Food Interactive Days
Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Już 6-7.02 odbędzie się w gdańskim AmberExpo konferencja Food Interactive Days. Hasło przewodnie wydarzenia to "Graj w pierwszej drużynie!", a tematyka skoncentrowana jest na czynnikach sukcesu w branży HoReCa: budowaniu zgranego zespołu, doborze strategii i konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

Food Interactive Days to nowe wydarzenie na gastronomicznej mapie Polski, które już 6-7 lutego 2019 odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku. Organizatorzy stawiają na hasło: Graj w pierwszej drużynie! Biznes HoReCa to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań.

Konferencja to intensywny dwudniowy trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udział w spotkaniach z profesjonalistami prowadzonych w formie warsztatów, nawiązania nowych kontaktów i znajomości w zorganizowanej z myślą o networkingu przestrzeni barowej oraz odwiedzenia ekspozycji targowej.

Główne tematy Food Interactive Days to:

I. Zgrany zespół

Każdy lokal gastronomiczny jest jak drużyna, a każdy członek tej drużyny jest tak samo ważny. Szef kuchni, manager, kelnerzy, kucharze, pomoce kuchenne – jeśli wszyscy nie będą tworzyć zgranego zespołu, ciężko będzie odnieść sukces. O tym jak budować relacje i porozumienie w zespole opowie Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli. W trakcie spotkania Kinga postara się odpowiedzieć na pytania: czym właściwie zajmuje się marketing w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu?

II. Zarządzanie zespołem

Jak stać się dobrym trenerem swojego zespołu, czego wymagać, ale też jak motywować do pracy? Jak sprawić, aby ludzie chcieli  słuchać i żeby restauracja nie została dotknięta problemem braku pracowników? O zarządzaniu zespołem opowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy.

III. Dobór strategii

O tym, jak zbudować strategię promocji lokalu i jak potem wdrożyć ją z sukcesem opowie gościom konferencji Marta Panfil z warszawskiej Agencji Kreatywnej FIKA.

Z kolei Arieta Prusak i Miriam Małgorzata Szypielewicz z Agencji Kreatywnej MOXIE opowiedzą o wyborze odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowaniu do niej komunikacji medialnej. Opowiedzą także o trendach na rynku gastronomicznym w Polsce i za granicą oraz o zachowaniach różnych grup konsumentów i sposobach dostosowania swojej strategii do zmieniającego się otoczenia.

Na temat konsekwentnego budowania marki będzie można porozmawiać z Jolą Słomą i Mirosławem Trybulakiem, twórcami Atelier Smaku, restauracji jednoznacznie kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską.

IV. Wizerunek

Klienci coraz częściej odwiedzają nie znane sobie wcześniej miejsca kierując się albo aspektem wizualnym, zachęceni zdjęciami potraw i wnętrza, albo po przeczytaniu pochlebnej recenzji. O sile fotografii kulinarnej opowie w trakcie warsztatów Kasia Fiszer z FOOD&LIGHT. Natomiast Klaudia Sroczyńska, autorka bloga Dusiowa Kuchnia zdradzi tajniki współpracy z właścicielem cieszącej się popularnością restauracji Meso Ramen i opowie o tym, dlaczego system poleceń jest tak ważny dla pomorskich lokali.

W trakcie Food Interactive Days poruszone zostaną także tematy prawne. Edyta Duchnowska, Radca Prawny, odpowie na pytania związane z obowiązkiem zachowania tajemnicy przez pracowników, umowami cywilnoprawnymi i B2B, umowami o zachowaniu poufności, czynami nieuczciwej konkurencji.

Osoby zainteresowane wydarzeniem, zarówno chętne do uczestnictwa w konferencji, jak i firmy chcące zaprezentować swoje stoisko na towarzyszących konferencji targach więcej informacji mogą uzyskać na stronie: https://foodinteractivedays.pl/pl/.

Organizator:
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Firma od lat organizuje najważniejsze, branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, które od blisko 27 lat są jedną z najlepiej ocenianych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej