Biznes HoReCa to gra!
Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Już 6-7.02 odbędzie się w gdańskim AmberExpo konferencja Food Interactive Days. Hasło przewodnie wydarzenia to "Graj w pierwszej drużynie!", a tematyka skoncentrowana jest na czynnikach sukcesu w branży HoReCa: budowaniu zgranego zespołu, doborze strategii i konsekwentnym budowaniu wizerunku marki.

Food Interactive Days - banner. Foto: materiały prasowe.
Food Interactive Days - banner. Foto: materiały prasowe.
Food Interactive Days to nowe wydarzenie na gastronomicznej mapie Polski, które już 6-7 lutego 2019 odbędzie się w AmberExpo w Gdańsku. Organizatorzy stawiają na hasło: Graj w pierwszej drużynie! Biznes HoReCa to gra. Zwycięża zespół, który jest najlepiej przygotowany, zgrany i nie boi się nowych wyzwań.

Konferencja to intensywny dwudniowy trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udział w spotkaniach z profesjonalistami prowadzonych w formie warsztatów, nawiązania nowych kontaktów i znajomości w zorganizowanej z myślą o networkingu przestrzeni barowej oraz odwiedzenia ekspozycji targowej.

Główne tematy Food Interactive Days to:

I. Zgrany zespół

Każdy lokal gastronomiczny jest jak drużyna, a każdy członek tej drużyny jest tak samo ważny. Szef kuchni, manager, kelnerzy, kucharze, pomoce kuchenne – jeśli wszyscy nie będą tworzyć zgranego zespołu, ciężko będzie odnieść sukces. O tym jak budować relacje i porozumienie w zespole opowie Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli. W trakcie spotkania Kinga postara się odpowiedzieć na pytania: czym właściwie zajmuje się marketing w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu?

II. Zarządzanie zespołem

Jak stać się dobrym trenerem swojego zespołu, czego wymagać, ale też jak motywować do pracy? Jak sprawić, aby ludzie chcieli  słuchać i żeby restauracja nie została dotknięta problemem braku pracowników? O zarządzaniu zespołem opowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacyjne programy naprawcze i rozwojowe, mające na celu zwiększenie sprzedaży i rentowności firmy.

III. Dobór strategii

O tym, jak zbudować strategię promocji lokalu i jak potem wdrożyć ją z sukcesem opowie gościom konferencji Marta Panfil z warszawskiej Agencji Kreatywnej FIKA.

Z kolei Arieta Prusak i Miriam Małgorzata Szypielewicz z Agencji Kreatywnej MOXIE opowiedzą o wyborze odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowaniu do niej komunikacji medialnej. Opowiedzą także o trendach na rynku gastronomicznym w Polsce i za granicą oraz o zachowaniach różnych grup konsumentów i sposobach dostosowania swojej strategii do zmieniającego się otoczenia.

Na temat konsekwentnego budowania marki będzie można porozmawiać z Jolą Słomą i Mirosławem Trybulakiem, twórcami Atelier Smaku, restauracji jednoznacznie kojarzonej z bezglutenową kuchnią wegańską.

IV. Wizerunek

Klienci coraz częściej odwiedzają nie znane sobie wcześniej miejsca kierując się albo aspektem wizualnym, zachęceni zdjęciami potraw i wnętrza, albo po przeczytaniu pochlebnej recenzji. O sile fotografii kulinarnej opowie w trakcie warsztatów Kasia Fiszer z FOOD&LIGHT. Natomiast Klaudia Sroczyńska, autorka bloga Dusiowa Kuchnia zdradzi tajniki współpracy z właścicielem cieszącej się popularnością restauracji Meso Ramen i opowie o tym, dlaczego system poleceń jest tak ważny dla pomorskich lokali.

W trakcie Food Interactive Days poruszone zostaną także tematy prawne. Edyta Duchnowska, Radca Prawny, odpowie na pytania związane z obowiązkiem zachowania tajemnicy przez pracowników, umowami cywilnoprawnymi i B2B, umowami o zachowaniu poufności, czynami nieuczciwej konkurencji.

Osoby zainteresowane wydarzeniem, zarówno chętne do uczestnictwa w konferencji, jak i firmy chcące zaprezentować swoje stoisko na towarzyszących konferencji targach więcej informacji mogą uzyskać na stronie: https://foodinteractivedays.pl/pl/.

Organizator:
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Firma od lat organizuje najważniejsze, branżowe imprezy, w tym m.in. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA®, które od blisko 27 lat są jedną z najlepiej ocenianych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Polska reprezentacja po Wielkim Finale 15. edycji Coupe du Monde de la Patisserie

W dniach 27-28 stycznia 2019 roku podczas targów Sirha w Lyonie odbył się po raz 15. Wielki Finał jednego z najbardziej prestiżowych konkursów cukierniczych na świecie Coupe du Monde de la Patisserie.

Debic Pastry Cup - nowy konkurs cukierniczy na mapie Polskich

Na tegorocznej edycji targów EuroGastro i Worldhotel (27-29 marca 2019) zadebiutuje nowy konkurs cukierniczy, którego organizatorem jest gwiazda polskiego cukiernictwa Paweł Mieszała we współpracy z MT Targi Polska.

Gęsina w Restauracji - 4. edycja konkursu

9 kwietnia 2019 roku, w halach targowych Expo Mazury S. A. w Ostródzie, podczas targów Mazury HoReCa odbędzie się kolejna, już 4. edycja konkursu kulinarnego Gęsina w Restauracji. Organizatorem konkursu jest Iławskie Stowarzyszenie Producentów Gęsi.

V Mistrzostwa Polski w Potrawach i Kawiorze z Jesiotra

Tegoroczna edycja mistrzostw odbędzie się już 9 marca w Hotelu Atut w Licheniu Starym. Impreza została zorganizowana w ramach Weekendu Kulinarnego.

Michał Molenda - nowa twarz Akademii Inspiracji MAKRO

Szef kuchni Michał Molenda dołączył do zespołu Akademii Inspiracji MAKRO, gdzie swoje międzynarodowe wykształcenie wykorzysta do tworzenia nowych, atrakcyjnych tematów szkoleń dla branży gastronomicznej.

RESTAURANT WEEK NAGRODZIŁ NAJLEPSZE RESTAURACJE

25 listopada w Warszawie odbyła się wielka gala wręczenia nagród festiwalu najlepszych restauracji. Uczestnicy z całej Polski zabrani zostali w niezwykłą podróż kulinarną Andrzeja Polana oraz wysłuchali koncertu Reni Jusis. Galę poprowadzili Lara Gessler i Paweł Światczyński.

inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej