x

Transgourmet i Selgros Cash&Carry na Eurogastro

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    04.04.2019

Wszechstronność to hasło przewodnie dla tegorocznej obecności Transgourmet i Selgros podczas targów EuroGastro 2019. Obie marki słyną nie tylko z wysokiej jakości oferty produktów i usług, ale także z intensywnego wspierania rozwoju branży gastronomicznej w Polsce.

Na stoisku Transgourment i Selgros zaprezentowano szeroką ofertę produktów marek własnych, odbyły się pokazy kulinarne członków Reprezentacji Narodowej Kucharzy, można było zasięgnąć porad ekspertów oraz wziąć udział w panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji i wysłuchać prezentacji przedstawicieli firmy.

Odbywające się na stoisku pokazy kulinarne poprowadzili: Dawid Grucel, Marcin Gruszka, Adam Adamczak oraz Maciej Hippler. Bohaterem pokazu specjalnego był Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet i kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy, Bartosz Peter, który przygotował 3-daniowe menu używając do  aromatyzowany olej w każdym z dań. Kucharz wykorzystywał oleje na wiele sposobów i stosując różnorodne techniki zaprezentował: zupę rybną z olejem koperkowym, łososia z majonezem koperkowym i cytrusami oraz rostbef z sosem i piklami aromatyzowanymi koperkiem.

– Podczas warsztatów, szkoleń czy pokazów staramy się nie tylko pokazywać nasze umiejętności, ale także przekazujemy wiedzę na temat produktów czy technik kulinarnych. Zgodnie z obowiązującymi trendami dzielimy się sposobami na maksymalne wykorzystanie produktów – komentuje Bartosz Peter.

Obie marki starają się nie tylko dostarczać najwyższej jakości produkty dla gastronomii, ale również intensywnie wspierać rozwój branży HoReCa w Polsce. Dzięki dwóm Instytutom Kulinarnym, w których organizowane są profesjonalne szkolenia i warsztaty, współpracy z OSSKiC oraz Akademią Leona Koźmińskiego marka buduje wizerunek prawdziwego eksperta i partnera dla każdego klienta z branży. W trakcie panelu Profesjonalny Menedżer Restauracji eksperci z Instytutu Kulinarnego mówili o tym, dlaczego warto śledzić trendy i stale się szkolić. Marek Burkacki, Bartosz Peter oraz Adrian Łukaszewicz, podkreślali, że ciągły rozwój jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu.

– Słowem, które stało się dla nas motywem przewodnim podczas tegorocznej edycji Eurogastro jest wszechstronność. Co oznacza nasza wszechstronność? Z pełną świadomością i przyjemnością chwalimy się tym, jak szerokie jest portfolio naszych klientów. Obsługujemy ok. 16 000 klientów gastronomicznych miesięcznie. W naszej ofercie mamy 275 produktów marek własnych, na co składają się: produkty Transgourmet Premium, Quality, Economy i Top Seller. Nasi Klienci są naszym priorytetem. Dbając o jakość obsługi, kadra naszych wykwalifikowanych doradców liczy ponad 120 doświadczonych osób, natomiast nasza flota liczy 160 samochodów. Z myślą o branży otworzyliśmy we wrześniu Instytut Kulinarny, miejsce w którym przez kilka miesięcy działalności udało się nam przeszkolić ponad 2300 osób, spotykając się z pozytywnymi opiniami – komentuje Włodzimierz Owczarski, Menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Spotkanie z marką Tork na PGE Narodowym

14 września na Stadionie Narodowym PGE Narodowy w Warszawie, miejscu najlepszych wydarzeń sportowych, rozrywkowych i biznesowych w Polsce, odbyło się spotkanie reprezentantów firm i mediów zajmujących się branżą nieruchomości z przedstawicielami firmy Essity

Na Międzynarodowych Targach Poznańskich dziś rozpoczynają się targi POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL

Wydarzenie od lat dostarcza inspiracji restauratorom, kucharzom oraz menedżerom i właścicielom obiektów noclegowych. Targi POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL to wydarzenie z dobrze wypracowaną formułą. Pozwala przedstawicielom sektora HoReCa zaczerpnąć wiedzy o nowych i naprawdę nietuzinkowych rozwiązan

Po godzinach

Chefs after hours to cykl spotkań edukacyjnych dla szefów kuchni, młodych kucharzy i dziennikarzy kulinarnych, które będą odbywać się raz na kwartał w Food Lab Studio w Warszawie. Pomysłodawcą spotkań jest Grzegorz Łapanowski.

Kuchnia Warszawy na Historycznym Stole Kulinarnym

Degustacja historycznych dań w nowoczesnej odsłonie i opowieść o warszawskiej kuchni to główne motywy spotkania organizowanego przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne.

Szef dla Młodych Talentów - inauguracja Mikserów Kulinarnych 2019

Pierwsze wyjazdowe spotkanie edukacyjne w ramach trzeciej edycji programu Szef dla Młodych Talentów odbyło się w Krakowie. W lutowym Mikserze Kulinarnym wzięło udział blisko 100 młodych adeptów sztuki kulinarnej.

Nagroda The Best Chef Awards 2020 - tym razem wirtualnie

Uroczystość ogłoszenia 100 najlepszych szefów kuchni na świecie i innych laureatów The Best Chef Awards 2020 odbędzie się 21, 22 i 23 września w formie wirtualnej. Powód to oczywiście kwestie bezpieczeństwa związane z pandemią.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej