x

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Z początkiem kwietnia Green Caffè Nero wprowadziło nową aplikację lojalnościową na smartfony, która pozwala klientom zapłacić za dokonane zamówienia, prześledzić historię zakupów w kawiarniach sieci oraz zbierać pieczątki za zakupione kawy. Za każdą kawę klient otrzymuje jedną pieczątkę. 9 pieczątek to darmowa kawa. W nowej aplikacji klienci będą mogli również dzielić się pieczątkami z rodziną i znajomymi.

Aplikacja działa na systemach Android i iOs. Klienci, którzy ją zainstalują, w trakcie pierwszych zakupów dokonanych z użyciem aplikacji otrzymają od sieci prezent – darmową kawę, którą mogę zachować dla siebie lub przesłać bliskiej osobie w postaci bonu prezentowego. 

– Aplikacja została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Osoby, które mają już pewną liczbę pieczątek zebranych na papierowej karcie, mogą dalej jej używać lub zgłosić się do baristy w kawiarni, który pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Papierowe karty lojalnościowe będą nadal dostępne, więc osoby nie korzystające ze smartfonów nie mają się czego obawiać – wciąż mogą zbierać pieczątki w tradycyjny sposób.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

SLOWFOODOWA AGENDA

Przed nami wydarzenia organizowane przez międzynarodowy ruch Slow Food w 2018 r. Przedstawiamy najważniejsze z nich. Większość z nich to konferencje, panele dyskusyjne i targi otwarte dla publiczności.

7. Targi Książki Kulinarnej Marty Gessler za nami!

Podróżować jest bosko i dlatego Marta Gessler wybrała hasło "Podróżu-JEMY" jako myśl przewodnią tegorocznych Targów Książki Kulinarnej. Impreza odbyła się w weekend 19-21 lipca w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie.

MUZEUM WÓDKI OTWARTE

Pierwszy tego typu obiekt w Polsce zaczął działać 16 grudnia w Warszawie, przy placu Teatralnym. Muzeum Wódki w Warszawie to największa na świecie kolekcja eksponatów związanych z historią wódki.

KULINARNY TRANSATLANTYK

Zbliża się VII edycja wydarzenia - odbędzie się już w dniach 15-19 lipca w Łodzi. Kino Kulinarne na Transatlantyku to dokumenty i filmy fabularne o tematyce okołokulinarnej - przedstawiające sylwetki szefów kuchni, ale też odsłaniające kulisy produkcji żywności oraz wina.

Jubileuszowa edycja Restaurant Week już 20 października

W dniach 20 - 31 października szefowie kuchni ponad 400. restauracji w kraju zaproszą do stołu mieszkańców 30. polskich miast. Zgodnie z ideą Festiwalu będzie to prawdziwa "Okazja do świętowania". Rezerwacje w festiwalowej cenie 49 zł są już dostępne na www.RestaurantWeek.pl

II edycja akcji "KUKBUK Poleca" z dwiema nowymi kategoriami

"KUKBUK Poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej