– Stale obserwujemy zmiany rynkowe, tak by móc oferować naszym konsumentom najlepszy produkt. Każdy kraj ma swoje własne kawowe trendy i inne style konsumpcji. Nasze ponad 120-letnie doświadczenie wykorzystujemy, by umiejętnie zaspokajać wszystkie te różnorodne gusta z takim samym kunsztem, z jakim tworzymy espresso od 1895 roku. Ciągle pracujemy nad tym, by konsumenci mogli doświadczać smaku prawdziwie włoskiej kawy, niezależnie od sposobu przygotowania, który lubią najbardziej. Naszym celem jest stać się marką pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Nowa kampania ‘More than Italian’ pozwala nam nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników Lavazzy w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru naszej oferty – powiedział Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.
Nowa kampania koncentruje się na szczególnej cesze kawy Lavazzy, która mimo że jest globalną i kultową marką, to w każdym miejscu na świecie jest w stanie zaoferować produkt odpowiadający lokalnym preferencjom, równocześnie gwarantując nadzwyczajną włoską jakość i smak. Akcja filmu rozpoczyna się we włoskim barze, w którym turystka prosi barmana o „prawdziwie włoską kawę”. Następnie postaci z różnych stron świata sugerują, czy jest „włoska kawa”. Ostatecznie akcja powraca do kawiarni, w której barman stwierdza, że prawdziwą włoską kawą jest Lavazza.W Polsce kampania „More than Italian” wystartowała 18 marca 2019 w telewizji i internecie.
Szczegóły kampanii:
Agencja kreatywna: VMLY&R Italia
Dyrektor artystyczny: Francesco Sgritta, Elena Fontani
Dyrektor wykonawczy ds. kreacji: Francesco Poletti
Dyrektor kreatywny: Rafael Genu Faria, Cristian Comand
Producent TV: Elisa Simi
Dyrektor wykonawczy: Valeria Pedrazzini
Dyrektor zarządzający: Veronica Pagani
Agencja mediowa: Falownik
Produkcja: Movie Magic
Producent wykonawczy: Annalisa DeMaria
Reżyser: Ali Ali
Operator obrazu: Yves Senhaoui
Postprodukcja: Atomic
Muzyka: 2WEI Music