x

SEDNO SMAKU

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    26.06.2017

"Do Sedna. Zapomniane umiejętności" to nowa inicjatywa warszawskiej restauracji Bazar Kocha. Kolacja inaugurująca cykl odbyła się 29 czerwca. Tematem pierwszej odsłony jest mleko i ziarno. Każda kolacja będzie składała się z sześciu elementów: dwóch przystawek, zupy, dwóch dań głównych i deseru.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Koncepcja opiera się na wykorzystywaniu starych technik kulinarnych, dzięki którym poznajemy naturalny, czysty smak. Kolacja składa się z sześciu elementów: dwóch przystawek, zupy, dwóch dań głównych i deseru. Jednym z dań była polewka, biała zupa ze zrobionej w Bazarze Kocha maślanki. – To, co się pojawi się w kolejnych odsłonach, będzie wynikiem naszych poszukiwań, bo zapomniane umiejętności wykorzystujemy w naszej kuchni na co dzień – opowiada Marcin Koch, pomysłodawca projektu. Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej restauracji.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MAKRO Polska partnerem Gault&Millau Tour 2017

Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, MAKRO Polska prezentowało je na swoim stoisku podczas Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie.

Przewodnik Michelin wkracza do Moskwy. Pierwsze rekomendacje poznamy w 2021 roku

Michelin Guide, najbardziej prestiżowy kulinarny przewodnik po światowych restauracjach zadebiutuje w Rosji. Pierwszym miastem, którego lokale inspektorzy Michelin wezmą pod lupę będzie Moskwa.

Festiwal Whisky Jastrzębia Gora już wkrótce

IV edycja festiwalu odbędzie się w dniach 25. i 26. sierpnia.

Czwarta edycja targów Mazury HoReCa - za nami

Prestiżowe konkursy kulinarne, pokazy znanych szefów kuchni, specjalistyczne szkolenia, klienci z całej Polski i najlepsi dostawcy - tak można scharakteryzować IV edycję targów Mazury HoReCa, które odbyły się 9 i 10 kwietnia w Ostródzie.

Fika - Biznes dla Gastronomii z nagrodą Best Hospitality Marketing Agency

Polska agencja marketingowa Fika - Biznes dla Gastronomii została wyróżniona w plebiscycie organizowanym przez LUXLife Magazine. - Nagroda dla najlepszej w Polsce agencji marketingowej w branży HoReCa to sygnał, że nasze działania mają sens i przynoszą efekty - mówią właścicielki agencji.

Konferencja Plant-Powered Perspectives na żywo i online 14 i 15 października

Dzięki konferencji Plant-Powered Perspectives już po raz czwarty szeroko pojęte roślinne jedzenie znajdzie się w centrum uwagi. Przez dwa dni można uczestniczyć w niej na żywo oraz online.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej