x

Biznes HoReCa to gra!

Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Już 6-7.02 odbędzie się w gdańskim AmberExpo konferencja Food Interactive Days. Hasło przewodnie wydarzenia to "Graj w pierwszej drużynie!", a tematyka skoncentrowana jest na czynnikach sukcesu w branży HoReCa: budowaniu zgranego zespołu, doborze strategii i konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

Food Interactive Days - banner. Foto: materiały prasowe.
Food Interactive Days - banner. Foto: materiały prasowe.
Food Interactive Days to nowe wydarzenie na gastronomicznej mapie Polski, które już 6-7 lutego 2019 odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku. Organizatorzy stawiają na hasło: Graj w pierwszej drużynie! Biznes HoReCa to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań.

Konferencja to intensywny dwudniowy trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udział w spotkaniach z profesjonalistami prowadzonych w formie warsztatów, nawiązania nowych kontaktów i znajomości w zorganizowanej z myślą o networkingu przestrzeni barowej oraz odwiedzenia ekspozycji targowej.

Główne tematy Food Interactive Days to:

I. Zgrany zespół

Każdy lokal gastronomiczny jest jak drużyna, a każdy członek tej drużyny jest tak samo ważny. Szef kuchni, manager, kelnerzy, kucharze, pomoce kuchenne – jeśli wszyscy nie będą tworzyć zgranego zespołu, ciężko będzie odnieść sukces. O tym jak budować relacje i porozumienie w zespole opowie Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli. W trakcie spotkania Kinga postara się odpowiedzieć na pytania: czym właściwie zajmuje się marketing w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu?

II. Zarządzanie zespołem

Jak stać się dobrym trenerem swojego zespołu, czego wymagać, ale też jak motywować do pracy? Jak sprawić, aby ludzie chcieli  słuchać i żeby restauracja nie została dotknięta problemem braku pracowników? O zarządzaniu zespołem opowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy.

III. Dobór strategii

O tym, jak zbudować strategię promocji lokalu i jak potem wdrożyć ją z sukcesem opowie gościom konferencji Marta Panfil z warszawskiej Agencji Kreatywnej FIKA.

Z kolei Arieta Prusak i Miriam Małgorzata Szypielewicz z Agencji Kreatywnej MOXIE opowiedzą o wyborze odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowaniu do niej komunikacji medialnej. Opowiedzą także o trendach na rynku gastronomicznym w Polsce i za granicą oraz o zachowaniach różnych grup konsumentów i sposobach dostosowania swojej strategii do zmieniającego się otoczenia.

Na temat konsekwentnego budowania marki będzie można porozmawiać z Jolą Słomą i Mirosławem Trybulakiem, twórcami Atelier Smaku, restauracji jednoznacznie kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską.

IV. Wizerunek

Klienci coraz częściej odwiedzają nie znane sobie wcześniej miejsca kierując się albo aspektem wizualnym, zachęceni zdjęciami potraw i wnętrza, albo po przeczytaniu pochlebnej recenzji. O sile fotografii kulinarnej opowie w trakcie warsztatów Kasia Fiszer z FOOD&LIGHT. Natomiast Klaudia Sroczyńska, autorka bloga Dusiowa Kuchnia zdradzi tajniki współpracy z właścicielem cieszącej się popularnością restauracji Meso Ramen i opowie o tym, dlaczego system poleceń jest tak ważny dla pomorskich lokali.

W trakcie Food Interactive Days poruszone zostaną także tematy prawne. Edyta Duchnowska, Radca Prawny, odpowie na pytania związane z obowiązkiem zachowania tajemnicy przez pracowników, umowami cywilnoprawnymi i B2B, umowami o zachowaniu poufności, czynami nieuczciwej konkurencji.

Osoby zainteresowane wydarzeniem, zarówno chętne do uczestnictwa w konferencji, jak i firmy chcące zaprezentować swoje stoisko na towarzyszących konferencji targach więcej informacji mogą uzyskać na stronie: https://foodinteractivedays.pl/pl/.

Organizator:
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Firma od lat organizuje najważniejsze, branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, które od blisko 27 lat są jedną z najlepiej ocenianych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Preeliminacje Bocuse d’Or Poland

Przygotowania do krajowych eliminacji Bocuse d’Or ruszyły pełną parą. Preeliminacje krajowe Bocuse d’Or Polska odbędą się 11 grudnia 2017 r. w Centrum Techniki Kulinarnej Doram w Warszawie przy ul. Racjonalizacji 5.

Agenda inspiracji

Zagraniczne kongresy gastronomiczne są doskonałą okazją do nawiązywania nowych ciekawych kontaktów oraz do poszukiwania inspiracji. Podsuwamy kilka wskazówek na przyszłoroczne wyjazdy.

Jak zaoszczędzić 170 zł?

25-28 lutego odbędzie się Expo Sweet. Tym razem w nowym miejscu - warszawskim Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Mamy dla naszych czytelników poradę o wymiernej wartości 170 zł. Otóż tyle właśnie zaoszczędzi osoba, która chciałaby wybrać się na najsmaczniejsze targi w Polsce.

Szef dla Młodych Talentów

Rozpoczęła się druga edycja programu edukacyjnego prowadzonego przez sieć hurtowni Makro Polska. W nowym cyklu odbyły się już dwa Miksery Kulinarne w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie.

PRAKTYKA GOŚCINNOŚCI

To mit, że tylko duże nakłady finansowe przekładają się na odpowiedni serwis. Główną inwestycją w dobrą obsługę jest poświęcenie czasu na stworzenie procedur i ich konsekwentne wdrażanie - mówią Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski MS autorzy książki "Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii".

Kuchnia Krakowa w nowoczesnym wydaniu

Sieć hurtowni MAKRO Polska, w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, zorganizowała trzecie spotkanie z cyklu Historyczny Stół Kulinarny.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
więcej