x

Biznes HoReCa to gra!

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    22.01.2019

Już 6-7.02 odbędzie się w gdańskim AmberExpo konferencja Food Interactive Days. Hasło przewodnie wydarzenia to "Graj w pierwszej drużynie!", a tematyka skoncentrowana jest na czynnikach sukcesu w branży HoReCa: budowaniu zgranego zespołu, doborze strategii i konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

Food Interactive Days - banner. Foto: materiały prasowe.
Food Interactive Days - banner. Foto: materiały prasowe.
Food Interactive Days to nowe wydarzenie na gastronomicznej mapie Polski, które już 6-7 lutego 2019 odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku. Organizatorzy stawiają na hasło: Graj w pierwszej drużynie! Biznes HoReCa to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań.

Konferencja to intensywny dwudniowy trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udział w spotkaniach z profesjonalistami prowadzonych w formie warsztatów, nawiązania nowych kontaktów i znajomości w zorganizowanej z myślą o networkingu przestrzeni barowej oraz odwiedzenia ekspozycji targowej.

Główne tematy Food Interactive Days to:

I. Zgrany zespół

Każdy lokal gastronomiczny jest jak drużyna, a każdy członek tej drużyny jest tak samo ważny. Szef kuchni, manager, kelnerzy, kucharze, pomoce kuchenne – jeśli wszyscy nie będą tworzyć zgranego zespołu, ciężko będzie odnieść sukces. O tym jak budować relacje i porozumienie w zespole opowie Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli. W trakcie spotkania Kinga postara się odpowiedzieć na pytania: czym właściwie zajmuje się marketing w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu?

II. Zarządzanie zespołem

Jak stać się dobrym trenerem swojego zespołu, czego wymagać, ale też jak motywować do pracy? Jak sprawić, aby ludzie chcieli  słuchać i żeby restauracja nie została dotknięta problemem braku pracowników? O zarządzaniu zespołem opowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy.

III. Dobór strategii

O tym, jak zbudować strategię promocji lokalu i jak potem wdrożyć ją z sukcesem opowie gościom konferencji Marta Panfil z warszawskiej Agencji Kreatywnej FIKA.

Z kolei Arieta Prusak i Miriam Małgorzata Szypielewicz z Agencji Kreatywnej MOXIE opowiedzą o wyborze odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowaniu do niej komunikacji medialnej. Opowiedzą także o trendach na rynku gastronomicznym w Polsce i za granicą oraz o zachowaniach różnych grup konsumentów i sposobach dostosowania swojej strategii do zmieniającego się otoczenia.

Na temat konsekwentnego budowania marki będzie można porozmawiać z Jolą Słomą i Mirosławem Trybulakiem, twórcami Atelier Smaku, restauracji jednoznacznie kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską.

IV. Wizerunek

Klienci coraz częściej odwiedzają nie znane sobie wcześniej miejsca kierując się albo aspektem wizualnym, zachęceni zdjęciami potraw i wnętrza, albo po przeczytaniu pochlebnej recenzji. O sile fotografii kulinarnej opowie w trakcie warsztatów Kasia Fiszer z FOOD&LIGHT. Natomiast Klaudia Sroczyńska, autorka bloga Dusiowa Kuchnia zdradzi tajniki współpracy z właścicielem cieszącej się popularnością restauracji Meso Ramen i opowie o tym, dlaczego system poleceń jest tak ważny dla pomorskich lokali.

W trakcie Food Interactive Days poruszone zostaną także tematy prawne. Edyta Duchnowska, Radca Prawny, odpowie na pytania związane z obowiązkiem zachowania tajemnicy przez pracowników, umowami cywilnoprawnymi i B2B, umowami o zachowaniu poufności, czynami nieuczciwej konkurencji.

Osoby zainteresowane wydarzeniem, zarówno chętne do uczestnictwa w konferencji, jak i firmy chcące zaprezentować swoje stoisko na towarzyszących konferencji targach więcej informacji mogą uzyskać na stronie: https://foodinteractivedays.pl/pl/.

Organizator:
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Firma od lat organizuje najważniejsze, branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, które od blisko 27 lat są jedną z najlepiej ocenianych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

NAGRODY AIG PRIX 2018 ORAZ ARS COQUINARIA WRĘCZONE

16 marca br. w hotelu Bristol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród przez polską Akademię Gastronomiczną. W tegorocznej ceremonii wziął udział gość specjalny - hiszpański szef kuchni Paco Pérez wyróżniony łącznie pięcioma gwiazdkami przewodnika Michelin.

Chef Days w Gratz

W dniach 28 i 29 maja w Gratz odbyła się kolejna edycja Chef Days, międzynarodowego wydarzenia gastronomicznego organizowanego przez magazyn Rolling Pin. Wzięli w nim udział m.in.: Ana Roš, Elena Arzak, Tim Raue, Quique Dacosta, czy Lukas Mraz. Jako pierwszy polak w historii wydarzenia, na konferenc

Szef dla Młodych Talentów przechodzi do kanałów cyfrowych

Program odpowiedzialności społecznej Szef dla Młodych Talentów, organizowany przez MAKRO Polska, przechodzi do kanałów cyfrowych. W odpowiedzi na zawieszenie zajęć dydaktycznych sieć hurtowni przygotowała ogólnodostępną, internetową akcję edukacyjną pt. "Dokształcaj się ONLINE!".

Konferencja Międzykulturowa Turystyka Kulinarna Pokoleń

Jak smakuje Polska? Jakie produkty mogą promować nasz kraj za granicą? Jakie są trendy polskiej turystyki kulinarnej, a jakie potrzeby turysty? To zagadnienia konferencji Międzykulturowa Turystyka Kulinarna Pokoleń, która odbędzie się 23-24 maja w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

Branża gastronomiczna zbiera podpisy pod listem otwartym do rządu w związku z koronawirusem

W liście zawarty jest apel o zwolnienie branży gastronomicznej z niektórych podatków w związku z przewidywanymi stratami spowodowanymi szerzeniem się epidemii.

Lexus Hybrid cuisine - zbliża się wielkimi krokami

11-13 kwietnia w ramach wydarzenia Lexus Hybrid Cuisine Warszawę odwiedzi siedmiu znakomitych szefów z czterech stron świata.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej