x

KOMPLEKSOWO DLA SEKTORA HORECA

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    30.10.2017

Najnowsze trendy w gastronomii, wiele inspiracji i finał 17. Kulinarnego Pucharu Polski - tak można podsumować 33. edycję targów Polagra Gastro i Invest Hotel, która odbyła się w dniach 25-28 września w Poznaniu, w halach Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Podczas targów funkcjonowały dwie strefy inspiracji. Pierwsza z nich to Galeria Innowacji, w której zaprezentowano rozwiązania w zakresie urządzeń umożliwiających redukcję kosztów i rozszerzenie zakresu usług. W tym roku zorganizowano także punkt konsultacji projektów technologicznych oraz aranżacji wnętrz. Druga strefa inspiracji to Invest Hotel Showroom, skierowana do sektora hotelarskiego. To właśnie w niej można było obejrzeć gotowe aranżacje pokoi przygotowane przez wystawców targów. W ramach wydarzeń towarzyszących odbyły się pokazy kulinarne, m.in.: Master Class Show poświęcone polskiej dziczyźnie, z udziałem zawodników polskiej reprezentacji OSSKiC, czy prezentacje na stoisku Poznańskich Kucharzy Razem.

Drugiego i trzeciego dnia targów odbyła się 17. edycja Kulinarnego Pucharu Polski. W finale konkursu wystąpiło 10 ekip nominowanych oraz zwycięzcy ubiegłorocznej edycji. Każda z drużyn miała przygotować przystawkę na bazie przepiórki, pistacji i octu balsamico di Modena. Drugie zadanie to interpretacja szarlotki z wykorzystaniem jabłek grójeckich. Następnego dnia zawodnicy zaprezentowali dania główne, w których składnikami obowiązkowymi były: halibut, szynka parmeńska oraz ryż czarny. Międzynarodowe jury oceniające uczestników Kulinarnego Pucharu Polski najwyższe noty przyznało Bartoszowi Peterowi i Rafałowi Kudlińskiemu z hotelu Copernicus w Toruniu. Zwycięski zespół przygotował mozaikę z przepiórki (przystawka), jesienne jabłko z wędzoną śmietaną (deser) i halibuta z jesiennymi dodatkami (danie główne). Na kolejnych miejscach na podium znaleźli się: Paweł Salamon i Maciej Pisarek – II miejsce, oraz Paweł Kubera i Kajetan Świokła – III miejsce.

Na targach Polagra Gastro i Invest Hotel nie zabrakło też merytorycznych spotkań, które poprowadzili Piotr Rogowski i Paweł Gruba – mówili o budowaniu relacji w zespole, planowaniu kosztów czy szukaniu oszczędności. Targi Polagra Gastro/Invest Hotel odwiedziło także 470 hotelarzy, którzy wzięli udział w Hotel Marketing Conference. Podczas targów odbyło się także po raz trzeci Hotel Investors Meeting. Targi Polagra Gastro i Invest Hotel już kolejny rok z rzędu wspólnie utworzyły kompleksową ekspozycję dla sektora HoReCa. W 2018 r. targi Polagra Food odbędą się wiosną, w dniach 8-10 maja.

Więcej informacji o targach na: www.polagragastro.pl.

„Food Service” był patronem medialnym wydarzenia.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej