11. Festiwal Win Niemieckich w Warszawie

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Niemiecki Instytut Wina zaprasza na 11. już edycję Festiwalu Wina Niemieckiego - 11 kwietnia w warszawskim Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. Swój udział w imprezie zapowiedzieli liczni producenci win, którzy chcą nawiązać kontakty handlowe z polskimi importerami.

Podczas festiwalu prezentowane będą wina nie tylko z popularnych regionów takich jak Mozela, Rheinhessen i Palatynat, ale także z jeszcze mało obecnej w Polsce Frankonii, Badenii, Wirtembergii czy Nahe. Goście z branży winiarskiej i HoReCa będą mieli okazję nawiązać kontakty z producentami i importerami, a także porozmawiać z Carolin Klöckner, nazywaną w branży Królową Wina Niemieckiego. W ramach imprezy odbędą się zajęcia masterclass prowadzone przez Tomasza Prange-Barczyńskiego.
Zgłoszenia na festiwal na stronie.

Oto producenci, którzy zapowiedzieli swój udział w festiwalu:
Badenia
WG Britzingen/Markgräflerland eG, Weingut Kilian Hunn, Weingut Martin Waßmer, Weingut Rudolf Zimmerlin GmbH, Weingut Rieger
Frankonia
Fürstlich Castell’sches Domänenamt, Weingut Emmerich
Hesja Nadreńska
CS Becker GmbH, Weingut Familie Erbeldinger, Weingut Bernhard, Weingut Schneider Müller, Weingut Ernst Bretz e.K.,  Weingut Katharina Wechsler, Weingut Fuchs
Mozela
Weingut Van Volxem, Weingut Sybille Kuntz, Moselland Winzergenossenschaft, Wine Export Quint, Weingut Heiden, Weingut Marco Adamy, Weingut von Hövel, Weingut Axel Pauly
Nahe
Weingut K.H. Schneider, Gut Hermannsberg Weinhandels GmbH, Weingut Forster
Palatynat
Josef und Martina Köhr GbR, Weingut Petri GbR , Weingut ‘Hambacher Freiheit’, Weingut Fleischmann-Krieger, Weingut Krebs GbR, Weingut Dr Bürklin-Wolf, Deutsches Weintor eG, Weingut Schäfer, Weingut Pflüger, Weingut Leiner
Rheingau
Weingut Georg Breuer
Wirtembergia
Weingut Graf Neipperg, Remstalkellerei

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej