Transgourmet i Selgros Cash & Carry wydają pierwszą edycję Trend Booka 2019
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

Podczas otwarcia Instytutu Kulinarnego, Transgourmet i Selgros Cash & Carry wydano pierwszą edycję Trend Booka 2019, w którym szefowie kuchni, cukiernicy, sommelierzy i eksperci z branży gastronomicznej wypowiadają się na temat trendów m. in.: kulinarnych, restauracyjnych, hotelarskich, winiarskich.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Trend Book 2019 to analiza najważniejszych prognozowanych trendów dla branży gastronomicznej, które w kolejnym roku wpływać będą na sposób komponowania menu zarówno w restauracjach, jak i w codziennym jadłospisie konsumentów. Wśród nich znalazły się trendy kulinarne, restauracyjne, cukiernicze, hotelarskie i sommelierskie. Niewątpliwym atutem projektu zainicjowanego przez Transgourmet i Selgros Cash & Carry jest to, że składa się on wyłącznie z artykułów przygotowanych przez cieszących się uznaniem ekspertów z branży gastronomicznej w Polsce i za granicą.

– Jednym z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas wszyscy nasi klienci, jest deklarowany brak wiedzy na temat trendów branżowych. Dlatego przy tworzeniu Trend Booka 2019 nawiązaliśmy współpracę z największymi ekspertami dla branży gastronomicznej. Wśród osób współpracujących przy jego tworzeniu znaleźli się wybitni szefowie kuchni z oddziałów Transgourmet we Francji, w Austrii i Rumunii, reprezentanci Narodowej Kadry Kucharzy OSSKiC, mistrzowie cukiernictwa, branży winiarskiej i hotelarskiej, mający wiedzę opartą na wieloletnim doświadczeniu i szczycący się sukcesami najwyższej rangi światowej – mówi Krystian Zalejski, menedżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Wśród ekspertów wypowiadających się na łamach Trend Booka 2019 znaleźli się m.in.: Janusz Profus, Maestro Czekolady E. Wedel, Dariusz Jażdżyk, wicemistrz w Mistrzostwach Polski Sommelierów, Marc Galais, szef działu kulinaria Transgourmet Francja, Leo Aichinger, szef kuchni Transgourmet Cook z Austrii, Liviu Preda, jeden z najmłodszych i najbardziej utytułowanych szefów kuchni w Rumunii. – Jako firma z ponad 20-letnim doświadczeniem chcemy nie tylko dostarczać naszym klientom produkty najwyższej jakości, ale także inspirować ich, pobudzać kreatywność i kształtować trendy kulinarne w Polsce i na świecie – podsumowuje Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Projekt będzie kontynuowany i rozwijany. W kolejnych edycjach oprócz trendów dla restauracji pojawią się zagadnienia związane ze zbiorowym żywieniem, cateringiem, kantynami i street foodem.

Autor tekstu: ( red. )
Zobacz także
Sezon grillowy z TABASCO i Kikkoman

TABASCO® i Kikkoman zapraszają na oficjalne otwarcie sezonu grillowego. Do wspólnego grillowania można dołączyć w Czeladzi w trakcie finału VII mistrzostw Polski Saunmistrzów.

Wspólny stół obejmujący całą Polskę

4 czerwca obchodzić będziemy 30 rocznicę pierwszych wolnych wyborów po II wojnie światowej. Z tej okazji dziennikarka Katarzyna Bosacka stworzyła ogólnopolską akcję "Menu Wolności". Celem jest wspólne, radosne świętowanie daty, która przyniosła wolność w Polsce.

W Green Caffè Nero za kawę zapłacisz aplikacją

Sieć kawiarni Green Caffè Nero właśnie wprowadziła nową aplikację lojalnościową, dzięki której goście kawiarni będą mogli zbierać pieczątki na kawę, zapłacić za zamówienia, a nawet ofiarować kawę znajomym

Nowe rozdanie gwiazdek Michelin - w Polsce bez rewolucji

Restauracje Atelier Amaro oraz Senses z Warszawy kolejny rok z rzędu utrzymały swoje Gwiazdki Michelin, więc nadal są jedynymi w Polsce lokalami z tym wyróżnieniem.

Kawowe poniedziałki McCafé

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej