Kalifornia: gra w ciepło-zimno
Kategoria: Wino

5 marca w Warszawie odbędzie się 6. edycja Food Service Summit - największej ogólnopolskiej konferencji branży HoReCa. Podobnie jak w ubiegłych latach, w ramach współpracy California Wines Polska oraz magazynu "Food Service" odbędą się seminaria degustacyjne.

Discover California Wines. Foto: materiały prasowe.
Discover California Wines. Foto: materiały prasowe.
Tematem tegorocznym seminariów będzie „Konfrontacja białych i czerwonych win kalifornijskich pochodzących z ciepłych oraz chłodnych regionów winiarskich Kalifornii”. Poprowadzą je pierwszy polski Master Sommelier Adam Pawłowski oraz Tomasz Kolecki, Vice-Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich.

Degustacja win kalifornijskich. Foto: materiały prasowe.
Degustacja win kalifornijskich. Foto: materiały prasowe.
Dwa seminaria degustacyjne dostarczą solidnej dawki praktyki i teorii. Ich celem jest pokazanie, w jaki sposób różnice pomiędzy poszczególnymi regionami Kalifornii (w temperaturze, rodzaju gleby czy odległość od oceanu) wpływają na finalny produkt, jakim jest kalifornijskie wino. Uczestnicy będą mieli okazję zdegustować i porównać klasyczne wina kalifornijskie pochodzące z ciepłego (np. Central Vineyards, część Sonomy dalej od wybrzeża) oraz zimnego klimatu (np. Santa Barbara County, Mendocino).

Mapa regionów winiarskich w Kalifornii. Foto: materiały prasowe.
Mapa regionów winiarskich w Kalifornii. Foto: materiały prasowe.
Zachęcamy do udziału profesjonalistów z branży HoReCa. Seminaria odbędą się w dwóch półtoragodzinnych blokach:

  • 10:00 - 11:30: Konfrontacja białych szczepów z ciepłych i chłodnych regionów.
  • 12.00 - 13.30: Konfrontacja czerwonych szczepów z ciepłych i chłodnych regionów.

Zapisy na seminaria przyjmuje Agnieszka Wojtowicz-Jach (California Wines Polska) pod adresem e-mailowym: tratoria@tratoria.pl.

Liczba miejsc ograniczona.

Więcej szczegółów na stronie: www.foodservicesummit.pl

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej