x

Kawowe poniedziałki McCafé

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    20.03.2019

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

Kawa za 2 zł w McDonald's. Foto: materiały prasowe.
Kawa za 2 zł w McDonald's. Foto: materiały prasowe.
Poniedziałek? OK, ale najpierw kawa, która będzie czekała na gości w restauracjach McDonald’s w każdy poniedziałek przez cały dzień, i to w promocyjnej cenie.

Promocja obejmie wszystkie klasyczne kawy z regularnej oferty we wszystkich dostępnych rozmiarach: kawę z mlekiem, czarną, cappuccino, café latte, flat white, espresso i podwójne espresso.

„Kawowe poniedziałki McCafé” rozpoczęły się 4 marca 2019 i potrwają w restauracjach McDonald’s aż do odwołania. Akcja ma charakter ogólnopolski, z wyłączeniem restauracji znajdujących się na terenie Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Szefowie kuchni zaserwowali bezdomnym 450 porcji roślinnych dań

Szefowie i szefowe kuchni z Trójmiasta oraz Warszawy zaserwowali wege menu podopiecznym warszawskiej fundacji "Serce Miasta". W tym samym czasie zebrano także niemal 100 kilogramów produktów spożywczych dla potrzebujących.

Makarun w nowej odsłonie w Gliwicach

6 lutego w gliwickiej Galerii Forum została otwarta nowa restauracja sieci Makarun Spaghetti and Salad, pierwsza po totalnym redesignie marki.

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Iggy Pop twarzą kampanii piwa Tenczynek Marakuja produkowanego przez Palikota

Iggy Pop nazywany "ojcem chrzestnym" punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię! promującej debiutujące na rynku piwo Tenczynek Marakuja. Jego legendarny hit "The Passenger" ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.

ADRIAN KLONOWSKI OBEJMUJE NOWE STERY

W ostatnim numerze informowaliśmy o zamknięciu restauracji Metamorfoza. Teraz wiemy, że na początku marca Adrian Klonowski, wieloletni szef kuchni restauracji, objął stanowisko szefa kuchni w Pädaste Manor i Alexander Restaurant na wyspie Muhu w Estonii.

Nowa kampania "Cisowianka - Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś"

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza, jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej