x

McDonald's rozwija franczyzę

Kategoria: Twój biznes - wiedza    27.11.2017

W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców. Również w polskiej sieci, gdzie oferta McDonald’s to synonim uczciwej, partnerskiej współpracy, udział franczyzobiorców dynamicznie rośnie.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Fundamentem tej współpracy jest poczucie, że obie strony mają ten sam cel, komplementarnie się uzupełniając. McDonald’s to blisko 70-letnie doświadczenie, wciąż doskonalone procedury, skuteczny marketing i siła brandu. Franczyzobiorca to ambasador marki w najważniejszym punkcie – tam, gdzie weryfikowane są marketingowe obietnice, w kontakcie z klientami. To szef znający swoich pracowników i gości, wychodzący naprzeciw ich oczekiwaniom, wykorzystujący swój talent i doświadczenie, tak by dostrzegać możliwości i w pełni wykorzystywać potencjał systemu. Franczyza McDonald’s nie jest dla każdego. Jednak osoby, które dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, doświadczeniem biznesowym, a przede wszystkim właściwym podejściem, mają teraz wyjątkową szansę na rozwój.

https://mcdonalds.pl/o-mcdonalds/franczyza

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

80/20, CZYLI O ZASADZIE PARETO

Istnieje prawdopodobieństwo, że przeczytanie 20 proc. tego artykułu pozwoli na zrozumienie 80 proc. jego treści. Zasada Pareto mówi o tym, że 20 proc. badanych obiektów ma znaczenie w 80 proc., a pozostałe 80 proc. ma znaczenie w 20 proc.

E-commerce w świecie restauracji

Pandemia przyspieszyła, a może raczej katapultowała transformację, którą obserwowaliśmy na Zachodzie od lat - przejście restauracji do sprzedaży online i eksplozję rynku dostaw. Na całym świecie trwa dynamiczna przemiana gastronomii i jej wejście do świata e-commerce.

XI edycja prestiżowego konkursu Wine & Food Noble Night

Trwa rekrutacja do pierwszego etapu konkursu. Uroczysty finał już 13 października br. w Warszawie.

McDonald’s testuje papierowe słomki

Plastikowe słomki co najmniej od połowy 2018 roku są tematem numer jeden wszystkich, dla których ekologia jest ważna. Do tego grona dołączyła również sieć McDonald’s, która w wybranych restauracjach na terenie Polski postanowiła przetestować rozwiązania mogące zastąpić słomki wykonane z plastiku.

Daj się znaleźć w sieci cz. II

Ten odcinek poświęcony będzie kolejnym kanałom, za pomocą których możemy trafiać do naszych potencjalnych klientów. Skupimy się na reklamie displayowej, portalach społecznościowych oraz możliwościach, jakie dają narzędzia analityczne.

Sfinks już z 93 wirtualnymi restauracjami

Sfinks Polska - właściciel marek gastronomicznych Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia Warki - w pandemii rozwija sieć wirtualnych restauracji, czyli bez stacjonarnego lokalu. Obsługują one wyłącznie zamówienia w dowozie i na wynos.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej