Rosnąca świadomość
Wśród badanych konsumentów rośnie świadomość tego, że w Kalifornii produkowana jest suszona śliwka. W 2014 r. 63 proc. ankietowanych była świadoma tego faktu natomiast w 2017 r. już 67 proc.
Taki stan rzeczy cieszy Esther Ritson – Elliott, stojącą na czele europejskiego zespołu California Prune Board – wspólnie z branżą plantatorów i firm pakujących z Kalifornii, produkującą owoce uważane za najlepsze suszone śliwki na świecie, pracujemy nad tym aby dobra reputacja śliwki kalifornijskiej wzmacniała się zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Konsumenci coraz lepiej rozumieją, że suszone śliwki z Kalifornii są owocami wysokiej jakości, za które warto zapłacić więcej, ponieważ niosą za sobą wyjątkowe korzyści smakowe i zdrowotne. Natomiast nasi partnerzy, którzy posiadają śliwki kalifornijskie w swoim biznesowym portfolio mają pewność, że dostarczają swoim klientom produkt wysokiej i powtarzalnej jakości – mówi ekspertka.
Rozwój rynku
Głównym celem programów marketingowych prowadzonych przez California Prune Board jest wspieranie rynku poprzez inwestycje w badania, edukację oraz promocję kategorii śliwki kalifornijskiej.
W tym roku kalifornijska branża włączyła się również w działania programu „Ameryka od Kuchni” prowadzonego przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Jest to inicjatywa informacyjna powołana w odpowiedzi na liczne zapytania dotyczące produktów z USA. W programie bierze udział większość zrzeszeń producentów artykułów rolno-spożywczych z USA, obecnych na rynkach europejskich. Jednym z licznych projektów programu „Ameryka od Kuchni” była wystawa targowa producentów żywności z USA w specjalnym amerykańskim pawilonie podczas targów GASTROFOOD® na początku listopada br. w Krakowie, gdzie śliwka kalifornijska gościła na ekspozycji wspólnie z licznymi reprezentantami biznesów spożywczych ze Stanów Zjednoczonych.


SMAKI ZJEDNOCZONE Z AMERYKI!


Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy "Ameryka od Kuchni", koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie.
Zobacz także

Rynek Hotelarski 2019

Inwestycje hotelowe w Polsce rozwijają się niezwykle prężnie. Za taki obrót spraw odpowiedzialne jest w znacznej mierze zwiększone zainteresowanie naszym krajem ze strony turystów.

Odpowiedni ciężar

Precyzja to w gastronomii kluczowe słowo. Jak wybrać dokładną wagę, która będzie adekwatna do potrzeb lokalu i personelu? Polecamy najlepsze rozwiązania.

Makro Polska świętuje z klientami 24. urodziny

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

Ekologiczne opakowanie w najczystszej formie

Modułowa kolekcja Viking odpowiada na stale rosnące zapotrzebowanie rynku na wysokiej jakości pudełka kartonowe

Worldline po przejęciu Ingenico europejskim liderem usług płatności

Worldline po połączeniu sił z Ingenico, dzięki globalnemu zasięgowi swojej działalności, zamierza kształtować nowe metody płatności i prowadzenia biznesu. Handlowcy mogą spodziewać się nowych rozwiązań i usług.

Sery Lazur - wiórki

Jakość i wygoda w profesjonalnej kuchni.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

