x

Okrągły jubileusz Akademii Mistrza

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    26.02.2018

10-lecie istnienia obchodzi w tym roku Akademia Mistrza, która działalność zapoczątkowała podczas organizowanych przez ZT Kruszwica pokazów szkoleniowych "Noce cukiernika i piekarza". Pomysłodawcami i inicjatorami Akademii Mistrza byli Mieczysław Chojnowski, Katarzyna Noga i Jacek Zięba.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
W maju 2008 r. w Wolsztynie odbyła się oficjalna inauguracja działalności akademii. – Do dziś wspominam ten dzień ze wzruszeniem. Były piękne przemowy, okazje do wymiany doświadczeń i cudowna atmosfera. Cukiernicy zjednoczyli siły i pod okiem naszych ekspertów z Akademii – Jacka Zięby i Mieczysława Chojnowskiego – stworzyli fantastyczny tort. Była to ważąca prawie 2,5 tony replika stuletniej lokomotywy Tki-3 z wolsztyńskiej parowozowni – wspomina Katarzyna Noga, marketing manager B2B ‎ZT Kruszwica SA.

Pomysł na powołanie Akademii Mistrza wymusiła trudna sytuacja cukierników i piekarzy na polskim rynku. Zmienił się ustrój, Polska weszła do Unii Europejskiej. Jak grzyby po deszczu zaczęły wyrastać supermarkety i dyskonty, oferujące produkty w niskich cenach, które do tej pory klienci kupowali przede wszystkim w piekarniach i cukierniach – wyjaśnia Katarzyna Noga. Jej zdaniem w ciągu ostatniej dekady udało się zrobić dużo, by zmienić tę sytuację. W tej chwili można zaobserwować coraz większą integrację przedstawicieli branży i wyraźne podniesienie poziomu polskiego cukiernictwa. O sukcesie Akademii świadczą dziesiątki zrealizowanych projektów, między innymi takich, jak: Podwieczorki z Akademią Mistrza, Akademia Mistrza dla szkół, e-szkolenia, konkurs dla młodych cukierników Bake & Play i wiele innych. Poza tym w organizowanych szkoleniach, kursach i warsztatach wzięło do tej pory udział tysiące uczestników, a niektórzy z uczestników odnosili sukcesy podczas Mistrzostw Polski Expo Sweet.

W jubileuszowym 2018 r. Akademia Mistrza szykuje wiele atrakcji, m.in.: konkursy, promocje, nowe propozycje szkoleń, eventy, spotkania z gwiazdami, inspirujące publikacje, prezenty.

Więcej informacji na stronie www.akademiamistrza.pl oraz www.10latakademiamistrza.pl

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej