

NOWA LINIA MAREK WŁASNYCH MAKRO DLA WIZJONERÓW W GASTRONOMII


Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.
Makro Cash and Carry Polska SA,
al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa,
tel. 22 500 00 00,
www.makro.pl, www.facebook.com/MAKROPolska
Zobacz także

NEGRONI RUBINO OD MARTINI

Martini Riserva Speciale Bitter powstał na bazie oryginalnego przepisu z 1872 r. ze składników w 100 proc. naturalnych. Do jego produkcji zastosowano ponad 20 rodzajów ziół i korzeni.

Pyszne studio Braci Koral

W tym roku marka Bracia Koral przedłuża współpracę z p. Damianem Kordasem.

Profesjonalny automat do bezdotykowego odkażania rąk - poznaj Cleanline24

LSI Software od kilku dni w swojej ofercie posiada pierwszy produkt z linii Cleanline24 - automat do bezdotykowego odkażania rąk. - Jest to odpowiedź na wymogi rynku oraz zapytania od naszych klientów - mówi Michał Czwojdziński, Wiceprezes Zarządu LSI Software.

(NIE) SAMYM CHLEBEM... CZYLI O PIECZYWIE W RESTAURACJACH

Choć jest produktem podstawowym, ma niemal nieskończenie wiele odmian. Może być dodatkiem lub istotnym składnikiem wielu dań. Niestety, często restauratorzy o tym zapominają. Co zrobić, by urozmaicić pieczywo oferowane w restauracji?

SERY NUOVA CASTELLI WŚRÓD NAJLEPSZYCH SERÓW NA ŚWIECIE

W Bergen w Norwegii na corocznym konkursie World Cheese Awards wybrano najlepsze sery na świecie.

ZNANI Z PIWA

Nowa kampania reklamowa browaru Van Pur.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

