x

Essity zdobywa dwie nagrody European Cleaning and Hygiene Awards

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.11.2018

15 listopada ogłoszono zwycięzców European Cleaning Awards 2018. Firma Essity zdobyła dwie prestiżowe nagrody w kategoriach: "Najlepsza praktyka - zrównoważony rozwój" oraz "Innowacja technologiczna roku".

Branża higieniczna jest miejscem pracy dla milionów osób w całej Europie, które swoimi działaniami znacząco wpływają na samopoczucie innych oraz pomagają im w kreowaniu wizerunku. Wyróżnienia European Cleaning and Hygiene Awards są przyznawane za utrzymywanie najwyższych standardów we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy: od polityki zatrudnienia, przez relacje z klientami, zrównoważony rozwój, aż po innowacje i normy przemysłowe.

Doceniono zaangażowanie firmy w zwiększanie komfortu użytkowników produktów Tork oraz konsekwencję w działaniach w zakresie gospodarki cyrkularnej. Tork EasyCube nagrodzono za innowacyjną platformę IoT, dostarczającą informacje, dzięki którym klienci mogą optymalizować codzienne działanie usług.

“Pozycja lidera w IoT w obszarze profesjonalnej higieny jest możliwa tylko przy zachowaniu największej troski o klienta, jego sukces i dzięki ciągłemu rozszerzaniu oferty. Te dwie nagrody są dowodem uznania dla słuszności działań marki Tork i podejścia do zrównoważonego rozwoju” - mówi Don Lewis, prezes ds. profesjonalnej higieny w Essity.

Tork PaperCircle, produkt dostępny w niektórych krajach w Europie, pozwala na redukcję negatywnego wpływu na środowisko poprzez recycling zużytych ręczników papierowych. W ramach gospodarki obiegowej powstają nowe produkty higieniczne. Dzięki Tork PaperCircle emisja dwutlenku węgla zostaje zmniejszona o 40 procent w porównaniu z innymi metodami zarządzania odpadami*.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań, które wciąż są w fazie rozwoju, z usługi Tork EasyCube korzysta obecnie ponad 100 klientów. Tork EasyCube sprawdza się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, od parków rozrywki i centrów handlowych po lotniska i budynki biurowe. Dzięki wykorzystaniu sumarycznych danych i informacji od klientów Essity możliwe jest przedstawienie wyników działania tego innowacyjnego systemu, które jasno dowodzą, że o 24% zmniejsza się liczba rutynowych kontroli personelu sprzątającego w celu sprawdzania dozowników. Ponadto potrzeba 20% mniej czasu na wykonanie dotychczasowych czynności przy jednoczesnym wzroście jakości pracy oraz satysfakcji pracowników.

Głównym celem European Cleaning Journal (ECJ), jedynej ogólnoeuropejskiej publikacji poświęconej sektorowi usług sprzątania, jest promocja najwyższych standardów w branży, poprzez uznanie i nagradzanie najlepszych działań wyróżnieniami European Cleaning & Hygiene Awards.

* Wyniki analizy cyklu życia (LCA) w 2017 r., zweryfikowane przez IVL, Swedish Environmental Research Institute Ltd,

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Transatlantyk Festival

Transatlantyk Festival po raz kolejny zaprasza na Kino Kulinarne - jedną z najpopularniejszych sekcji festiwalu. Obok seansów filmowych widzowie zostaną zaproszeni na pięć wyjątkowych kolacji, które odbędą się w wyjątkowej przestrzeni Hali Maszyn EC1 Łódź.

Warszawskie restauracje świętują #Jabłonki. Co i gdzie zjemy?

Kampania Fundacji State of Poland #Jabłonki zachęca do kulinarnej celebracji rodzimych jabłek. Do świętowania #Jabłonek we wrześniu, gdy nasze jabłka są najsmaczniejsze, dołączyły warszawskie lokale, przygotowując specjalne jabłkowe potrawy w menu. Będą serwowane od 15 września do 4 października.

"Królewski stół" zawładnął Wilanowem

II edycja Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego pod hasłem "Królewski stół" odbyła się 15 i 16 września na warszawskim Wilanowie. Podczas dwóch dni uczestnicy wzięli udział w 40 wykładach i panelach dyskusyjnych oraz 60 warsztatach i pokazach kulinarnych.

WRĘCZENIE PLAKIET PRZEWODNIKA MICHELIN

W dniach 4-5 grudnia w Warszawie i Krakowie odbyło się wręczenie Plakiet Przewodnika Michelin 2017 Main Cities of Europe, zorganizowane przez prezydenta Akademii Gastronomicznej w Polsce Macieja Dobrzynieckiego - partnera Przewodnika Michelin.

Iggy Pop twarzą kampanii piwa Tenczynek Marakuja produkowanego przez Palikota

Iggy Pop nazywany "ojcem chrzestnym" punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię! promującej debiutujące na rynku piwo Tenczynek Marakuja. Jego legendarny hit "The Passenger" ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.

KULINARNY TRANSATLANTYK

Zbliża się VII edycja wydarzenia - odbędzie się już w dniach 15-19 lipca w Łodzi. Kino Kulinarne na Transatlantyku to dokumenty i filmy fabularne o tematyce okołokulinarnej - przedstawiające sylwetki szefów kuchni, ale też odsłaniające kulisy produkcji żywności oraz wina.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej