x

MAKRO Polska wydało kalendarz z portretami czołowych szefów kuchni

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    16.01.2019

Z początkiem tego roku MAKRO Polska przygotowało limitowaną edycję kalendarza w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Do udziału w projekcie zaproszono 30 czołowych przedstawicieli polskiej branży gastronomicznej.

Kalendarz Polskich Skarbów Kulinarnych. Foto: materiały prasowe.
Kalendarz Polskich Skarbów Kulinarnych. Foto: materiały prasowe.
Kalendarz podsumowuje działania organizowane w ramach zainaugurowanego w zeszłym roku programu Polskie Skarby Kulinarne, którego głównymi celami są zwiększenie świadomości polskiej tradycji kulinarnej i rozbudzenie kulinarnego patriotyzmu. „Poprzez wydanie kalendarza symbolicznie zamknęliśmy zeszłoroczną edycję Polskich Skarbów Kulinarnych i weszliśmy z naszym programem w kolejny rok” - mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w firmie MAKRO Polska.

W ramach programu Polskie Skarby Kulinarne w ubiegłym roku MAKRO zorganizowało m.in. Tydzień Kuchni Polskiej na stulecie odzyskania niepodległości (pisaliśmy o tym tu i tu) oraz barokową strefę historyczną na gali Gault & Millau.

Na zdjęciach w kalendarzu pojawili się szefowie kuchni zaangażowani w program oraz ambasadorzy programu Kulinarne Zjednoczenie Polski:

  • Cezary Powała – Studio kuchenne MAKRO Warszawa,
  • Mateusz Ciołko – Perłowa,
  • Marcin Czekalewski – Oranżeria Hotel Rzeszów,  
  • Przemysław Błaszczyk – Novo,
  • Wojciech Harapkiewicz – Babinicz,
  • Ireneusz Koniuszek – Restauracja Refektarz – Zamek Ryn,
  • Michał Arciszewski – Prowincja,  
  • Łukasz Cichy – Biała Róża,  
  • Jarosław Sak – Trybunalska City Pub,
  • Małgorzata Marchewka – Restauracja Folk Gospoda,
  • Robert Żmuda – Gościnna Chata,
  • Iwona Niemczewska – Z Drugiej Strony Lustra,
  • Jarosław Walczyk – Pink Lobster,
  • Mirosław Król – Fusion of Taste,
  • Michał Szcześniak – Dom Wódki Elixir,
  • Michał Bałazy – Cafe Bambus,
  • Sławomir Saguła – Kiyrnicka by Saguła – Rezydencja Gubałówka,
  • Mariusz Bizub – Restauracja Zakopiańska,
  • Maciej Nowicki – Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie,
  • Janusz Fic – Dwór Sieraków,
  • Piotr Kaciuba – Zamek Dubiecko,
  • Marcin Nieznaj – Hampton by Hilton,
  • Michał Markowicz – Resort Odyssey Kielce,
  • Paweł Panek – Piwnica Wolnica,
  • Michał Grzywacz – Studio kuchenne MAKRO Warszawa,
  • Jakub Reszka – ORZO Poznań,
  • Weronika Marcinkiewicz – Stara Kuchnia,
  • Tomasz Tarka – Hotel Wieniawski,
  • Paweł Serafin – Akademia Inspiracji MAKRO,
  • Roman Gerasik – Schronisko Smaków Magdy Gessler,
  • Wojciech Pasikowski – Czerwony Wieprz.

Kalendarz trafi do szkół gastronomicznych, szefów kuchni, restauracji, hoteli oraz partnerów. Partnerami projektu są: Mlekovita, Polski Karp, Fanex, Prymat, Provincja, Kruszwica, Gastro Magic Service,  Spółdzielnia Pszczelarska APIS oraz Akademia Inspiracji MAKRO. Patronat medialny objął miesięcznik „Food Service” oraz portale „Newsgastro.pl” i „Ouichef.pl”.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Makłowicz zaprasza do Chefs for Change: "zmiana zaczyna się na talerzu"

Robert Makłowicz zaprasza do dołączenia do Chefs for Change - społeczności szefów i szefowych kuchni, którzy dzielą się wiedzą i inspiracjami w zakresie kuchni roślinnej. Wszystko po to, by serwować dania, które pomogą w rozwiązaniu problemów współczesnego świata.

Warsztaty Flavor Your World z sosami TABASCO®

Warsztaty dla młodych adeptów sztuki kulinarnej oraz dla dorosłych porowadzi w Zgierzu i w Warszawie Gary Evans, International Corporate Chef TABASCO®.

Finałowa szesnastka XVII edycji L’art de la Cuisine Martell

Już 2 marca odbędzie się kolejna, XVII edycja jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce. W tym roku spośród 55 zgłoszeń jury zakwalifikowało do finału 16 drużyn reprezentujących znakomite restauracje z kraju.

Redakcja Ouichef.pl i "Food Service" zaprasza do konkursu Golden Arrow

Konkurs Golden Arrow, organizowany przez wydawcę "Food Service" od 2006 r., nagradza efektywność i innowacyjność przeprowadzonych kampanii marketingowych. Jury zwraca szczególną uwagę na umiejętne wykorzystanie narzędzi oraz nowych trendów w komunikacji marketingowej.

Transgourmet Polska z Laurem Klienta i nagrodą Grand Prix 2020

Szeroki asortyment, rozbudowana flota samochodów dostawczych, nowoczesne rozwiązania oraz wspieranie i rozwijanie branży gastronomicznej to filary działalności Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Takie podejście do klienta raz kolejny zaowocowało nagrodami.

PINK LOBSTER PONOWNIE ZWYCIĘŻA!

Za nami 17. edycja Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej L’art de la cuisine Martell, która była pod wieloma względami wyjątkowa. Tegoroczny konkurs odbył się w weekend, 1-3 marca na Zamku w Rynie. Do udziału zgłosiło się 55 drużyn, z których jury wybrało 15 finalistów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej