x

McDonald's rozwija franczyzę

Kategoria: Twój biznes - wiedza    27.11.2017

W skali globalnej już ponad 80 proc. lokali tej wiodącej marki gastronomicznej jest własnością indywidualnych przedsiębiorców. Również w polskiej sieci, gdzie oferta McDonald’s to synonim uczciwej, partnerskiej współpracy, udział franczyzobiorców dynamicznie rośnie.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Fundamentem tej współpracy jest poczucie, że obie strony mają ten sam cel, komplementarnie się uzupełniając. McDonald’s to blisko 70-letnie doświadczenie, wciąż doskonalone procedury, skuteczny marketing i siła brandu. Franczyzobiorca to ambasador marki w najważniejszym punkcie – tam, gdzie weryfikowane są marketingowe obietnice, w kontakcie z klientami. To szef znający swoich pracowników i gości, wychodzący naprzeciw ich oczekiwaniom, wykorzystujący swój talent i doświadczenie, tak by dostrzegać możliwości i w pełni wykorzystywać potencjał systemu. Franczyza McDonald’s nie jest dla każdego. Jednak osoby, które dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, doświadczeniem biznesowym, a przede wszystkim właściwym podejściem, mają teraz wyjątkową szansę na rozwój.

https://mcdonalds.pl/o-mcdonalds/franczyza

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

ZiO app - nowa aplikacja do zamawiania jedzenia na wynos

Stworzona w czasie pandemii aplikacja ZiO app stawia na lokalne firmy i ma być alternatywą dla innych platform delivery. Kieruje się hasłem "Zamawiam świadomie, wspieram lokalnie".

InFormal Catering - warszawski restaurator uruchamia catering dietetyczny

Właściciel warszawskich restauracji PAPU, Zielnik i InFormal Kitchen uruchomił catering dietetyczny InFormal Catering. Czy diety pudełkowe to dla lokali gastronomicznych szansa na przetrwanie kryzysu? Jak sprawnie uruchomić i realizować taką usługę?

Zebrania personelu - jak je robić z głową?

W poprzednim artykule cyklu "Sztuka obsługi" opisywaliśmy, dlaczego organizowanie spotkań indywidualnych i regularna ewaluacja pracowników są kluczowe w budowaniu zespołu. W majowym odcinku przyjrzymy się zebraniom grupowym. Jak mogą przysłużyć się do budowania zdrowej organizacji?

FUNDAMENT GOŚCINNOŚCI

Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego, co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy, jak zostaliśmy obsłużeni. Mimo że przychodzimy do restauracji przede wszystkim dla dobrego jedzenia, a nie wyjątkowej obsługi, jedno bez drugiego nie istnieje.

Bar Is Us - nowe narzędzie dla barmanów

Chcesz doskonalić się w swoim zawodzie? Poszukujesz profesjonalnej wiedzy o alkoholach? Szukasz inspiracji? O nowej aplikacji mobilnej wspomagającej pracę i rozwój zawodowy barmanów opowiada portalowi OuiChef.pl Bartosz Paśko, On Trade Activity Manager w Stock Polska.

Przyprawy i sosy - szczypta alchemii

Jednych częściej używamy zimą, a innych latem. Ich wykorzystanie zmienia, podkreśla, dopełnia lub neutralizuje smak przyrządzanych dań. To nieocenione dodatki, które robią w kuchni różnicę!

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej