x

Essity zdobywa dwie nagrody European Cleaning and Hygiene Awards

Kategoria: Wydarzenia - otwarte

15 listopada ogłoszono zwycięzców European Cleaning Awards 2018. Firma Essity zdobyła dwie prestiżowe nagrody w kategoriach: "Najlepsza praktyka - zrównoważony rozwój" oraz "Innowacja technologiczna roku".

Branża higieniczna jest miejscem pracy dla milionów osób w całej Europie, które swoimi działaniami znacząco wpływają na samopoczucie innych oraz pomagają im w kreowaniu wizerunku. Wyróżnienia European Cleaning and Hygiene Awards są przyznawane za utrzymywanie najwyższych standardów we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy: od polityki zatrudnienia, przez relacje z klientami, zrównoważony rozwój, aż po innowacje i normy przemysłowe.

Doceniono zaangażowanie firmy w zwiększanie komfortu użytkowników produktów Tork oraz konsekwencję w działaniach w zakresie gospodarki cyrkularnej. Tork EasyCube nagrodzono za innowacyjną platformę IoT, dostarczającą informacje, dzięki którym klienci mogą optymalizować codzienne działanie usług.

“Pozycja lidera w IoT w obszarze profesjonalnej higieny jest możliwa tylko przy zachowaniu największej troski o klienta, jego sukces i dzięki ciągłemu rozszerzaniu oferty. Te dwie nagrody są dowodem uznania dla słuszności działań marki Tork i podejścia do zrównoważonego rozwoju” - mówi Don Lewis, prezes ds. profesjonalnej higieny w Essity.

Tork PaperCircle, produkt dostępny w niektórych krajach w Europie, pozwala na redukcję negatywnego wpływu na środowisko poprzez recycling zużytych ręczników papierowych. W ramach gospodarki obiegowej powstają nowe produkty higieniczne. Dzięki Tork PaperCircle emisja dwutlenku węgla zostaje zmniejszona o 40 procent w porównaniu z innymi metodami zarządzania odpadami*.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań, które wciąż są w fazie rozwoju, z usługi Tork EasyCube korzysta obecnie ponad 100 klientów. Tork EasyCube sprawdza się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, od parków rozrywki i centrów handlowych po lotniska i budynki biurowe. Dzięki wykorzystaniu sumarycznych danych i informacji od klientów Essity możliwe jest przedstawienie wyników działania tego innowacyjnego systemu, które jasno dowodzą, że o 24% zmniejsza się liczba rutynowych kontroli personelu sprzątającego w celu sprawdzania dozowników. Ponadto potrzeba 20% mniej czasu na wykonanie dotychczasowych czynności przy jednoczesnym wzroście jakości pracy oraz satysfakcji pracowników.

Głównym celem European Cleaning Journal (ECJ), jedynej ogólnoeuropejskiej publikacji poświęconej sektorowi usług sprzątania, jest promocja najwyższych standardów w branży, poprzez uznanie i nagradzanie najlepszych działań wyróżnieniami European Cleaning & Hygiene Awards.

* Wyniki analizy cyklu życia (LCA) w 2017 r., zweryfikowane przez IVL, Swedish Environmental Research Institute Ltd,

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

"Refresh your life" - promocja europejskich owoców

Finansowany ze środków UE projekt "Refresh your life" ma na celu promocję europejskich, świeżych owoców i warzyw na rynkach Polski, Niemiec i Czech.

Restauracja Przyjazna Dzieciom

Każdy rodzic wie, że znalezienie w restauracji smacznego, ale i ciekawego posiłku dla malucha, może czasem stanowić wyzwanie. Aby ułatwić życie wszystkim, którzy chcą zabrać najmłodszych do restauracji, powstał program Restauracja Przyjazna Dzieciom.

NOWE WYRÓŻNIENIA DLA POLSKICH RESTAURACJI

Na początku marca ukazała się najnowsza edycja jednego z najważniejszych przewodników gastronomicznych na świecie - Czerwonego Przewodnika "Main Cities of Europe ". Po raz kolejny wydawnictwo obejmuje dwa polskie miasta: Warszawę i Kraków.

Rusza Nocna Zmiana - pierwszy krakowski market nocny

Nocna Zmiana to pierwszy pop-up’owy nocny market w Krakowie, który przez 7 letnich weekendów zagości z pysznym street food, rzemieślniczymi napojami oraz muzyką w ogrodzie na tyłach Hali 100-lecia Cracovii.

MIĘDZYNARODOWY SUKCES POLSKIEJ RESTAURACJI

Stołeczna restauracja Atelier Amaro znalazła się na niedawno ogłoszonej liście The Diners Club 50 Best Discovery Series. Obecność w tym prestiżowym zestawieniu to pierwszy krok do listy głównej The World’s 50 Best Restaurants.

Monin Cup 2017 - znamy zwycięzców

Gala Monin Cup Junior Poland 2017 odbyła się 7 grudnia 2017 r. w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Warszawie przy ulicy Majdańskiej. Pierwsze miejsce zajęła uczennica z Bielska-Białej - Aleksandra Binkowska.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej