Ketchup Curry - nowy sos marki Fanex
Kategoria: Twój biznes - oferta

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos - Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Nowe Ketchup Curry to produkt spożywczy przygotowany na bazie koncentratu pomidorowego z dodatkiem starannie wyselekcjonowanych składników. Posiada gładką i aksamitną konsystencję z widoczną mieszanką przypraw curry pochodzenia orientalnego. Całość zamknięta jest w charakterystycznej czarnej tubie z nr 59 o pojemności 1,1 kg.

Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale producent w przyszłości nie wyklucza jego wprowadzenia także do sprzedaży detalicznej.

Potrawom do których będzie dodawany, nada ostrości, wyrazu i orientalnego posmaku. Świetnie sprawdzi się zatem jako dodatek do grillowanych potraw zwłaszcza mięs, a w szczególności do kurczaka i indyka. Dzięki swoim aromatycznym walorom smakowym, nada także smaku daniom mięsno-warzywnym, jak i tym na bazie makaronu.

- Wprowadzenie nowego Ketchupu Curry to w pewnym sensie wypełnienie niszy produktowej w segmencie sosów, a także naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej klientów poszukuje nowych, orientalnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem gastronomii – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Moda na food trucki

Już kilka lat temu food trucki podbiły serca Polaków. W sezonie letnim pojawiają się na festiwalach, w kurortach i przy miejskich plażach, prezentując coraz szerszą ofertę: od lodów i słodyczy przez frytki, hot dogi i burgery aż do orientalnego street foodu.

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

Zamówienia na Pyszne.pl w Poznaniu z darmową dostawą

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl uruchamia w Poznaniu usługę darmowej dostawy jedzenia. Pomarańczowa flota kurierów na rowerach elektrycznych będzie realizować błyskawiczne dostawy z wielu nowych restauracji, które korzystać będą z tej usługi.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Powłoka do zadań specjalnych

Trudno wyobrazić sobie pracę w nowoczesnej restauracji bez naczyń z nieprzywierającą powierzchnią.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej