Nowa kampania Lavazzy w Polsce
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
18 marca wystartowała polska wersja nowej globalnej kampanii marki Lavazza. Lavazza od ponad 120 lat kojarzona jest z prawdziwą włoską, najwyższej jakości kawą (firma powstała w 1895 roku). Obecna kampania ma stanowić odpowiedź na zmieniające się i coraz bardziej zróżnicowane trendy na rynku kawy. Marka chce pokazać klientom, że prawdziwa włoska kawa to nie tylko espresso.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Z przeprowadzonego przez Maison & Partners badania wynika, że 83% Polaków pije kawę codziennie, a 52% przyznaje, że wypija kilka kaw dziennie. Polscy miłośnicy kawy są też coraz bardziej otwarci na nowe sposoby jej przygotowywania. Jeszcze w 2016 aż 87% osób pijących kawę deklarowało, że ich sposobem parzenia kawy jest po prostu zalanie jej wrzątkiem. Obecnie w taki sposób kawę przygotowuje 72% Polaków. Jednocześnie od 2016 roku wzrósł odsetek osób, które korzystają z kawiarek typu moka. W 2016 korzystało z nich 8% badanych, obecnie już 16%.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
– Stale obserwujemy zmiany rynkowe, tak by móc oferować naszym konsumentom najlepszy produkt. Każdy kraj ma swoje własne kawowe trendy i inne style konsumpcji. Nasze ponad 120-letnie doświadczenie wykorzystujemy, by umiejętnie zaspokajać wszystkie te różnorodne gusta z takim samym kunsztem, z jakim tworzymy espresso od 1895 roku. Ciągle pracujemy nad tym, by konsumenci mogli doświadczać smaku prawdziwie włoskiej kawy, niezależnie od sposobu przygotowania, który lubią najbardziej. Naszym celem jest stać się marką pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Nowa kampania ‘More than Italian’ pozwala nam nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników Lavazzy w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru naszej oferty – powiedział Marco Barbieri, szef marketingu Lavazza na Europę Wschodnią.

Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa reklama Lavazzy \"More than Italian". Foto: materiały prasowe.
Nowa kampania koncentruje się na szczególnej cesze kawy Lavazzy, która mimo że jest globalną i kultową marką, to w każdym miejscu na świecie jest w stanie zaoferować  produkt odpowiadający lokalnym preferencjom, równocześnie gwarantując nadzwyczajną włoską jakość i smak. Akcja filmu rozpoczyna się we włoskim barze, w którym turystka prosi barmana o „prawdziwie włoską kawę”. Następnie postaci z różnych stron świata sugerują, czy jest „włoska kawa”. Ostatecznie akcja powraca do kawiarni, w której barman stwierdza, że prawdziwą włoską kawą jest Lavazza.

W Polsce kampania „More than Italian” wystartowała 18 marca 2019 w telewizji i internecie.

 

Szczegóły kampanii:

Agencja kreatywna: VMLY&R Italia
Dyrektor artystyczny: Francesco Sgritta, Elena Fontani
Dyrektor wykonawczy ds. kreacji: Francesco Poletti
Dyrektor kreatywny: Rafael Genu Faria, Cristian Comand
Producent TV: Elisa Simi
Dyrektor wykonawczy: Valeria Pedrazzini
Dyrektor zarządzający: Veronica Pagani
Agencja mediowa: Falownik
Produkcja: Movie Magic
Producent wykonawczy: Annalisa DeMaria
Reżyser: Ali Ali
Operator obrazu: Yves Senhaoui
Postprodukcja: Atomic
Muzyka: 2WEI Music

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Wspólny stół obejmujący całą Polskę

4 czerwca obchodzić będziemy 30 rocznicę pierwszych wolnych wyborów po II wojnie światowej. Z tej okazji dziennikarka Katarzyna Bosacka stworzyła ogólnopolską akcję "Menu Wolności". Celem jest wspólne, radosne świętowanie daty, która przyniosła wolność w Polsce.

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Kawowe poniedziałki McCafé

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

Restauracja Przyjazna Dzieciom

Każdy rodzic wie, że znalezienie w restauracji smacznego, ale i ciekawego posiłku dla malucha, może czasem stanowić wyzwanie. Aby ułatwić życie wszystkim, którzy chcą zabrać najmłodszych do restauracji, powstał program Restauracja Przyjazna Dzieciom.

TARGI EUROGASTRO W NOWEJ LOKALIZACJI

23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 12. edycją Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbędą się 27-258 marca 2019 r. w nowej lokalizacji - Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej