MAKRO Polska wydało kalendarz z portretami czołowych szefów kuchni
Kategoria: Wydarzenia - branżowe

Z początkiem tego roku MAKRO Polska przygotowało limitowaną edycję kalendarza w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Do udziału w projekcie zaproszono 30 czołowych przedstawicieli polskiej branży gastronomicznej.

Kalendarz Polskich Skarbów Kulinarnych. Foto: materiały prasowe.
Kalendarz Polskich Skarbów Kulinarnych. Foto: materiały prasowe.
Kalendarz podsumowuje działania organizowane w ramach zainaugurowanego w zeszłym roku programu Polskie Skarby Kulinarne, którego głównymi celami są zwiększenie świadomości polskiej tradycji kulinarnej i rozbudzenie kulinarnego patriotyzmu. „Poprzez wydanie kalendarza symbolicznie zamknęliśmy zeszłoroczną edycję Polskich Skarbów Kulinarnych i weszliśmy z naszym programem w kolejny rok” - mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w firmie MAKRO Polska.

W ramach programu Polskie Skarby Kulinarne w ubiegłym roku MAKRO zorganizowało m.in. Tydzień Kuchni Polskiej na stulecie odzyskania niepodległości (pisaliśmy o tym tu i tu) oraz barokową strefę historyczną na gali Gault & Millau.

Na zdjęciach w kalendarzu pojawili się szefowie kuchni zaangażowani w program oraz ambasadorzy programu Kulinarne Zjednoczenie Polski:

  • Cezary Powała – Studio kuchenne MAKRO Warszawa,
  • Mateusz Ciołko – Perłowa,
  • Marcin Czekalewski – Oranżeria Hotel Rzeszów,  
  • Przemysław Błaszczyk – Novo,
  • Wojciech Harapkiewicz – Babinicz,
  • Ireneusz Koniuszek – Restauracja Refektarz – Zamek Ryn,
  • Michał Arciszewski – Prowincja,  
  • Łukasz Cichy – Biała Róża,  
  • Jarosław Sak – Trybunalska City Pub,
  • Małgorzata Marchewka – Restauracja Folk Gospoda,
  • Robert Żmuda – Gościnna Chata,
  • Iwona Niemczewska – Z Drugiej Strony Lustra,
  • Jarosław Walczyk – Pink Lobster,
  • Mirosław Król – Fusion of Taste,
  • Michał Szcześniak – Dom Wódki Elixir,
  • Michał Bałazy – Cafe Bambus,
  • Sławomir Saguła – Kiyrnicka by Saguła – Rezydencja Gubałówka,
  • Mariusz Bizub – Restauracja Zakopiańska,
  • Maciej Nowicki – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie,
  • Janusz Fic – Dwór Sieraków,
  • Piotr Kaciuba – Zamek Dubiecko,
  • Marcin Nieznaj – Hampton by Hilton,
  • Michał Markowicz – Resort Odyssey Kielce,
  • Paweł Panek – Piwnica Wolnica,
  • Michał Grzywacz – Studio kuchenne MAKRO Warszawa,
  • Jakub Reszka – ORZO Poznań,
  • Weronika Marcinkiewicz – Stara Kuchnia,
  • Tomasz Tarka – Hotel Wieniawski,
  • Paweł Serafin – Akademia Inspiracji MAKRO,
  • Roman Gerasik – Schronisko Smaków Magdy Gessler,
  • Wojciech Pasikowski – Czerwony Wieprz.

Kalendarz trafi do szkół gastronomicznych, szefów kuchni, restauracji, hoteli oraz partnerów. Partnerami projektu są: Mlekovita, Polski Karp, Fanex, Prymat, Provincja, Kruszwica, Gastro Magic Service,  Spółdzielnia Pszczelarska APIS oraz Akademia Inspiracji MAKRO. Patronat medialny objął miesięcznik „Food Service” oraz portale „Newsgastro.pl” i „Ouichef.pl”.

 

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Wyjątkowa edycja L’art de la cuisine Martell

Za nami 17. edycja Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej L’art de la cuisine Martell, która była pod wieloma względami wyjątkowa.

Konkurs Caffè Vergnano Best Barista 2019

Rusza piąta edycja ogólnopolskiego konkursu Caffè Vergnano Best Barista. Po raz pierwszy wydarzenie odbędzie się w nowej otwartej formule. Mogą w nim wziąć udział wszyscy bariści, niezależnie od marki kawy, na której pracują.

Walczyk szefem jury Kulinarnego Pucharu Polski

19. finał Kulinarnego Pucharu Polski, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży gastronomicznej, zaplanowano na 1-2 października 2019 r. Rywalizację kucharzy będzie obserwować i oceniać jury pod przewodnictwem Jarosława Walczyka.

Winterhalter Polska Sponsorem Głównym EuroGastro 2019

Wielkimi krokami zbliżają się 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2019, które odbędą się w dniach 27-29 marca w PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie. Winterhalter Polska, podobnie jak w latach ubiegłych wchodzi w najbardziej prestiżową rolę tego wydarzenia - Sponsora Głównego.

Wystartowała 4. edycja konkursu S. Pellegrino Young Chef

S.Pellegrino Young Chef to jeden z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konkursów dla młodych kucharzy. Jego celem jest wyłonienie i promocja największych talentów kulinarnych na całym świecie.

Restauracja na Facebooku

Już w najbliższy wtorek, 12.03, w Warszawie odbędzie się szkolenie na temat komunikacji marketingowej w sieci. Szkolenie poprowadzi niezastąpiona w tym temacie Marta Panfil z agencji kreatywnej FIKA.

inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Z szacunkiem dla tradycji
Bogactwo regionalnych deserów, Część 2
Wszystko dla gastronomii
Food Service Summit - Cool Cat
Maciej Wroński
Karta napojów - Szkolenia obsługi restauracji (odc. 1)
więcej