Essity zdobywa dwie nagrody European Cleaning and Hygiene Awards
Kategoria: Wydarzenia - otwarte

15 listopada ogłoszono zwycięzców European Cleaning Awards 2018. Firma Essity zdobyła dwie prestiżowe nagrody w kategoriach: "Najlepsza praktyka - zrównoważony rozwój" oraz "Innowacja technologiczna roku".

Branża higieniczna jest miejscem pracy dla milionów osób w całej Europie, które swoimi działaniami znacząco wpływają na samopoczucie innych oraz pomagają im w kreowaniu wizerunku. Wyróżnienia European Cleaning and Hygiene Awards są przyznawane za utrzymywanie najwyższych standardów we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy: od polityki zatrudnienia, przez relacje z klientami, zrównoważony rozwój, aż po innowacje i normy przemysłowe.

Doceniono zaangażowanie firmy w zwiększanie komfortu użytkowników produktów Tork oraz konsekwencję w działaniach w zakresie gospodarki cyrkularnej. Tork EasyCube nagrodzono za innowacyjną platformę IoT, dostarczającą informacje, dzięki którym klienci mogą optymalizować codzienne działanie usług.

“Pozycja lidera w IoT w obszarze profesjonalnej higieny jest możliwa tylko przy zachowaniu największej troski o klienta, jego sukces i dzięki ciągłemu rozszerzaniu oferty. Te dwie nagrody są dowodem uznania dla słuszności działań marki Tork i podejścia do zrównoważonego rozwoju” - mówi Don Lewis, prezes ds. profesjonalnej higieny w Essity.

Tork PaperCircle, produkt dostępny w niektórych krajach w Europie, pozwala na redukcję negatywnego wpływu na środowisko poprzez recycling zużytych ręczników papierowych. W ramach gospodarki obiegowej powstają nowe produkty higieniczne. Dzięki Tork PaperCircle emisja dwutlenku węgla zostaje zmniejszona o 40 procent w porównaniu z innymi metodami zarządzania odpadami*.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań, które wciąż są w fazie rozwoju, z usługi Tork EasyCube korzysta obecnie ponad 100 klientów. Tork EasyCube sprawdza się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, od parków rozrywki i centrów handlowych po lotniska i budynki biurowe. Dzięki wykorzystaniu sumarycznych danych i informacji od klientów Essity możliwe jest przedstawienie wyników działania tego innowacyjnego systemu, które jasno dowodzą, że o 24% zmniejsza się liczba rutynowych kontroli personelu sprzątającego w celu sprawdzania dozowników. Ponadto potrzeba 20% mniej czasu na wykonanie dotychczasowych czynności przy jednoczesnym wzroście jakości pracy oraz satysfakcji pracowników.

Głównym celem European Cleaning Journal (ECJ), jedynej ogólnoeuropejskiej publikacji poświęconej sektorowi usług sprzątania, jest promocja najwyższych standardów w branży, poprzez uznanie i nagradzanie najlepszych działań wyróżnieniami European Cleaning & Hygiene Awards.

* Wyniki analizy cyklu życia (LCA) w 2017 r., zweryfikowane przez IVL, Swedish Environmental Research Institute Ltd,

Autor tekstu: ( red. )
inne kategorie
akademia horeca
Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej
Video
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
Food Service Summit 2019 - Nabo, Talerzyki
Food Service Summit - Cool Cat
Food Service Summit 2019 - Ale Wino
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Tadeusz Müller
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Marta Glinka & Joanna Mróz
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Natalia Drobnik & Dawid Kaźmierczak
Zapowiedź Food Service Summit 2019 - Agnieszka Kręglicka
Food Service Summit 2018 - relacja
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 6
KARTA NAPOJÓW - ODCINEK 5
więcej