x

Nowa, niezwykle ostra odsłona sosu Sriracha od Fanex

Kategoria: Produkty    06.02.2019

Fanex, polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę egzotycznego sosu Sriracha. Obecna wersja bez wątpienia jest najostrzejszym sosem w ofercie Fanex. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej.

Fanex Sriracha. Foto: materiały prasowe.
Fanex Sriracha. Foto: materiały prasowe.
Nowa odsłona paprykowego sosu Sriracha Fanex jest zdecydowanie ostrzejsza i bardziej wyrazista. Zmiana receptury jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują egzotyczne, pikantne smaki. Produkt skierowany jest do gastronomii oraz całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Sos paprykowy Sriracha z dodatkiem ostrych papryczek chili to idealny wybór dla fanów bardzo pikantnych smaków. Doskonale pasuje do mięs pieczonych oraz z grilla, indyjskiego curry, orientalnych makaronów oraz do smażonego ryżu. Z powodzeniem można go też użyć, aby dodać pikanterii prostym przekąskom czy sałatkom. Produkt ma intensywną czerwoną barwę oraz delikatną konsystencję, w której zatopione są chrupiące kawałki świeżej papryki.
Dzięki badaniom laboratoryjnym oraz licznym testom panelowym przeprowadzonym przez producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.

– Wprowadzenie nowej receptury tego coraz bardziej popularnego sosu, to naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Już teraz, tuż po jego wprowadzeniu, widzimy bardzo duże zainteresowanie naszych Klientów tym produktem. Z ich strony płynie do nas wiele pozytywnych opinii, które utwierdzają nas w przekonaniu, że poszliśmy w dobrym, bardziej pikantnym kierunku. – mówi Tomasz Szymański, Ekspert Kulinarny w firmie Fanex.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej