25 czerwca 2019 w Akademii Kurta Schellera odbyły się preeliminacje konkursu Bocuse d’Or Poland 2019.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej