x

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
18 marca wystartowała polska wersja nowej globalnej kampanii marki Lavazza. Lavazza od ponad 120 lat kojarzona jest z prawdziwą włoską, najwyższej jakości kawą (firma powstała w 1895 roku). Obecna kampania ma stanowić odpowiedź na zmieniające się i coraz bardziej zróżnicowane trendy na rynku kawy. Marka chce pokazać klientom, że prawdziwa włoska kawa to nie tylko espresso.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Z przeprowadzonego przez Maison & Partners badania wynika, że 83% Polaków pije kawę codziennie, a 52% przyznaje, że wypija kilka kaw dziennie. Polscy miłośnicy kawy są też coraz bardziej otwarci na nowe sposoby jej przygotowywania. Jeszcze w 2016 aż 87% osób pijących kawę deklarowało, że ich sposobem parzenia kawy jest po prostu zalanie jej wrzątkiem. Obecnie w taki sposób kawę przygotowuje 72% Polaków. Jednocześnie od 2016 roku wzrósł odsetek osób, które korzystają z kawiarek typu moka. W 2016 korzystało z nich 8% badanych, obecnie już 16%.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
– Stale obserwujemy zmiany rynkowe, tak by móc oferować naszym konsumentom najlepszy produkt. Każdy kraj ma swoje własne kawowe trendy i inne style konsumpcji. Nasze ponad 120-letnie doświadczenie wykorzystujemy, by umiejętnie zaspokajać wszystkie te różnorodne gusta z takim samym kunsztem, z jakim tworzymy espresso od 1895 roku. Ciągle pracujemy nad tym, by konsumenci mogli doświadczać smaku prawdziwie włoskiej kawy, niezależnie od sposobu przygotowania, który lubią najbardziej. Naszym celem jest stać się marką pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Nowa kampania ‘More than Italian’ pozwala nam nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników Lavazzy w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru naszej oferty – powiedział Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa kampania koncentruje się na szczególnej cesze kawy Lavazzy, która mimo że jest globalną i kultową marką, to w każdym miejscu na świecie jest w stanie zaoferować  produkt odpowiadający lokalnym preferencjom, równocześnie gwarantując nadzwyczajną włoską jakość i smak. Akcja filmu rozpoczyna się we włoskim barze, w którym turystka prosi barmana o „prawdziwie włoską kawę”. Następnie postaci z różnych stron świata sugerują, czy jest „włoska kawa”. Ostatecznie akcja powraca do kawiarni, w której barman stwierdza, że prawdziwą włoską kawą jest Lavazza.

W Polsce kampania „More than Italian” wystartowała 18 marca 2019 w telewizji i internecie.

 

Szczegóły kampanii:

Agencja kreatywna: VMLY&R Italia
Dyrektor artystyczny: Francesco Sgritta, Elena Fontani
Dyrektor wykonawczy ds. kreacji: Francesco Poletti
Dyrektor kreatywny: Rafael Genu Faria, Cristian Comand
Producent TV: Elisa Simi
Dyrektor wykonawczy: Valeria Pedrazzini
Dyrektor zarządzający: Veronica Pagani
Agencja mediowa: Falownik
Produkcja: Movie Magic
Producent wykonawczy: Annalisa DeMaria
Reżyser: Ali Ali
Operator obrazu: Yves Senhaoui
Postprodukcja: Atomic
Muzyka: 2WEI Music

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Warszawska Pyza 2019" - znamy 10 finalistów plebiscytu

Trwa siódma edycja plebiscytu "Warszawska Pyza" na najlepszy lokal z ulicznym jedzeniem z Warszawy oraz okolic, organizowanego przez "Gazetę Stołeczną" oraz serwis Warszawa.Wyborcza.pl. Spośród nadesłanych propozycji jury wybrało 10 finalistów, z których jeden otrzyma tytuł "Warszawskiej Pyzy 2019".

KULINARNY TALENT 2019 JUŻ NIEBAWEM

11. edycja autorskiego konkursu Roberta Sowy Kulinarny Talent 2019 odbędzie się podczas targów Euro Gastro 28 marca o godz. 11.00 w Warsaw Ptak Expo. To prestiżowy konkurs pozwalający odkryć wybitne zdolności wśród rozpoczynających życie zawodowe uczniów kierunków gastronomicznych.

Dynamiczny rozwój McDelivery

Sieć McDonald’s stawia na dynamiczny rozwój usługi McDelivery. Już 145 restauracji w 16 miastach Polski realizują zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów.

Monin Cup 2017 - znamy zwycięzców

Gala Monin Cup Junior Poland 2017 odbyła się 7 grudnia 2017 r. w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Warszawie przy ulicy Majdańskiej. Pierwsze miejsce zajęła uczennica z Bielska-Białej - Aleksandra Binkowska.

Akademia Smaku Sokołów o niemarnowaniu żywności

Marnowanie żywności i innych ważnych zasobów naturalnych jest dziś problemem o znaczeniu globalnym. Akademia Smaku Sokołów po raz kolejny poruszyła temat Zero Waste, organizując we Wrocławiu warsztaty kulinarne poświęcone temu zagadnieniu.

GWIAZDKI MICHELIN 2018

Ukazała się najnowsza edycja przewodnika Michelin na kraje nordyckie. Największym zaskoczeniem okazała się informacja o trzech gwiazdkach dla restauracji Frantzén w Sztokholmie. To pierwsza w historii restauracja w Szwecji, która otrzymała trzy gwiazdki.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej