SMAKI ZJEDNOCZONE Z AMERYKI!
Kategoria: Twój biznes - oferta

Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy "Ameryka od Kuchni", koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie.

Rosnąca świadomość
Wśród badanych konsumentów rośnie świadomość tego, że w Kalifornii produkowana jest suszona śliwka. W 2014 r. 63 proc. ankietowanych była świadoma tego faktu natomiast w 2017 r. już 67 proc.

Taki stan rzeczy cieszy Esther Ritson – Elliott, stojącą na czele europejskiego zespołu California Prune Board – wspólnie z branżą plantatorów i firm pakujących z Kalifornii, produkującą owoce uważane za najlepsze suszone śliwki na świecie, pracujemy nad tym aby dobra reputacja śliwki kalifornijskiej wzmacniała się zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Konsumenci coraz lepiej rozumieją, że suszone śliwki z Kalifornii są owocami wysokiej jakości, za które warto zapłacić więcej, ponieważ niosą za sobą wyjątkowe korzyści smakowe i zdrowotne. Natomiast nasi partnerzy, którzy posiadają śliwki kalifornijskie w swoim biznesowym portfolio mają pewność, że dostarczają swoim klientom produkt wysokiej i powtarzalnej jakości – mówi ekspertka.

Rozwój rynku
Głównym celem programów marketingowych prowadzonych przez California Prune Board jest wspieranie rynku poprzez inwestycje w badania, edukację oraz promocję kategorii śliwki kalifornijskiej.

W tym roku kalifornijska branża włączyła się również w działania programu „Ameryka od Kuchni” prowadzonego przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Jest to inicjatywa informacyjna powołana w odpowiedzi na liczne zapytania dotyczące produktów z USA. W programie bierze udział większość zrzeszeń producentów artykułów rolno-spożywczych z USA, obecnych na rynkach europejskich. Jednym z licznych projektów programu „Ameryka od Kuchni” była wystawa targowa producentów żywności z USA w specjalnym amerykańskim pawilonie podczas targów GASTROFOOD® na początku listopada br. w Krakowie, gdzie śliwka kalifornijska gościła na ekspozycji wspólnie z licznymi reprezentantami biznesów spożywczych ze Stanów Zjednoczonych.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

Praca w gastro

Ruszyła właśnie pierwsza polska platforma rekrutacyjna skierowana wyłącznie do sektora HoReCa. Szukasz pracy? Potrzebujesz pracowników? GastroJob jest właśnie dla ciebie!

Ketchup Curry - nowy sos marki Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos - Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

NOWINKI IT

Oprogramowanie w gastronomii rządzi się swoimi prawami, a jego wybór i zróżnicowanie może przyprawić o zawrót głowy. Każdy większy lokal gastronomiczny wyposażony jest w terminal POS, bez którego normalne funkcjonowanie nie byłoby możliwe. Jakie nowinki oferuje rynek oprogramowania?

Sto restauracji świętuje stulecie odzyskania niepodległości w ramach Tygodnia Kuchni Polskiej

Z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, wybrane restauracje z całego kraju wprowadzą na tydzień od 5 do 11 listopada specjalne menu inspirowane różnymi regionami i kuchniami XIX i XX-wiecznej Polski.

inne kategorie
akademia horeca
Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem? Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej