x

Trwają przygotowania do finału Les Chefs en Or

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Les Chefs en Or to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych w Europie, organizowany przez Transgourmet Francja. Już teraz, w nowo otwartym Instytucie Kulinarnym Transgourmet, do finału przygotowują się polscy reprezentanci, występujący w kategoriach Szef Kuchni i Uczeń.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
W jury konkursu, który odbędzie się w tym roku w trakcie targów EquipHotel w Paryżu, zasiądą światowej sławy kucharze i restauratorzy. Już teraz, w nowo otwartym Instytucie Kulinarnym Transgourmet, do finału przygotowują się polscy reprezentanci, występujący w kategoriach Szef Kuchni i Uczeń. Podczas finałowego spotkania Les Chefs en Or najlepsi kucharze z krajów, w których działa Transgourmet, oceniani będą pod kątem wyjątkowych umiejętności, kreatywności oraz wyczucia smaku.

W tegorocznym finale o tytuły „Szefów ze złota” będą walczyli kucharze z Austrii, Francji, Niemiec, Rosji, Rumunii, Szwajcarii oraz Polski. W tym roku polscy finaliści Les Chefs en Or mogą trenować w doskonale wyposażonym Instytucie Kulinarnym Transgourmet. To druga taka placówka w Polsce, otwarta przez Transgourmet i Selgros Cash & Carry, będąca prawdziwą areną wymiany doświadczeń dla kucharzy. W kategorii Szef Kuchni Polski oddział Transgourmet reprezentować będzie Ernest Jagodziński, twórca poznańskiej Cuciny w City Parku, obecnie realizujący autorski projekt – restaurację Autentyk. Natomiast w kategorii Uczeń wystąpi Emil Guzik, 21-letni kucharz, który obecnie zasila szeregi zespołu restauracji Moonsfera na dachu warszawskiego Centrum Olimpijskiego.

Tak jak w poprzednich latach rolę przewodniczącego jury konkursu obejmie Thierry Marx, sławny francuski restaurator, posiadacz trzech gwiazdek Michelina. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni wyjątkowymi trofeami, uznanymi za symbol zmagań najlepszych kucharzy.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej