Restauracja na Facebooku

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Już w najbliższy wtorek, 12.03, w Warszawie odbędzie się szkolenie na temat komunikacji marketingowej w sieci. Szkolenie poprowadzi niezastąpiona w tym temacie Marta Panfil z agencji kreatywnej FIKA.

Restauracja na Facebooku. Foto: materiały prasowe.
Restauracja na Facebooku. Foto: materiały prasowe.
We współczesnym świecie portale społecznościowe są jednymi ze skuteczniejszych mediów komunikacji restauracji z gościem. Cześć lokali w ogóle przestała tworzyć oddzielne strony www umieszczając wszystkie niezbędne informacje właśnie na Facebooku.

Już w najbliższy wtorek, 12 marca 2019 agencja kreatywna FIKA – strategia i komunikacja dla gastronomii organizuje szkolenie dotyczące zasad komunikacji w sieci. Na szkoleniu zostaną poruszone takie zagadnienia, jak:
– Strategia komunikacji na Facebooku,
– Tworzenie treści i planu komunikacji,
– Reklama na Facebooku.

Marta Panfil z agencji kreatywnej FIKA. Foto: materiały prasowe.
Marta Panfil z agencji kreatywnej FIKA. Foto: materiały prasowe.
Szkolenie poprowadzi Marta Panfil, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu gastronomicznym.

Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/1200137973477791/?active_tab=about

Link do strony www z informacjami i linkiem do zapisów: http://agencjakreatywnafika.pl/szkolenie-restauracja-online/

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej