Restauracja Przyjazna Dzieciom
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Każdy rodzic wie, że znalezienie w restauracji smacznego, ale i ciekawego posiłku dla malucha, może czasem stanowić wyzwanie. Aby ułatwić życie wszystkim, którzy chcą zabrać najmłodszych do restauracji, powstał program Restauracja Przyjazna Dzieciom.

Banner akcji Restauracja Przyjazna Dzieciom. Foto: materiały prasowe.
Banner akcji Restauracja Przyjazna Dzieciom. Foto: materiały prasowe.
Głównym celem programu Restauracja Przyjazna Dzieciom jest kształtowanie kultury spożywania rodzinnych posiłków poza domem. Autorzy programu chcę jednak zadbać także o komfort rodziców i zadowolenie najmłodszych smakoszy. Ambasadorami akcji zostali dziennikarka i prezenterka telewizyjna Odeta Moro oraz kucharz i dziennikarz kulinarny, Tomasz Jakubiak!

Do akcji mogą dołączyć restauratorzy z całej Polski, którzy są otwarci na przyjmowanie najmłodszych gości. Wynikiem programu Restauracja Przyjazna Dzieciom ma być mapa restauracji, w których otoczenie, menu, obsługa i atmosfera sprzyjają rodzinnym posiłkom i w których ważne są potrzeby wszystkich gości, również tych małych. Wydany zostanie również ogólnopolski przewodnik.

Organizatorem akcji jest Gastronomiczna Grupa Zakupowa HORECA GGZ.

Restauracje chętne do udziału w akcji i zaznaczenia swojej obecności w przewodniku mogą zgłaszać się za pośrednictwem internetowego formularza na stronie: www.restauracjaprzyjaznadzieciom.pl

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Sezon grillowy z TABASCO i Kikkoman

TABASCO® i Kikkoman zapraszają na oficjalne otwarcie sezonu grillowego. Do wspólnego grillowania można dołączyć w Czeladzi w trakcie finału VII mistrzostw Polski Saunmistrzów.

Wspólny stół obejmujący całą Polskę

4 czerwca obchodzić będziemy 30 rocznicę pierwszych wolnych wyborów po II wojnie światowej. Z tej okazji dziennikarka Katarzyna Bosacka stworzyła ogólnopolską akcję "Menu Wolności". Celem jest wspólne, radosne świętowanie daty, która przyniosła wolność w Polsce.

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Kawowe poniedziałki McCafé

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej