NOWE RESTAURACJE MAX PREMIUM BURGERS
Kategoria: Miejsca

Max Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. W listopadzie br. nastąpiło otwarcie dwóch nowych lokali sieci Max Premium Burgers - w Świętochłowicach oraz w Warszawie.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Do tej pory sieć posiadała dwa lokale w Polsce – we Wrocławiu i w Gdańsku, a w ciągu najbliższych 10 lat zamierza otworzyć w Polsce aż 200 lokali. Nowa restauracja w stolicy zlokalizowana jest w parku handlowym Street Mall Vis à Vis w Wilanowie. Lokal posiada opcję drive-in dla zmotoryzowanych klientów.

Świętochłowice zaś to miasto znajdujące się w środku prężnie rozwijającej się aglomeracji górnośląskiej. Restauracja Max została wybudowana przy trasie DTŚ (przy zjeździe Chorzów/Świętochłowice). W polskim menu restauracji dostępne są zarówno burgery mięsne (wołowina i kurczaki pochodzące w 100 proc. od polskich dostawców), jak i bogata oferta wegetariańska oraz wegańska. Klienci mogą skosztować także shake’ów premium w gamie kilku smaków.

Wnętrze restauracji zaprojektowane przez słynnych szwedzkich architektów Wingårdhs cechuje przede wszystkim połączenie skandynawskiego minimalizmu oraz funkcjonalności. Goście będą mogli zamawiać jedzenie zarówno przy ladzie, jak i poprzez interaktywne kasy ekspres. Ponadto przy stolikach zostały zainstalowane gniazdka prądu.

ul. Przyczółkowa 219, Warszawa; ul. Żołnierska 33, Świętochłowice

Autor tekstu: Agata Godlewska
O AUTORZE
Agata Godlewska
Redaktor naczelna magazynu „Food Service” oraz portalu Ouichef.pl. Magister kulturoznawstwa w SWPS. Przygodę z branżą gastronomiczną rozpoczęła blisko 10 lat temu pod okiem Macieja Nowaka. Autorka niezliczonej ilości wywiadów z najważniejszymi polskimi szefami kuchni i restauratorami. Współtworzy i prowadzi coroczną konferencję Food Service Summit.
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej