x

Ketchup Curry - nowy sos marki Fanex

Kategoria: Twój biznes - oferta    29.11.2018

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos - Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Nowe Ketchup Curry to produkt spożywczy przygotowany na bazie koncentratu pomidorowego z dodatkiem starannie wyselekcjonowanych składników. Posiada gładką i aksamitną konsystencję z widoczną mieszanką przypraw curry pochodzenia orientalnego. Całość zamknięta jest w charakterystycznej czarnej tubie z nr 59 o pojemności 1,1 kg.

Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Potrawom do których będzie dodawany, nada ostrości, wyrazu i orientalnego posmaku. Świetnie sprawdzi się zatem jako dodatek do grillowanych potraw zwłaszcza mięs, a w szczególności do kurczaka i indyka. Dzięki swoim aromatycznym walorom smakowym, nada także smaku daniom mięsno-warzywnym, jak i tym na bazie makaronu.

- Wprowadzenie nowego Ketchupu Curry to w pewnym sensie wypełnienie niszy produktowej w segmencie sosów, a także naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej klientów poszukuje nowych, orientalnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem gastronomii – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Marynaty Fusion Spices

Sekretem każdego aromatycznego, delikatnego i kruchego mięsa jest oczywiście doskonała marynata.

Rynek Hotelarski 2019

Inwestycje hotelowe w Polsce rozwijają się niezwykle prężnie. Za taki obrót spraw odpowiedzialne jest w znacznej mierze zwiększone zainteresowanie naszym krajem ze strony turystów.

Amerykańska marka pizzy Papa John’s rozwija sieć w Polsce

- Widzimy coraz większe zainteresowanie współpracą z Papa John’s. Okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny przychód na pewno skłania sięgnięcia po sprawdzone koncepty franczyzowe - mówi Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.

Nowa rola szaf chłodniczych

Chłodzenie jest jedną z najlepszych technik przedłużania świeżości i trwałości produktów spożywczych i dań gotowych. Profesjonalne szafy chłodnicze są nie tylko niezbędną częścią wyposażenia zaplecza gastronomicznego, ale teraz mają szansę stać się również ważnym elementem frontu restauracji.

Jak wyposażyć ogródek, by przyciągnąć gości?

Wyposażenie ogródków i tarasów restauracji, kawiarni oraz hoteli to obszar, na który w sezonie od wiosny do jesieni właściciele powinni zwrócić szczególną uwagę.

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej