x

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Z początkiem kwietnia Green Caffè Nero wprowadziło nową aplikację lojalnościową na smartfony, która pozwala klientom zapłacić za dokonane zamówienia, prześledzić historię zakupów w kawiarniach sieci oraz zbierać pieczątki za zakupione kawy. Za każdą kawę klient otrzymuje jedną pieczątkę. 9 pieczątek to darmowa kawa. W nowej aplikacji klienci będą mogli również dzielić się pieczątkami z rodziną i znajomymi.

Aplikacja działa na systemach Android i iOs. Klienci, którzy ją zainstalują, w trakcie pierwszych zakupów dokonanych z użyciem aplikacji otrzymają od sieci prezent – darmową kawę, którą mogę zachować dla siebie lub przesłać bliskiej osobie w postaci bonu prezentowego. 

– Aplikacja została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Osoby, które mają już pewną liczbę pieczątek zebranych na papierowej karcie, mogą dalej jej używać lub zgłosić się do baristy w kawiarni, który pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Papierowe karty lojalnościowe będą nadal dostępne, więc osoby nie korzystające ze smartfonów nie mają się czego obawiać – wciąż mogą zbierać pieczątki w tradycyjny sposób.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Gęsina Na Św. Marcina

Od 8 listopada do 1 grudnia potrwa XI edycja slowfoodowej akcji "Gęsina na św. Marcina". Wybierzemy najlepsze polskie restauracje, które w tym okresie będą serwować przynajmniej trzy dania z gęsiną. Do udziału w imprezie Slow Food Polska zaprosił w tym roku ponad 100 restauracji.

Sezon grillowy z TABASCO i Kikkoman

TABASCO® i Kikkoman zapraszają na oficjalne otwarcie sezonu grillowego. Do wspólnego grillowania można dołączyć w Czeladzi w trakcie finału VII mistrzostw Polski Saunmistrzów.

XI Europejski Festiwal Smaku w Lublinie

Tegoroczna edycja festiwalu wpisana jest w oficjalny program obchodów 450 rocznicy podpisania Unii Lubelskiej. Impreza potrwa od 2 do 8 września.

Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

KUKBUK POLECA PO RAZ TRZECI

"Kukbuk Poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny Kukbuk godnym zaufania producentom za rzetelność, zaangażowanie i pasję, dzięki którym powstają wyjątkowe produkty i miejsca.

Wielkie otwarcie Hali Gwardii, nowego miejsca na zakupowej i kulinarnej mapie Warszawy: 29 września - 1 października

Firma CBR Events, nowy operator Hali Gwardii po 125 latach od momentu pierwszego otwarcia obiektu przywraca warszawiakom historyczne miejsce zakupów i rodzinnych spotkań.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej