W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Z początkiem kwietnia Green Caffè Nero wprowadziło nową aplikację lojalnościową na smartfony, która pozwala klientom zapłacić za dokonane zamówienia, prześledzić historię zakupów w kawiarniach sieci oraz zbierać pieczątki za zakupione kawy. Za każdą kawę klient otrzymuje jedną pieczątkę. 9 pieczątek to darmowa kawa. W nowej aplikacji klienci będą mogli również dzielić się pieczątkami z rodziną i znajomymi.

Aplikacja działa na systemach Android i iOs. Klienci, którzy ją zainstalują, w trakcie pierwszych zakupów dokonanych z użyciem aplikacji otrzymają od sieci prezent – darmową kawę, którą mogę zachować dla siebie lub przesłać bliskiej osobie w postaci bonu prezentowego. 

– Aplikacja została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Osoby, które mają już pewną liczbę pieczątek zebranych na papierowej karcie, mogą dalej jej używać lub zgłosić się do baristy w kawiarni, który pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Papierowe karty lojalnościowe będą nadal dostępne, więc osoby nie korzystające ze smartfonów nie mają się czego obawiać – wciąż mogą zbierać pieczątki w tradycyjny sposób.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej