Nowa kampania Lavazzy w Polsce
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
18 marca wystartowała polska wersja nowej globalnej kampanii marki Lavazza. Lavazza od ponad 120 lat kojarzona jest z prawdziwą włoską, najwyższej jakości kawą (firma powstała w 1895 roku). Obecna kampania ma stanowić odpowiedź na zmieniające się i coraz bardziej zróżnicowane trendy na rynku kawy. Marka chce pokazać klientom, że prawdziwa włoska kawa to nie tylko espresso.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Z przeprowadzonego przez Maison & Partners badania wynika, że 83% Polaków pije kawę codziennie, a 52% przyznaje, że wypija kilka kaw dziennie. Polscy miłośnicy kawy są też coraz bardziej otwarci na nowe sposoby jej przygotowywania. Jeszcze w 2016 aż 87% osób pijących kawę deklarowało, że ich sposobem parzenia kawy jest po prostu zalanie jej wrzątkiem. Obecnie w taki sposób kawę przygotowuje 72% Polaków. Jednocześnie od 2016 roku wzrósł odsetek osób, które korzystają z kawiarek typu moka. W 2016 korzystało z nich 8% badanych, obecnie już 16%.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
– Stale obserwujemy zmiany rynkowe, tak by móc oferować naszym konsumentom najlepszy produkt. Każdy kraj ma swoje własne kawowe trendy i inne style konsumpcji. Nasze ponad 120-letnie doświadczenie wykorzystujemy, by umiejętnie zaspokajać wszystkie te różnorodne gusta z takim samym kunsztem, z jakim tworzymy espresso od 1895 roku. Ciągle pracujemy nad tym, by konsumenci mogli doświadczać smaku prawdziwie włoskiej kawy, niezależnie od sposobu przygotowania, który lubią najbardziej. Naszym celem jest stać się marką pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Nowa kampania ‘More than Italian’ pozwala nam nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników Lavazzy w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru naszej oferty – powiedział Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa kampania koncentruje się na szczególnej cesze kawy Lavazzy, która mimo że jest globalną i kultową marką, to w każdym miejscu na świecie jest w stanie zaoferować  produkt odpowiadający lokalnym preferencjom, równocześnie gwarantując nadzwyczajną włoską jakość i smak. Akcja filmu rozpoczyna się we włoskim barze, w którym turystka prosi barmana o „prawdziwie włoską kawę”. Następnie postaci z różnych stron świata sugerują, czy jest „włoska kawa”. Ostatecznie akcja powraca do kawiarni, w której barman stwierdza, że prawdziwą włoską kawą jest Lavazza.

W Polsce kampania „More than Italian” wystartowała 18 marca 2019 w telewizji i internecie.

 

Szczegóły kampanii:

Agencja kreatywna: VMLY&R Italia
Dyrektor artystyczny: Francesco Sgritta, Elena Fontani
Dyrektor wykonawczy ds. kreacji: Francesco Poletti
Dyrektor kreatywny: Rafael Genu Faria, Cristian Comand
Producent TV: Elisa Simi
Dyrektor wykonawczy: Valeria Pedrazzini
Dyrektor zarządzający: Veronica Pagani
Agencja mediowa: Falownik
Produkcja: Movie Magic
Producent wykonawczy: Annalisa DeMaria
Reżyser: Ali Ali
Operator obrazu: Yves Senhaoui
Postprodukcja: Atomic
Muzyka: 2WEI Music

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Kiedy Amerykanin spotkał Szkota

Na początku kwietnia tego roku, w Teatrze Kamienica w Warszawie, odbyło się niezwykłe spotkanie, w trakcie którego goście spotkania mieli okazję odbyć niezwykłą podróż po świecie amerykańskiej i szkockiej whisky.

Odkrywanie dziedzictwa gastronomicznego Europy Środkowej

Ruszył program, w ramach którego pięć miast z Europy Środkowej wybrało swoje lokalne produkty gastronomiczne oraz zaplanowało działania pilotażowe w celu ich promowania.

Trendy w turystyce kulinarnej pod lupą ekspertów

Kim jest współczesny turysta kulinarny? Jakie są jego potrzeby? Jak budować jego świadomość i wiedzę? Nad tymi zagadnieniami debatowali eksperci IV konferencji "Międzykulturowa turystyka kulinarna pokoleń", organizowanej przez Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

Wilanowski projekt kulinarny z Nagrodą Europa Nostra 2019!

"Miejsce przy królewskim stole", projekt Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie realizowany w Villi Intrata znalazł się wśród zwycięzców Nagród Dziedzictwa Europejskiego - Nagród Europa Nostra 2019. Jury doceniło warsztaty, pokazy i konferencje naukowe związane z rekonstrukcją staropolskich przepi

Sezon grillowy z TABASCO i Kikkoman

TABASCO® i Kikkoman zapraszają na oficjalne otwarcie sezonu grillowego. Do wspólnego grillowania można dołączyć w Czeladzi w trakcie finału VII mistrzostw Polski Saunmistrzów.

Wspólny stół obejmujący całą Polskę

4 czerwca obchodzić będziemy 30 rocznicę pierwszych wolnych wyborów po II wojnie światowej. Z tej okazji dziennikarka Katarzyna Bosacka stworzyła ogólnopolską akcję "Menu Wolności". Celem jest wspólne, radosne świętowanie daty, która przyniosła wolność w Polsce.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej