Konferencja to intensywny dwudniowy trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udział w spotkaniach z profesjonalistami prowadzonych w formie warsztatów, nawiązania nowych kontaktów i znajomości w zorganizowanej z myślą o networkingu przestrzeni barowej oraz odwiedzenia ekspozycji targowej.
Główne tematy Food Interactive Days to:
I. Zgrany zespół
Każdy lokal gastronomiczny jest jak drużyna, a każdy członek tej drużyny jest tak samo ważny. Szef kuchni, manager, kelnerzy, kucharze, pomoce kuchenne – jeśli wszyscy nie będą tworzyć zgranego zespołu, ciężko będzie odnieść sukces. O tym jak budować relacje i porozumienie w zespole opowie Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli. W trakcie spotkania Kinga postara się odpowiedzieć na pytania: czym właściwie zajmuje się marketing w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu?
II. Zarządzanie zespołem
Jak stać się dobrym trenerem swojego zespołu, czego wymagać, ale też jak motywować do pracy? Jak sprawić, aby ludzie chcieli słuchać i żeby restauracja nie została dotknięta problemem braku pracowników? O zarządzaniu zespołem opowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy.
III. Dobór strategii
O tym, jak zbudować strategię promocji lokalu i jak potem wdrożyć ją z sukcesem opowie gościom konferencji Marta Panfil z warszawskiej Agencji Kreatywnej FIKA.
Z kolei Arieta Prusak i Miriam Małgorzata Szypielewicz z Agencji Kreatywnej MOXIE opowiedzą o wyborze odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowaniu do niej komunikacji medialnej. Opowiedzą także o trendach na rynku gastronomicznym w Polsce i za granicą oraz o zachowaniach różnych grup konsumentów i sposobach dostosowania swojej strategii do zmieniającego się otoczenia.
Na temat konsekwentnego budowania marki będzie można porozmawiać z Jolą Słomą i Mirosławem Trybulakiem, twórcami Atelier Smaku, restauracji jednoznacznie kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską.
IV. Wizerunek
Klienci coraz częściej odwiedzają nie znane sobie wcześniej miejsca kierując się albo aspektem wizualnym, zachęceni zdjęciami potraw i wnętrza, albo po przeczytaniu pochlebnej recenzji. O sile fotografii kulinarnej opowie w trakcie warsztatów Kasia Fiszer z FOOD&LIGHT. Natomiast Klaudia Sroczyńska, autorka bloga Dusiowa Kuchnia zdradzi tajniki współpracy z właścicielem cieszącej się popularnością restauracji Meso Ramen i opowie o tym, dlaczego system poleceń jest tak ważny dla pomorskich lokali.
W trakcie Food Interactive Days poruszone zostaną także tematy prawne. Edyta Duchnowska, Radca Prawny, odpowie na pytania związane z obowiązkiem zachowania tajemnicy przez pracowników, umowami cywilnoprawnymi i B2B, umowami o zachowaniu poufności, czynami nieuczciwej konkurencji.
Osoby zainteresowane wydarzeniem, zarówno chętne do uczestnictwa w konferencji, jak i firmy chcące zaprezentować swoje stoisko na towarzyszących konferencji targach więcej informacji mogą uzyskać na stronie: https://foodinteractivedays.pl/pl/.
Organizator:
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Firma od lat organizuje najważniejsze, branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, które od blisko 27 lat są jedną z najlepiej ocenianych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce.