

JUŻ 200 PRODUKTÓW NOWYCH MAREK WŁASNYCH W MAKRO


Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła już 200 produktów nowych marek własnych przeznaczonych dla specjalistów w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Do końca 2018 r. w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset pozycji tych marek oraz kilkanaście produktów z linii Makro Premium
Makro Cash and Carry Polska SA, al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa
tel.: 22 500 00 00, www.makro.pl, www.facebook.com/MAKROPolska
Zobacz także

Perliczka - delikatny smak drobiu ze szlachetną nutą dziczyzny

Perliczka marki Drosed jest chowana w tradycyjny sposób, w warunkach zbliżonych do naturalnych.

"Przejdź na Ty" w różnych stylach

Tyskie Pilzne, Pszenne i Palone - to trzy piwne nowości, które stanęły na sklepowych półkach obok doskonale znanego Tyskie Gronie. Nowe style powstały dzięki doświadczeniu browarników z Tyskich Browarów Książęcych, w oparciu o tradycyjne receptury z XVIII, XIX i XX wieku.

Bogactwo smaku z włoskiego Piemontu? Tak, chef!

Sommelierzy Chefs Culinar polecają czerwone wino Piemonte Barbera.

Linia Sosów Street Food Roleski

Linia Sosów Street Food Roleski to wyjątkowe receptury, które pozwalają cieszyć się smakiem jedzenia z ulic najodleglejszych miejsc na świecie.

WIGILIA W RESTAURACJI

Wigilijna kuchnia restauracyjna niejedno ma imię. Pozwala odnieść się do korzeni, obudzić tęsknotę za prawdziwym domowym jedzeniem, ale dzięki swojej różnorodności zostawia też miejsce na eksperymenty.

Zmywarka CTR Winterhalter

To, co dotychczas wydawało się niemożliwe, wraz z nową zmywarką CTR od Winterhalter staje się codziennością!
Inne kategorie
Akademia Horeca


SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

