x

Nowości od Melvit

Kategoria: Produkty

Po ogromnym sukcesie Trendy Lunch Melvit przygotował kolejne nowości z tej serii. Są to wyśmienite mieszanki najwyższej jakości ziaren zbóż, warzyw, wzbogaconych o szczególne dodatki.

Nowe warianty bazują między innymi na posiadającym nieprzecenione walory zdrowotne  mhammasie, orkiszu, ryżu czy vermicelli. Trendy Lunch to wygodny sposób na szybkie przygotowanie dania w nowym wymiarze. Stanowią także świetną inspirację do przygotowania sałatek, nadzienia lub farszu do pierogów czy pasztecików.

Kontakt:
Sławomir Saj, Dyrektor ds. sprzedaży w kanale B2B i HoReCa, s.saj@melvit.com.pl, +48 882 956 377

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Nowość od Wine Direct

Ferrari Maximum to lekkie, odświeżające wino musujące, które pasuje do wielu okazji - możemy je pić przed posiłkiem, a nawet bez obawy pomyłki podawać w zasadzie do wszystkich potraw.

PORA NA KULINARNĄ ROZGRZEWKĘ? TAK, CHEF!

W sezonie zimowym Chefs Culinar stawia na aromatyczne propozycje. Chef poleca rozgrzewającą przyprawę do grzańca marki Wiberg.

NOWA LINIA MAREK WŁASNYCH MAKRO DLA WIZJONERÓW W GASTRONOMII

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

NOWOŚĆ! FRYTURA PÓŁPŁYNNA QUALITO PLUS W WIADRZE 20 L

ZT Kruszwica wprowadza nowy format opakowania dla Frytury półpłynnej Qualito Plus - funkcjonalne wiadro blaszane o pojemności 20 l. Ta uznana od lat frytura gwarantuje doskonałe efekty przy długotrwałym smażeniu produktów słodkich i wytrawnych.

NOWOŚĆ OD DUNI

Firma Duni wypuściła na rynek nową kolekcję jednorazowych, w 100% biodegradowalnych kubków do kawy. W ofercie można znaleźć produkty o różnych rozmiarach, zarówno do ciepłych, jaki i zimnych napojów.

Nowość: Grube frytki Ultimate 18 mm

Tworząc Frytki Ultimate Farm Frites, frima myślała o szerokim rynku angielskich restauracji i pubów poszukujących grubych frytek mrożonych, które naprawdę rywalizują jakościowo z ciętymi ręcznie frytkami.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej