x

NOWA LINIA MAREK WŁASNYCH MAKRO DLA WIZJONERÓW W GASTRONOMII

Kategoria: Produkty    27.11.2017

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Asortyment powstał przy współpracy z ekspertami i szefami kuchni, na podstawie ich doświadczeń i spostrzeżeń. Wszystkie produkty poddawane są testom i ścisłej kontroli jakościowej, tak by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. W efekcie dostępne produkty spożywcze, środki chemiczne oraz narzędzia i urządzenia inspirują do wychodzenia poza kanon kulinarnych doznań i poszerzania swojego wachlarza specjalizacji oraz poprawiają komfort pracy. Makro Chef to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze do przygotowywania potraw, w optymalnych opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii i atrakcyjnych cenach. Makro Premium to unikatowe w smaku produkty spożywcze o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku, umożliwiające tworzenie potraw m.in. fine dining. Makro Professional to środki czystości i produkty niekonsumpcyjne, w tym profesjonalne narzędzia i urządzenia dla wyspecjalizowanych grup klientów. Wszystkie trzy marki dostępne są w opakowaniach o nowoczesnej szacie graficznej, zawierających jasny i przejrzysty opis parametrów i zastosowania. Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych Makro to m.in. sosy, majonezy, musli, krojona fasola szparagowa, boczek wieprzowy czy płyny do czyszczenia powierzchni. Do końca 2018 r. w ofercie znajdzie się prawie 500 pozycji tych marek przeznaczonych dla ekspertów w gastronomii.

Makro Cash and Carry Polska SA,
al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa,
tel. 22 500 00 00,
www.makro.pl, www.facebook.com/MAKROPolska

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej