Praca w gastro
Kategoria: Twój biznes - oferta

Ruszyła właśnie pierwsza polska platforma rekrutacyjna skierowana wyłącznie do sektora HoReCa. Szukasz pracy? Potrzebujesz pracowników? GastroJob jest właśnie dla ciebie!

Panel startowy aplikacji. Foto: materiały prasowe.
Panel startowy aplikacji. Foto: materiały prasowe.
GastroJob to aplikacja na smartfony, która w łatwy i intuicyjny sposób łączy pracowników z pracodawcami sektora HoReCa. Aplikacja dostępna jest na systemy Android oraz iOS.

Dla poszukujących pracy
Rejestracja w aplikacji jest darmowa. Po zarejestrowaniu można określić preferowane stanowiska pracy, okolicę, z której mają pochodzić oferty, oraz swoje oczekiwania finansowe. Aplikacja automatycznie wyświetlać będzie aktualne oferty dopasowane do wcześniej zdefiniowanych kryteriów wyszukiwania. Warto również uzupełnić pozostałe dane, takie jak odbyte kursy i szkolenia oraz doświadczenie zawodowe, ponieważ za wypełnienie całego profilu użytkownik otrzymuje 100 punktów, dzięki którym będzie miał możliwość wygrania cennych nagród.

 chwili obecnej współpracę z GastroJob podjęli:
– Amber Room,
– Belvedere Gourmet Group,
– Bez Tytułu,
– Tapas,
– Miłość Kredytowa,
– DaftCafe, Hilton,
– La Sirena,
– Soul Kitchen,
– Restauracja Łazienkowska 3,
– Pałac Zdunowo,
– Villa Riccona,
– Wabu,
– Alewino,
– Casa Pablo,
– Sen,
– Krem,
– Charlie,
– Monsieur Leon,
– Koko & Roy,
– Gagarin.

Już niebawem nasza baza powiększy się o kolejne miejsca pracy.

Dla pracodawców

Ogłoszenia w aplikacji GastroJob. Foto: materiały prasowe.
Ogłoszenia w aplikacji GastroJob. Foto: materiały prasowe.
Pracodawcy, którzy zechcą zamieszczać swoje ogłoszenia w aplikacji, muszą zarejestrować swoją firmę  w panelu pracodawcy na www.biz.gastrojob.pl. Należy również dodać logo oraz zdjęcie. Zamieszczając ogłoszenie pracodawca ustala oczekiwania wobec kandydatów oraz warunki pracy, jakie oferuje (w tym stawkę). Za zdobycie pracownika uiszcza się opłatę w wewnętrznej walucie GastroJob, czyli w GastroCoin. 1 GastroCoin = 25 zł.

Platforma przygotowała również trzy pakiety promocyjne:
1. Standard10 GastroCoins – 225 zł
2. Advanced 50 GastroCoins – 1000 zł
3. Custom – pakiet indywidualny, przygotowywany na życzenie i dostosowany do potrzeb klienta.

 

Aplikacja obecnie działa tylko w Warszawie, ale już niedługo pojawi się w innych miastach.
Więcej informacji znajdziesz pod adresem: www.gastrojob.pl.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Moda na food trucki

Już kilka lat temu food trucki podbiły serca Polaków. W sezonie letnim pojawiają się na festiwalach, w kurortach i przy miejskich plażach, prezentując coraz szerszą ofertę: od lodów i słodyczy przez frytki, hot dogi i burgery aż do orientalnego street foodu.

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Zamówienia na Pyszne.pl w Poznaniu z darmową dostawą

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl uruchamia w Poznaniu usługę darmowej dostawy jedzenia. Pomarańczowa flota kurierów na rowerach elektrycznych będzie realizować błyskawiczne dostawy z wielu nowych restauracji, które korzystać będą z tej usługi.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej