x

WSZYSTKIE SMAKI GASTRONOMII

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    24.04.2017

Blisko 3 tys. porcji degustacyjnych, 21 godzin pokazów kulinarnych i tysiące odwiedzających - to bilans udziału Selgros i Transgourmet w XXI edycji targów Euro Gastro w Warszawie, które odbyły się 5-7 kwietnia br.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Selgros i Transgourmet na Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro w Warszawie uczestniczył już po raz czwarty. Odwiedzający stoisko o powierzchni blisko 200 mkw. mieli okazję zapoznać się z flagowymi produktami, uczestniczyć w pokazach kulinarnych i degustacjach oraz poznać produkty kolejnej marki własnej – Transgourmet Premium.

Stoisko odzwierciedlało szeroki asortyment spożywczy, w jaki zaopatrują się w halach hurtowych Selgros i Transgourmet przedsiębiorcy branży HoReCa. Podczas targów firma postawiła na prezentację swojej różnorodnej oferty gastronomicznej poprzez liczne pokazy kulinarne, tak by goście mogli nie tylko zobaczyć produkty Selgros, ale również ich spróbować. Od ulicznej kuchni serwowanej z food trucka, przez degustację win, kawy przygotowanej przez profesjonalnego baristę, po dania kuchni międzynarodowej przygotowywanej przez kucharzy OSSKiC czy wykwintnych dań serwowanych przez Karola Lisińskiego, menedżera Centrum Doradztwa Kulinarnego Selgros i Transgourmet oraz uznanego szefa kuchni – Pawła Oszczyka.

– Cały czas poszerzamy ofertę. W tym roku na targach zadbaliśmy o podniebienie najbardziej wymagających – premierę miała kolejna marka własna Transgourmet Premium, z której korzystają już najlepsze restauracje w Europie. Ryż pachnący świeżym pieczywem, fermentowany pieprz czy sól wędzona dymem jałowca pochodzącego wyłącznie z koła podbiegunowego to tylko część z nich – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros i Transgourmet.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej