x

Ketchup Curry - nowy sos marki Fanex

Kategoria: Twój biznes - oferta    29.11.2018

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos - Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Nowe Ketchup Curry to produkt spożywczy przygotowany na bazie koncentratu pomidorowego z dodatkiem starannie wyselekcjonowanych składników. Posiada gładką i aksamitną konsystencję z widoczną mieszanką przypraw curry pochodzenia orientalnego. Całość zamknięta jest w charakterystycznej czarnej tubie z nr 59 o pojemności 1,1 kg.

Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Potrawom do których będzie dodawany, nada ostrości, wyrazu i orientalnego posmaku. Świetnie sprawdzi się zatem jako dodatek do grillowanych potraw zwłaszcza mięs, a w szczególności do kurczaka i indyka. Dzięki swoim aromatycznym walorom smakowym, nada także smaku daniom mięsno-warzywnym, jak i tym na bazie makaronu.

- Wprowadzenie nowego Ketchupu Curry to w pewnym sensie wypełnienie niszy produktowej w segmencie sosów, a także naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej klientów poszukuje nowych, orientalnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem gastronomii – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

WYGODA ZAPROGRAMOWANA

Jakie rozwiązania przygotowali producenci oprogramowań dla gastronomii i które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się w gorącym, świąteczno-noworocznym okresie? Przedstawiamy nowe możliwości atrakcyjne zarówno dla właścicieli, jak i gości restauracji.

Uber Eats wprowadza nowe narzędzia dla restauracji

Uber Eats udostępnia na swojej platformie nowe narzędzia, które pomogą restauracjom na bieżąco monitorować zachowania klientów, budować z nimi trwałe relacje oraz szybciej reagować na ich potrzeby. Dostarczą one także cennych informacji do rozwijania biznesu.

Firma Dajar sp. z o.o. Dział HoReCa przygotowała nowy katalog produktów

To obszerna publikacja licząca ponad 630 stron przepięknych propozycji z zakresu zastawy stołowej i bufetu.

Wirtualny sommelier już dostępny dla polskich konsumentów

Firma CEDC International przygotowała niespodziankę dla amatorów wina. Dzięki kampanii z wykorzystaniem technologii AR - rozszerzonej rzeczywistości, kupując wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, można wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez sommeliera.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

Najlepsze standardy chłodzenia

Nie istnieje restauracja ani kawiarnia, która mogłaby się obyć bez szaf chłodniczych, lodówek czy witryn chłodzących. Ich wybór jest tak duży, że może przyprawić o niechciane zawroty głowy (w przeciwieństwie do bąbelków chłodzonych we wspomnianych lodówkach). Czym się wobec tego kierować?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej