RAANRAAN w Galerii Łódzkiej
Kategoria: Miejsca

RAANRAAN, czyli jedzenie przygotowywane na oczach klientów to nowa koncepcja, która od końca stycznia działa w foodcourcie Galerii Łódzkiej. Pochodzące od lokalnych dostawców produkty połączone z aromatycznymi przyprawami sprawią, że kuchnia włoska będzie w zasięgu ręki dla każdego, kto znajdzie się

RAANRAAN - świeży włoski makaron na wynos! Foto: materiały prasowe.
RAANRAAN - świeży włoski makaron na wynos! Foto: materiały prasowe.
RAANRAAN, czyli nowa restauracja w Galerii Łódzkiej to koncepcja kuchni zakładająca przygotowywanie makaronów i sałatek na oczach gości. Mimo szybkiego przygotowania potrwa, jedzenie w RAANRAAN dalekie jest jednak od fast foodów, ponieważ wszystkie dania powstają bezpośrednio w lokalu ze świeżych produktów od lokalnych dostawców. Każdy, kto odwiedzi restaurację, znajdzie w menu coś dla siebie, dzięki możliwości wyboru makaronów z jednej spośród trzech kategorii – classic, - vege oraz – speciale. Ponadto RAANRAAN zaspokoi zarówno chętnych na drobną przekąskę, jak i bardzo głodnych gości – dania mogą być przygotowane w rozmiarze L, M lub S.

RAANRAAN - włoski makaron dla każdego! Foto: materiały prasowe.
RAANRAAN - włoski makaron dla każdego! Foto: materiały prasowe.
Filozofią marki jest stwierdzenie „w drodze i po drodze”. „W drodze” na umówione spotkanie w Galerii Łódzkiej oraz „po drodze”, czyli zakupienie posiłku podczas powrotu z pracy do domu. RAANRAAN to również przystępne ceny, dzięki czemu każdy może sobie pozwolić na codzienny obiad w tej restauracji.

Nowy koncept zachwyca również wystrojem – modnym i łączącym różne style, tak jak kuchnia Fusion. Klimat wnętrza mocno opiera się na kuchni śródziemnomorskiej, a jednocześnie jest nowoczesny (połączenie drewna i betonu) i energetyczny (dla ludzi w biegu). 

Restaurację można znaleźć w strefie gastronomicznej Galerii Łódzkiej na pierwszym piętrze.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej