x

TARGOWISKO PYSZNOŚCI

Kategoria: Lifestyle - książki    27.03.2017

"Chelsea Market Makers" jest przewodnikiem, w którym znajdziemy ofertę najlepszych punktów i dowiemy się, gdzie i jak wybrać najlepsze mięso, owoce morza, warzywa, jadalne kwiaty czy sery, a także poznamy historię produktów.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Targi, bazary, hale – wydawałoby się, że jest ich pod dostatkiem, ale wciąż szukamy miejsca idealnego, gdzie moglibyśmy znaleźć wszystko. Za sprawą świeżo zrewitalizowanej modnej warszawskiej Hali Koszyki, która stara się hołdować dawnym tradycjom tego miejsca, a jednocześnie zaspokajać nasze tęsknoty za wielkim światem i kultowymi halami targowymi, temat stał się ostatnio popularny. Barcelońska La Boqueria, lizbońskie Mercado da Ribeira czy nowojorski Chelsea Market – każde z tych miejsc ma inny klimat.

Chelsea Market, wielokulturowy tygiel, jeden z największych tego typu obiektów na świecie, jest wyjątkowym połączeniem – to przede wszystkim mnóstwo stoisk z produktami z różnych stron świata, sklepów, barów i restauracji, nad którymi góruje ogromna powierzchnia biurowa.

„Chelsea Market Makers” jest przewodnikiem, w którym znajdziemy ofertę najlepszych punktów i dowiemy się, gdzie i jak wybrać najlepsze mięso, owoce morza, warzywa, jadalne kwiaty czy sery, a także poznamy historię produktów. Ale przede wszystkim odkryjemy tajemnice sprzedawców, rzemieślników, restauratorów, nauczymy się, jak zrobić zakwas na chleb ze słynnej Amy’s Bread, kimchi z Mokbar czy najlepsze Lobster Roll z Cull & Pistol Oyster Bar. Dostaniemy garść praktycznych porad i wskazówek od ludzi, którzy z zajmowania się jedzeniem uczynili sposób na życie.

Nie wychodząc z domu, możemy porównać halę zza oceanu z naszą rodzimą ofertą. Może okaże się, że mimo zupełnie innych realiów, mniejszej skali, wcale nie musimy się wstydzić tego, co mamy u siebie? Jak pokazują inne pozycje na tej stronie, pysznych produktów, klimatycznych miejsc i wspaniałych ludzi również nam nie brakuje.

„Chelsea Market Makers”, Michael Phillips, Cree LeFavour, wyd. Abrams 2016

Autor tekstu: Jakub Gutek
O AUTORZE
Jakub Gutek
Kulturoznawca, dziennikarz kulinarny i kucharz amator. Od 2016 r. związany z magazynem „Food Service”. W swojej pracy łączy kulinaria i kulturę, a w szczególności film. Współtworzy inicjatywę Films For Food, która zajmuje się dystrybucją i promocją najciekawszych filmów dokumentalnych o tematyce kulinarno-gastronomicznej oraz organizuje wokół nich wiele wydarzeń specjalnych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej