x

Sfinks Polska z nowym zarządem

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Rada Nadzorcza Sfinks Polska powołała zarząd spółki na nową, pięcioletnią kadencję. 4-osobowy zarząd rozpoczął działanie od 6 lutego 2019. Do Sfinks Polska należą 4 sieci gastronomiczne: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK.

Na czele zarządu grupy Sfinks Polska pozostał Sylwester Cacek, a funkcję wiceprezesów nadal pełnić będą Dorota Cacek i Sławomir Pawłowski. Nową osobą w zarządzie jest natomiast Dariusz Strojewski, który był w przeszłości związany ze spółką, a obecnie obejmie stanowisko wiceprezesa ds. finansowych.

W zarządzie nowej kadencji pozostają osoby, które przez wiele lat zasiadały we władzach spółki, co pozwala zachować ciągłość zarządzania. Liczymy jednocześnie, że nowy wiceprezes, który w przeszłości związany był już ze Sfinksem i zna spółkę, istotnie wesprze nas w realizacji ambitnych planów, jakie sobie wyznaczyliśmy. – mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.

Dariusz Strojewski, wiceprezes ds. finansowych. Foto: materiały prasowe.
Dariusz Strojewski, wiceprezes ds. finansowych. Foto: materiały prasowe.
Dariusz Strojewski jest absolwentem Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej. W 1989 roku uzyskał tytuł doktora nauk fizycznych na tej uczelni. Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe w zarządzaniu spółkami. W latach 2012-2017 był członkiem zarządu spółki M.W. Trade, a następnie od 2017 do 2018 kierował tą spółką jako prezes. W przeszłości związany był już ze Sfinksem – w latach 2009-2010 pełnił funkcję wiceprezesa zarządu. Wcześniej był też dyrektorem zarządzającym w spółce OrsNet oraz prezesem zarządu i dyrektorem generalnym w firmie Magellan. Przez wiele lat związany był też z sektorem bankowym. Pracował m.in. w  Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju, ING Bank N.V. i ING Barings, w Generalnym Inspektoracie Nadzoru Bankowego, a także w biurze Systemu Bankowego i Instytucji Finansowych w Ministerstwie Finansów. Był też członkiem Komisji Papierów Wartościowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Marketing uświadomiony

Prowadzenie działań marketingowych wymaga od restauratorów i producentów mocnego zaangażowania w rynek, obserwacji, świadomości tego, co dzieje się w Polsce i na świecie, bo dzieje się dużo i szybko.

RESTAURACYJNA MANUFAKTURA

Własnej roboty pieczywo, makarony, przetwory czy lody - coraz więcej lokali ma je w ofercie. Jak można wykorzystać ten potencjał i wyjść poza standardową działalność restauracji?

FUNDAMENT GOŚCINNOŚCI

Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego, co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy, jak zostaliśmy obsłużeni. Mimo że przychodzimy do restauracji przede wszystkim dla dobrego jedzenia, a nie wyjątkowej obsługi, jedno bez drugiego nie istnieje.

Zebrania personelu - jak je robić z głową?

W poprzednim artykule cyklu "Sztuka obsługi" opisywaliśmy, dlaczego organizowanie spotkań indywidualnych i regularna ewaluacja pracowników są kluczowe w budowaniu zespołu. W majowym odcinku przyjrzymy się zebraniom grupowym. Jak mogą przysłużyć się do budowania zdrowej organizacji?

Producent łososia MOWI na czele najbardziej zrównoważonych producentów białka

Norweskie przedsiębiorstwa z sektora akwakultury znajdują się obecnie na 4 miejscu rankingu Coller FAIRR Protein Index 2019 r. Zajmują też 60. pozycję na liście największych światowych producentów białek, notowanych na giełdzie pod względem wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Intensywne dwa dni na "Food Service Summit"

W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej