x

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    19.03.2019

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
18 marca wystartowała polska wersja nowej globalnej kampanii marki Lavazza. Lavazza od ponad 120 lat kojarzona jest z prawdziwą włoską, najwyższej jakości kawą (firma powstała w 1895 roku). Obecna kampania ma stanowić odpowiedź na zmieniające się i coraz bardziej zróżnicowane trendy na rynku kawy. Marka chce pokazać klientom, że prawdziwa włoska kawa to nie tylko espresso.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Z przeprowadzonego przez Maison & Partners badania wynika, że 83% Polaków pije kawę codziennie, a 52% przyznaje, że wypija kilka kaw dziennie. Polscy miłośnicy kawy są też coraz bardziej otwarci na nowe sposoby jej przygotowywania. Jeszcze w 2016 aż 87% osób pijących kawę deklarowało, że ich sposobem parzenia kawy jest po prostu zalanie jej wrzątkiem. Obecnie w taki sposób kawę przygotowuje 72% Polaków. Jednocześnie od 2016 roku wzrósł odsetek osób, które korzystają z kawiarek typu moka. W 2016 korzystało z nich 8% badanych, obecnie już 16%.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
– Stale obserwujemy zmiany rynkowe, tak by móc oferować naszym konsumentom najlepszy produkt. Każdy kraj ma swoje własne kawowe trendy i inne style konsumpcji. Nasze ponad 120-letnie doświadczenie wykorzystujemy, by umiejętnie zaspokajać wszystkie te różnorodne gusta z takim samym kunsztem, z jakim tworzymy espresso od 1895 roku. Ciągle pracujemy nad tym, by konsumenci mogli doświadczać smaku prawdziwie włoskiej kawy, niezależnie od sposobu przygotowania, który lubią najbardziej. Naszym celem jest stać się marką pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Nowa kampania ‘More than Italian’ pozwala nam nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników Lavazzy w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru naszej oferty – powiedział Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa kampania koncentruje się na szczególnej cesze kawy Lavazzy, która mimo że jest globalną i kultową marką, to w każdym miejscu na świecie jest w stanie zaoferować  produkt odpowiadający lokalnym preferencjom, równocześnie gwarantując nadzwyczajną włoską jakość i smak. Akcja filmu rozpoczyna się we włoskim barze, w którym turystka prosi barmana o „prawdziwie włoską kawę”. Następnie postaci z różnych stron świata sugerują, czy jest „włoska kawa”. Ostatecznie akcja powraca do kawiarni, w której barman stwierdza, że prawdziwą włoską kawą jest Lavazza.

W Polsce kampania „More than Italian” wystartowała 18 marca 2019 w telewizji i internecie.

 

Szczegóły kampanii:

Agencja kreatywna: VMLY&R Italia
Dyrektor artystyczny: Francesco Sgritta, Elena Fontani
Dyrektor wykonawczy ds. kreacji: Francesco Poletti
Dyrektor kreatywny: Rafael Genu Faria, Cristian Comand
Producent TV: Elisa Simi
Dyrektor wykonawczy: Valeria Pedrazzini
Dyrektor zarządzający: Veronica Pagani
Agencja mediowa: Falownik
Produkcja: Movie Magic
Producent wykonawczy: Annalisa DeMaria
Reżyser: Ali Ali
Operator obrazu: Yves Senhaoui
Postprodukcja: Atomic
Muzyka: 2WEI Music

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kręgliccy Restauracje i Catering uruchamiają sklep online

Teraz produkty od rolników z targu w Fortecy i gotowe dania od Kręgliccy Restauracje i Catering można zamawiać w sklepie internetowym targ.kregliccy.pl. Dostawy i odbiory odbywają się w dni targowe: środy i soboty.

AMBASADA AUSTRALII ZAPRASZA NA DEGUSTACJĘ WIN

Już niebawem pojawi się okazja, by lepiej poznać wina australijskie. Degustacja tych trunków odbędzie się 30 maja w restauracji Concept 13 przy ul. Brackiej 9 w Warszawie.

Przewodnik Michelin ma już 120 lat!

Słynna czerwona książeczka obchodzi w tym roku 120 rocznicę istnienia. Jak doszło do tego, że producent opon zaczął oceniać restauracje i stworzył najbardziej prestiżowy przewodnik gastronomiczny na świecie? Jak w ostatnich latach wyglądał polski bój o gwiazdki Michelin? Zapraszamy do lektury!

7. Targi Książki Kulinarnej Marty Gessler za nami!

Podróżować jest bosko i dlatego Marta Gessler wybrała hasło "Podróżu-JEMY" jako myśl przewodnią tegorocznych Targów Książki Kulinarnej. Impreza odbyła się w weekend 19-21 lipca w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie.

Wielkie otwarcie Hali Gwardii, nowego miejsca na zakupowej i kulinarnej mapie Warszawy: 29 września - 1 października

Firma CBR Events, nowy operator Hali Gwardii po 125 latach od momentu pierwszego otwarcia obiektu przywraca warszawiakom historyczne miejsce zakupów i rodzinnych spotkań.

ŚWIĘTO SERA

W dniach 15-18 września 2017 r . w Bra we Włoszech odbędzie się festiwal Cheese 2017 - święto sera wytwarzanego z surowego mleka. To międzynarodowa impreza organizowana przez Slow Food i miasto Bra poświęcona wysokiej jakości tradycyjnie wytwarzanym produktom mleczarskim.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej