x

Apple & Blackberry - nowy smak napoju Fentimans

Kategoria: Produkty

Połączenie słodkich i aromatycznych jabłek z orzeźwiającym smakiem cierpkich jeżyn - to nowy wariant napoju gazowanego Fentimans, który trafi na polski rynek. Stworzono go z myślą o konsumentach szukających sezonowych smaków i alternatywy do klasycznych napojów gazowanych.

Apple & Blackberry - nowy smak napoju Fentimans. Foto: materiały prasowe.
Apple & Blackberry - nowy smak napoju Fentimans. Foto: materiały prasowe.
Apple & Blackberry trafi na półki sklepowe oraz do restauracji tuż przez zbliżającym się sezonem letnim.
Najnowszy wariant smakowy dołącza do bogatego portfolio produktów Fentimans, zwiększając liczbę smaków dostępnych w poręcznej pojemności 275 ml do dwunastu. Brytyjski producent Fentimans posiada w swojej ofercie napoje w pojemnościach od125 ml do 750 ml, przeznaczone zarówno dla rynku HoReCa jak i dla sklepów.
– Marka stworzyła kolejny wyjątkowy i aromatyczny smak, który znakomicie sprawdzi się w nadchodzących ciepłych miesiącach. Jestem przekonany, że zyska uznanie naszych klientów i dołączy do pozostałych bestsellerów, takich jak Lemoniada Różana czy Piwo Imbirowe – mówi Aleksander Gryger, dyrektor sprzedaży The Merchant Company, oficjalnego i wyłącznego importera oraz dystrybutora napojów Fentimans w Polsce.
W Polsce napoje Fentimans są dostępne od 2013 roku i można je obecnie kupić w ponad 400 lokalach gastronomicznych, hotelach i sklepach na terenie całego kraju. Marka słynie z wykorzystania tradycyjnej metody warzenia swoich napojów przy pomocy ziół, imbiru oraz drożdży browarniczych, które zapewniają jej produktom głęboki i wyjątkowy smak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej