x

Transgourmet i Selgros Cash & Carry wydają pierwszą edycję Trend Booka 2019

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    24.09.2018

Podczas otwarcia Instytutu Kulinarnego, Transgourmet i Selgros Cash & Carry wydano pierwszą edycję Trend Booka 2019, w którym szefowie kuchni, cukiernicy, sommelierzy i eksperci z branży gastronomicznej wypowiadają się na temat trendów m. in.: kulinarnych, restauracyjnych, hotelarskich, winiarskich.

Foto: materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Trend Book 2019 to analiza najważniejszych prognozowanych trendów dla branży gastronomicznej, które w kolejnym roku wpływać będą na sposób komponowania menu zarówno w restauracjach, jak i w codziennym jadłospisie konsumentów. Wśród nich znalazły się trendy kulinarne, restauracyjne, cukiernicze, hotelarskie i sommelierskie. Niewątpliwym atutem projektu zainicjowanego przez Transgourmet i Selgros Cash & Carry jest to, że składa się on wyłącznie z artykułów przygotowanych przez cieszących się uznaniem ekspertów z branży gastronomicznej w Polsce i za granicą.

– Jednym z najczęstszych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas wszyscy nasi klienci, jest deklarowany brak wiedzy na temat trendów branżowych. Dlatego przy tworzeniu Trend Booka 2019 nawiązaliśmy współpracę z największymi ekspertami dla branży gastronomicznej. Wśród osób współpracujących przy jego tworzeniu znaleźli się wybitni szefowie kuchni z oddziałów Transgourmet we Francji, w Austrii i Rumunii, reprezentanci Narodowej Kadry Kucharzy OSSKiC, mistrzowie cukiernictwa, branży winiarskiej i hotelarskiej, mający wiedzę opartą na wieloletnim doświadczeniu i szczycący się sukcesami najwyższej rangi światowej – mówi Krystian Zalejski, menedżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Wśród ekspertów wypowiadających się na łamach Trend Booka 2019 znaleźli się m.in.: Janusz Profus, Maestro Czekolady E. Wedel, Dariusz Jażdżyk, wicemistrz w Mistrzostwach Polski Sommelierów, Marc Galais, szef działu kulinaria Transgourmet Francja, Leo Aichinger, szef kuchni Transgourmet Cook z Austrii, Liviu Preda, jeden z najmłodszych i najbardziej utytułowanych szefów kuchni w Rumunii. – Jako firma z ponad 20-letnim doświadczeniem chcemy nie tylko dostarczać naszym klientom produkty najwyższej jakości, ale także inspirować ich, pobudzać kreatywność i kształtować trendy kulinarne w Polsce i na świecie – podsumowuje Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Projekt będzie kontynuowany i rozwijany. W kolejnych edycjach oprócz trendów dla restauracji pojawią się zagadnienia związane ze zbiorowym żywieniem, cateringiem, kantynami i street foodem.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Jak Coca-Cola wykreowała współczesne symbole Bożego Narodzenia. 100-lecie kampanii świątecznych marki

Już od stu lat Coca-Cola kreuje sugestywną wizję Bożego Narodzenia - jej pierwsze świąteczne reklamy sięgają roku 1920. To właśnie ta marka upowszechniła współczesny wizerunek Świętego Mikołaja. Jak kampanie firmy wpłynęły na nasze postrzeganie świąt?

OSTATNI MIKSER KULINARNY W TYM SEZONIE

Tym razem tematem przewodnim były ryby w kontekście Bożego Narodzenia oraz tajniki pracy sommeliera wodnego. W spotkaniu edukacyjnym z cyklu Szef dla Młodych Talentów udział wzięło ponad 240 osób z całej Polski.

Sokołów Pomaga

Ponad 10 ton produktów od Sokołowa trafi do potrzebujących seniorów w ramach akcji Sokołów Pomaga.

MACIEJ ROSIŃSKI ROZSTAŁ SIĘ Z RESTAURACJĄ AFFOGATO

Pod koniec lutego po 10 latach swoją pracę na stanowisku szefa kuchni łódzkiej restauracji Affogato zakończył Maciej Rosiński.

XIV edycja konkursu Młody Kreator Sztuki Kulinarnej

Finał zostanie rozegrany 21 listopada w Poznaniu, a laureat konkursu otrzyma w nagrodę staż w restauracji z gwiazdką Michelina. Tematem tegorocznej edycji jest danie główne z indyka z podrobami drobiowymi i dowolnym produktem Knorr Professional (redukcja, marynaty, primerby, esencje bulionów).

Warszawski Festiwal Kawy - szósta edycja

Od piątku 5 lutego do niedzieli 7 lutego w Hali Gwardii potrwa Warszawski Festiwal Kawy. Wydarzenie skupi uwagę profesjonalistów oraz miłośników kawy. W programie m. in. pierwszy etap Mistrzostw Polski Baristów Coffee in Good Spirits.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej